Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke schoenen vinden jullie het mooist?

+4
Roxy89
Shisha
Mysterious
Sterre
8 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Welke schoenen vinden jullie het mooist? Lijn111018%Welke schoenen vinden jullie het mooist? Lijn1110 18% 
[ 13 ]
Welke schoenen vinden jullie het mooist? Lijn11105%Welke schoenen vinden jullie het mooist? Lijn1110 5% 
[ 4 ]
Welke schoenen vinden jullie het mooist? Lijn111067%Welke schoenen vinden jullie het mooist? Lijn1110 67% 
[ 49 ]
Welke schoenen vinden jullie het mooist? Lijn111010%Welke schoenen vinden jullie het mooist? Lijn1110 10% 
[ 7 ]

Totaal aantal stemmen : 73

Welke schoenen vinden jullie het mooist? Empty Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 3:31

Het liefste koop ik ze natuurlijk alledrie...

Welke schoenen vinden jullie het mooist? Schoenkant
Welke schoenen vinden jullie het mooist? Schoenzilver
Welke schoenen vinden jullie het mooist? Schoenzwart

Het is voor de Kerstborrel op mijn werk. We moeten allemaal netjes gekleed een zilveren of gouden touch hebben. Ik wil gouden nagellak opdoen en gouden oorbellen indoen en een gouden accessoire in mijn haar doen denk ik. Dus die gouden touch heb ik al wel. Al is dat tweede paar schoenen natuurlijk zilver en ook heel mooi!
Ik wil overigens deze jurk en dit jasje gaan kopen denk ik:

Welke schoenen vinden jullie het mooist? Jasjejurkje

Zou ik ook nog een clutch moeten aanschaffen of wordt het dan too much?

Laatst aangepast door Sushi op wo 1 dec 2010 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 3:37

Om je eerlijk advies te geven: ik zou bij dat jurkje+vestje geen gouden sieraden doen. De kledingstukken die je nu laat zien, komen uit een ander kleurenpalet zeg maar. Grijs, zwart en zilver zijn koele kleuren, terwijl goud erg warm is.

De schoenen zijn niet helemaal mijn smaak, maar ik vind die bovenste erg leuk, omdat ze zo apart zijn. Ik weet alleen niet wat jouw figuur is... Zo'n enkellaarsje verkort bij een kleiner, molliger persoon optisch de benen. In dat geval kun je dus beter gaan voor een van die onderste twee schoenen; die maken je benen optisch juist langer.

Clutch erbij is leuk!

Gast
Gast

Welke schoenen vinden jullie het mooist? Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 3:40

Gloria schreef:Om je eerlijk advies te geven: ik zou bij dat jurkje+vestje geen gouden sieraden doen. De kledingstukken die je nu laat zien, komen uit een ander kleurenpalet zeg maar. Grijs, zwart en zilver zijn koele kleuren, terwijl goud erg warm is.

De schoenen zijn niet helemaal mijn smaak, maar ik vind die bovenste erg leuk, omdat ze zo apart zijn. Ik weet alleen niet wat jouw figuur is... Zo'n enkellaarsje verkort bij een kleiner, molliger persoon optisch de benen. In dat geval kun je dus beter gaan voor een van die onderste twee schoenen; die maken je benen optisch juist langer.

Clutch erbij is leuk!
Je hebt op zich wel gelijk... Misschien dat ik beter voor zilveren nagellak kan gaan en zilveren accessoires.
Ik ben niet klein, maar ik ben ook niet slank, dus ik twijfel zelf ook nog over de schoenen. Ik denk uiteindelijk dat 't toch de middelste of onderste worden. Daar kan ik later ook nog wat meer mee denk ik.
Pff ik vind het moeilijk, maar ook zo leuk allemaal haha!
Waar kan ik overigens een mooie, niet te dure, clutch kopen? Ik kan niks leuks vinden op internet en alle schoenensites hebben alleen bij de accessoires grote tassen staan...

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 1 dec 2010 - 3:42

Wauw, mooie jurk en vestje! Alleen is het niet te druk omdat de print en structuur van het vestje overeen komt met de print en structuur van de bovenzijde van de jurk?

Ik zou ook gaan voor zilveren accessoires, en dan de zilveren of zwarte pumps.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 3:45

Lastig he? Wink

Ik ben toen voor een clutch geslaagd bij NewLook en bij de V&D of C&A zullen ze vast ook leuke dingen hebben. Of H&M, Zara, WE, Bijenkorf. Zomaar wat opties voor je.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 3:52

Sterre, daar twijfelde ik ook aan... Ik ga 't morgen passen in de winkel (heb al gebeld en ze hebben het apart gelegd, dus dat is wel fijn), maar ik denk dat ik dat juist wel leuk vind, béétje over the top, maar daarom juist wel leuk.

Gloria, thanks voor je tips! Heb al op de site van H&M gekeken, maar zag daar zo snel niets leuks, maar C&A is denk ik ook wel een goede optie. Helaas zit er in Leiden geen Zara of Bijenkorf Sad
Ik ga morgen in mijn pauze de kleding passen en dan, als ik tijd over heb, nog even naar de Sacha voor de schoenen.
Wel bijzonder hoor, ik draag eigenlijk nooit jurkjes of rokjes. Wel hoge hakken overigens Wink

Gast
Gast

Bericht  Mysterious wo 1 dec 2010 - 3:54

ik vind de derde het leuks
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 3:59

Ik heb een leuke clutch gezien in het Oriflameboekje!
Welke schoenen vinden jullie het mooist? 21746_3
Er zitten van die pailletjes op en als je de ene kant op wrijft zijn ze zilver en de andere kant op zijn ze zwart... Is denk ik wel erg leuk (zeker met het oog op de zilveren touch).

