Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vraag jij voor je verjaardag?

+22
Capt'n Zero
Flippin' Bitch
Burn
Arwyn
ExpressoB
Sarah1985
Dolphinne
Moira
Toet
Japie
xxjojootjexx
Blond
Lady4
Marin
Kreeftje
studiebol
Eris
Pien
girli
Ragazza
Highway
Elliot
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Elliot wo 3 jul 2013 - 1:10

Ik voel me ineens zo'n saaie huismuts met m'n mixer en m'n keukenspatels en m'n kookboeken. Ik word 24! Haha!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Marin wo 3 jul 2013 - 1:18

Elliot schreef:Ik voel me ineens zo'n saaie huismuts met m'n mixer en m'n keukenspatels en m'n kookboeken. Ik word 24! Haha!

 Hahaha ach ja! Het is toch typisch iets wat leuk is voor in huis.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Moira wo 3 jul 2013 - 1:20

Ik vraag meestal boeken (of een boekenbon als ik op een release van een boek wacht). Nu ben ik (toevallig!) ook aan het sparen voor een keukenmachine, dus wil gewoon geld. Lekker saai Wink.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Dolphinne wo 3 jul 2013 - 1:51

Ik ben as zaterdag jarig. Ik heb bonnen van de Hema of prenatal gevraagd. We hebben voor de kleine nog wel het een en ander nodig en kunnen we dan mooi daarvan uitzoeken.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Gast wo 3 jul 2013 - 3:17

ik heb die mixer ook.. hij is heel fijn!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Gast wo 3 jul 2013 - 3:18

Vaak vraag ik geld, of bonnen voor iets dat ik nog nodig heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Sarah1985 wo 3 jul 2013 - 3:59

ik was 7 juni jarig en vroeg van mijn ouders nieuwe handdoeken. En verder heb ik veel bloemen gehad en veel kado bonnen. 2 mooie riverdale lantaarns, dvd boxen. En geld
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  ExpressoB wo 3 jul 2013 - 6:15

Zat vandaag ook ineens van.. oeh! volgende maand ben ik jarig! word ik 29 aiii ..

Dus moet ook eens denken wat ik aan mijn moeder kan vragen en broers. Echt geen flauw idee!!

Krijg binnenkort al een Melano ring met evt oorbellen erbij van mijn moeder omdat ze vind dat ik die verdiend heb, echt zoooo lief. Dit is niet voor mijn verjaardag. (heeft iemand trouwens zo'n ring met zo'n steentje?)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Arwyn wo 3 jul 2013 - 6:25

Boeken doen het bij mij altijd goed.
Daarnaast heb ik op mijn verjaardag een nieuw Pandora armbandje gekregen en bedeltjes daarvoor vind ik ook altijd leuk.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Burn wo 3 jul 2013 - 6:26

Ik weet het niet, ik ben eind augustus jarig, maar heb nog geen enkel idee..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Flippin' Bitch wo 3 jul 2013 - 6:47

Meestal kan ik juist in de zomer cadeautjes verzinnen, maar ben ik ze tegen de tijd dat ik jarig ben (herfst) wel weer vergeten. Daarom hou ik gedurende het jaar een lijstje bij in mijn agenda als er dingen te binnen schieten.

Dingen die ik leuk vind:

- Sportkleding voor paardrijden/spinning (wel eerst zelf gepast)
- Cd's, dvd's (arthouse bijvoorbeeld), Sigmund-stripboeken
- Iets doen: bijv. een overnachting in een hotel, kaartjes voor concert/optreden.
- Wierrook, geurwaxinelichtjes.
- Parfum (wel zelf aangegeven welke ik lekker vind)
- Bonnen van Hema, Etos e.d.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Capt'n Zero wo 3 jul 2013 - 10:25

Geld, want ik heb net een dure camera gekocht en nog geen week later heeft mijn droger het begeven Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Icon_neutral
En ik ben mijn goede 8GB SD kaart ook kwijt... zo eentje zou ik ook nog wel willen.
Met een leuk schattig camera tasje er bij. 



Oh en een man. Wat is er toch mis met mijn vrienden, ik ben al jaren single en niemand doet ook maar een poging om me te koppelen. De bastards zijn zelf allemaal gesetteld en denken niet meer even aan een ander Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Icon_mad
Nou wacht maar. Ik ga thuis komen met de meest knappe en rijke man die ze ooit hebben gezien en ze zullen allemaal spijt betuigen op mijn bruiloft dat ze me niet... nee wacht...Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 1270000679 .... ik verlies de logica van mijn verhaal hier. Damnit.


Vandaar dat ik waarschijnlijk nog niet ben gekoppeld Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Icon_scratch
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  ExpressoB wo 3 jul 2013 - 10:31

Laughing laughcry Laughing laughcry laughcry laughcry laughcry
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Nyx wo 3 jul 2013 - 10:33

Van vrienden heb ik nog elk jaar iets gekregen waar ik niet op zit te wachten. Het is heel lief dat ze proberen origineel te zijn, maar koop me dan niets.

Mijn vader en stiefmoeder kopen me meestal iets van een tientje. Het verhaal blijft hetzelfde; Ze krijgen nog geld van mij en omdat ze niet met lege handen willen komen, kopen ze iets kleins. Dit jaar? Ik denk een plantje dat ik bij de Jumbo heb gezien. Of dezelfde potten die ik voor mijn stiefmoeder heb gekocht een maand geleden.



Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Sneeuwvlok wo 3 jul 2013 - 17:57

Het duurt voor mij ook niet zo lang meer totdat ik jarig ben.. Wat ik tot nu toe heb bedacht:
- horloge
- parfum
- deurhaken --> kan je aan de deur hangen en dan heb je een soort kapstok 
- kaarsen in alle vormen en kleuren
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Silver wo 3 jul 2013 - 18:03

Voor vrienden hebben we de cadeau's afgeschaft. En van familie krijgen we vaak geld. Waarvan we later zelf wat kunnen kopen. Nu ben ik al jarig geweest dus echte iedeeen heb ik ook niet echt.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 6:43

Iemand nog tips? Ik ben over 2 weken jarig en wil wat ideeën kunnen roepen voor mensen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Japie wo 17 jul 2013 - 6:54

Kun je niet je Blond servies bijvullen? Of heb je die al compleet?
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 6:56

Ja, ik heb de nieuwe diepe borden & pannenkoekenborden erop staan, maar dat is best wel duur, de goedkope(re) dingen heb ik al minimaal 6-delig! Dus moet toch iets anders bedenken Very Happy Ik krijg van ouders/vriend sowieso een E-reader :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Japie wo 17 jul 2013 - 7:01

Dat is jammer he dat sommige dingen zo duur zijn. Ik zou dan bonnen vragen, zodat ik het later zelf nog kan kopen. Dat heb ik vorig jaar gedaan en ga ik nu weer doen Laughing 
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  ExpressoB wo 17 jul 2013 - 7:41

ik heb nog steeds geen flauw idee, nou en dan hoef ik alleen maar wat te bedenken voor moeder en mijn 2 broers (en misschien vriendje:P)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Nyx wo 17 jul 2013 - 7:45

Ik moet nog iets bedenken wat ik van mijn vader en zijn vrouw krijg. Dat is altijd een aardigheidje. Dus ik denk dat ik de plakspiegel van een tientje aan hun uitbesteed en dan koop ik mezelf voor mijn verjaardag een nieuwe BH. Ik ben ongelofelijk praktisch bezig. nerd 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Exogenesis wo 17 jul 2013 - 8:01

Een e-reader Very Happy
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vraag jij voor je verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat vraag jij voor je verjaardag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum