Dierenpark Emmen vraagje
+4
rapa nui
Ella
Manderijn
Floor
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dierenpark Emmen vraagje
Ik zag op de site dat dierenpark Emmen bestaat uit 2 parken. Het ene deel heeft een speeltuin zag ik op de site. Is iemand bekend met de speeltuin, vanaf welke leeftijd is dit geschikt?
Vraag me af of het nuttig is om naar dat tweede park te gaan met onze zoon samen of dat het park in het centrum voldoende is.
Vraag me af of het nuttig is om naar dat tweede park te gaan met onze zoon samen of dat het park in het centrum voldoende is.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Dierenpark Emmen vraagje
Gezien de leeftijd van je kind zou ik me beperken tot die in het centrum.
De andere kant is leuker als ze ouder zijn denk ik. In ieder geval wat dieren betreft vind je er niet bijzonder veel.
De andere kant is leuker als ze ouder zijn denk ik. In ieder geval wat dieren betreft vind je er niet bijzonder veel.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Dat zou ik ook voor het park in het centrum gaan. Mocht je als je daar klaar bent nog tijd en zin hebben dan kan je altijd nog even in het andere park kijken.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Oke bedankt! Dan beginnen we in het centrum en kijken we wel hoeveel tijd we nog hebben.
Floor- Ratel
Het parkeren is trouwens wel bij het nieuwe park dus je loopt er wel langs. Ik vind alleen het oude park in het centrum mooier/meer sfeer hebben dus zou daar beginnen en misschien op de terugweg toch even de pinguïns gaan bekijken (want die zijn wel leuk) in het nieuwe park
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Het park in het centrum is zoveel leuker. Ik zou daar als eerst heengaan en dan kijken hoeveel tijd je nog over hebt om eventueel naar de andere kant te gaan. Wij waren er voor 2 maanden geleden en in het gedeelte met de speeltuin waren op dat moment helemaal geen dieren dus had je alleen de speeltuin. En aangezien het zulk mooi weer was die dag zijn we alleen naar het park in het centrum geweest.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Yucatan is leuk! Alleen wel voor wat oudere kindjes. Je hebt een klein speeltuintje erbij zitten voor de kleinsten, maar dat is niet zo veel.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
We gaan er toch echt heen voor de dierentuin zelf dus we gaan eerst naar het centrum en terug nog wel even langs de speeltuin en de pinguïns.
Bedankt!
Bedankt!
Floor- Ratel
De pinguins zitten weer in het oude park. Dus in het nieuwe park heb je nu echt alleen yucatan.
Dat is voor kleine kinderen onder de vier niet zo leuk nog. Is maar heel klein stukje voor ze en dan kun je beter aan het eind van de middag lekker naar de speeltuin in het oude park gaan.
Dat is voor kleine kinderen onder de vier niet zo leuk nog. Is maar heel klein stukje voor ze en dan kun je beter aan het eind van de middag lekker naar de speeltuin in het oude park gaan.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
ok in het oude park zit dus wel wat te spelen voor hem. Hij vind eigenlijk alles wel leuk gelukkig.
Ik heb er nu al zin in, het wordt hopelijk ook mooi weer
Ik heb er nu al zin in, het wordt hopelijk ook mooi weer
Floor- Ratel
Wij zijn afgelopen zaterdag nog geweest. We hebben onze auto ( gratis) bij het station geparkeerd vanaf
daar maar 5 min.lopen en idd. De pingiuns zitten weer in het oude deel.
daar maar 5 min.lopen en idd. De pingiuns zitten weer in het oude deel.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Ik moet er dus nodig weer eens naar toe. Ik kwam er elk jaar wel een paar keer maar is dus nu al weer veel langer geleden dan ik eigenlijk dacht. Ik wist niet dat alle dieren weer terug waren. Is de verhuizing nou ook definitief van de baan? Ik wist wel dat ze moeten bezuinigen e.d. en dat het in de gemeente aan de orde kwam maar ik heb eigenlijn geen idee hoe dat afgelopen is. Zal zo eens gaan googelen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Het park gaat wel verhuizen, waar nu de yucatan is. Maar ivm de verhuizing moesten de pinguins en de andere dieren eerst weer terug naar het oude park.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Soortgelijke onderwerpen
» Ouwehands dierenpark tickets - dagaanbieding
» Emmen om te winkelen?
» Babywinkels omgeving Emmen?
» Dierentuin Emmen meeting! 2 augustus
» Even een vraagje..
» Emmen om te winkelen?
» Babywinkels omgeving Emmen?