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:03

De derde, de andere twee vind ik te druk voor bij de outfit.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:06

Darcy schreef:De derde, de andere twee vind ik te druk voor bij de outfit.
Ook daar zit weer wat in. De jurk + jasje zijn natuurlijk al best druk en dan zou 't misschien too much worden...
Oeiii... Ik hoop ook maar dat ze die schoenen dan nog bij de Sacha hebben haha!
En zwarte panty denk ik?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:10

Jep of grafiet!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:15

Jeetje hee wat is zo'n forum toch handig zeg! Ik vind de tips die je hier kan krijgen echt super!
Ik had sommige dingen niet zelf kunnen bedenken, en jullie openen mijn ogen toch weer haha! Very Happy Thanks!

Wat voor nagellak nou doen? Zilver? Of juist iets HEEL opvallens zoals knalrood? En dan zilveren sieraden dragen?

Gast
Gast

Bericht  Shisha wo 1 dec 2010 - 4:19

Rood knalt wel lekker naast zwart! Very Happy
Ik zou voor de onderste schoenen gaan. Anders is het inderdaad misschien wel to much.
En ik vind dat blote benen mooier zijn onder zo'n jurk. Of een huidkleurige panty.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:24

Shisha schreef:Rood knalt wel lekker naast zwart! Very Happy
Ik zou voor de onderste schoenen gaan. Anders is het inderdaad misschien wel to much.
En ik vind dat blote benen mooier zijn onder zo'n jurk. Of een huidkleurige panty.
Hmm oké, dan denk ik daar nog even over, een collega van me zegt ook dat zij zwart mooier zou vinden.
Dat is dus nog even een twijfelgevalletje.
Al is het misschien wel mooier bij de pumps?
Wat ik trouwens wel altijd heel lelijk vind is dat je dan bij peeptoes de panty ziet zitten bij de tenen. Is er niet zoiets als een panty die open is bij de teen? Maar dat wel de rest van je voet bedekt is met panty?
Ik denk dat ik gewoon ook ff de Sacha bel of ze die schoenen nog hebben en of ze die apart willen zetten Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:26

Als ik alleen naar de schoenen kijk, vind ik het middelste paar het mooist, maar voor bij de outfit zou ik voor het 3e paar gaan.

Gast
Gast

Bericht  Shisha wo 1 dec 2010 - 4:29

Geen idee of ze dat hebben.? Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien. Ik weet niet of het anders werkt om het topje van de panty af te knippen of dat je dan gigantische ladders krijgt haha!
Anders probeer je gewoon een zwarte en een huidkleurige panty eronder en beslis je dan.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:38

Ik heb net even met de Sacha gebeld en ze gaan in ieder geval het derde paar voor me bestellen en dan kan ik de schoenen passen en beslissen of ik ze wil. Ik vind ze in ieder geval verrrrry pretty! :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:41

Btw, als je een zwarte (wat dikkere) panty neemt, kun je het bovenste paar wel dragen. Dan krijg je namelijk optisch gezien een lange zwarte been en maak je 'm dus weer lang smile.

Ik zou ook geen zilverkleurige nagels doen en niet teveel accessoires. Less is more en je wilt geen kerstboom worden Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:41

Jurk en jasje vind ik leuk, al weet ik niet hoe goed goud erbij past.
De onderste schoenen vind ik het mooist.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:43

Wat vinden jullie van deze:

Welke schoenen vinden jullie het mooist? Schoenzwartketting

Gast
Gast

Bericht  Roxy89 wo 1 dec 2010 - 4:46

Ik zou gaan voor de derde schoen van de eerste post... Is inderdaad wat meerdere al hebben gezegd dat het anders misschien wat druk wordt.. Zilveren nagellak vind ik wel leuk erbij! Ik zou echt gaan voor zilver, goud past niet bij de kleding...

Misschien een poll maken bij dit topic?

Laatst aangepast door Roxy89 op wo 1 dec 2010 - 4:47; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Toevoeging van laatste zin..)
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:49

Gloria schreef:Btw, als je een zwarte (wat dikkere) panty neemt, kun je het bovenste paar wel dragen. Dan krijg je namelijk optisch gezien een lange zwarte been en maak je 'm dus weer lang smile.

Ik zou ook geen zilverkleurige nagels doen en niet teveel accessoires. Less is more en je wilt geen kerstboom worden Wink.
Haha I know, maar ik moet me wel aan de dresscode houden, met dus wel een zilveren touch.
Rode nagels denk ik dan.
Hmm, ik ga morgen bij de Sacha kijken en dan vind ik hopelijk een mooi paar!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:50

Roxy89 schreef:
Kan dat??? Of moet ik dat aan een angel/burgemeester vragen?

Gast
Gast

Bericht  Roxy89 wo 1 dec 2010 - 4:52

Sushi schreef:
Roxy89 schreef:
Kan dat??? Of moet ik dat aan een angel/burgemeester vragen?
Volgens mij als je je eerste post aanpast kan je dat onderaan doen...
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:56

Mijn poll doet het!!!!!!!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: