Goedemorgen!
+3
Oasis
Zonnetje
Burn
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: Goedemorgen!
Ik ga de laatste dag werken voor onze bruiloft vrijdag. Vanavond gaan we bij vrienden van ons kijken naar hun nieuwe huis.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik ga vandaag werken van 09.45 tot 17 uur, en daarna ga ik met Chocoholic wat eten en naar de film Despicable Me 2 .
Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag werken van 09.45 tot 17 uur, en daarna ga ik met Chocoholic wat eten en naar de film Despicable Me 2 .
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ik ga vandaag met mn werk naar de Orchideeënhoeve, en denk dat ik vanavond dan kapot op de bank hang..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen!
Ik hou vandaag een computer-rommeldagje. Weer hard op zoek naar vacatures en tussendoor een beetje administratie ordenen en af en toe even hier spieken
Had willen beginnen met een rondje hardlopen, maar het plenst hier van de regen dus dat doen we maar even niet... Misschien vanmiddag nog en anders morgen.
Fijne dag allemaal!
Ik hou vandaag een computer-rommeldagje. Weer hard op zoek naar vacatures en tussendoor een beetje administratie ordenen en af en toe even hier spieken
Had willen beginnen met een rondje hardlopen, maar het plenst hier van de regen dus dat doen we maar even niet... Misschien vanmiddag nog en anders morgen.
Fijne dag allemaal!
*Bloempje*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Goedemorgen!
Ik ben sinds 7u30 aan het werk. Straks na het werk, rijd ik door naar mijn schoonouders, mijn zoontje is daar. Daar wat eten en vanavond nog wat hotels zoeken zodat we kunnen boeken. Verder vroeg slapen denk, ben kapot.
Zonnetje, echt zo spannend, het is overmorgen al! Ik ben heel benieuwd vrijdag hoe je eruit ziet
Ik ben sinds 7u30 aan het werk. Straks na het werk, rijd ik door naar mijn schoonouders, mijn zoontje is daar. Daar wat eten en vanavond nog wat hotels zoeken zodat we kunnen boeken. Verder vroeg slapen denk, ben kapot.
Zonnetje, echt zo spannend, het is overmorgen al! Ik ben heel benieuwd vrijdag hoe je eruit ziet
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen!
Woensdag is de enige dag in de week dat ik kan uitslapen maar ik moest hoognodig naar de kapper dus ik stond alsnog om 8.00 uur naast mijn bed. Maar goed, mijn pony is geknipt en ik zie weer wat!
Om 11.45 uur ga ik de deur uit naar mijn werk, het wordt een drukke dag en ik hoop rond half tien vanavond thuis te zijn.
Fijne dag allemaal!
Woensdag is de enige dag in de week dat ik kan uitslapen maar ik moest hoognodig naar de kapper dus ik stond alsnog om 8.00 uur naast mijn bed. Maar goed, mijn pony is geknipt en ik zie weer wat!
Om 11.45 uur ga ik de deur uit naar mijn werk, het wordt een drukke dag en ik hoop rond half tien vanavond thuis te zijn.
Fijne dag allemaal!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Zonnetje, geniet lekker van je vrije dagen en alvast een prachtige dag gewenst voor vrijdag, geniet van elk moment!
Mijn zoontje ligt nu nog te slapen. Ik heb al even wat in huis gedaan en de voedselbank gebeld, die komen vanmiddag mijn overgebleven luiers ophalen :-) Tussen 11 en 13 komt een vriendin met haar zoontje, als het droog is misschien een stukje wandelen. Verder weinig plannen voor vandaag. Fijne dag allemaal.
Mijn zoontje ligt nu nog te slapen. Ik heb al even wat in huis gedaan en de voedselbank gebeld, die komen vanmiddag mijn overgebleven luiers ophalen :-) Tussen 11 en 13 komt een vriendin met haar zoontje, als het droog is misschien een stukje wandelen. Verder weinig plannen voor vandaag. Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: