Kruimelzuiger
+3
Saga
Sterrin_
Laurientje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kruimelzuiger
Ik wil graag een kruimelzuiger aanschaffen, eentje met lange stang zodat je niet hoeft te bukken, lijkt mij ideaal!
Nu hebben we een dyson stofzuiger en die bevalt erg goed, de kruimelzuiger van dyson lijkt mij ook erg fijn maar vind hem wel eerug duur!
Wie van jullie heeft een kruimelzuiger? Welke en hoe bevalt die?
Nu hebben we een dyson stofzuiger en die bevalt erg goed, de kruimelzuiger van dyson lijkt mij ook erg fijn maar vind hem wel eerug duur!
Wie van jullie heeft een kruimelzuiger? Welke en hoe bevalt die?
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Re: Kruimelzuiger
Niemand heeft er een?
Laurientje- Prater
Ik heb er 1 van Philips, maar wel zonder stang. En anders pak ik de stofzuiger wel als het veel is. De kruimeldief is hier echt voo een paar kruimels dus
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik heb er een van Makita, kreeg mijn vriend bij zijn boormachine geloof ik.
Vind het een ideaal ding! Ik gebruik hem dagelijks, omdat wij in het bos wonen hebben we altijd veel zand in huis en nu ons konijn verhaart is het ook fijn.
Vind het een ideaal ding! Ik gebruik hem dagelijks, omdat wij in het bos wonen hebben we altijd veel zand in huis en nu ons konijn verhaart is het ook fijn.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Heb er net een besteld
Deze: http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuur/stofzuigers-stoomreinigers/GC4/736997/C27_7G6_GC4_736997/?VIEW=grid&SM=5&AAPP=100
Deze: http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuur/stofzuigers-stoomreinigers/GC4/736997/C27_7G6_GC4_736997/?VIEW=grid&SM=5&AAPP=100
Laurientje- Prater
Ik ben benieuwd hoe het bevalt Laurientje!
Wij zijn ook hard op zoek. We willen er eentje die echt wel goed zuigt. Maar die jij net besteld hebt, vinden we te duur.
Wij zijn ook hard op zoek. We willen er eentje die echt wel goed zuigt. Maar die jij net besteld hebt, vinden we te duur.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuur/stofzuigers-stoomreinigers/stofzuigers-stoomreinigers/dyson-dc34-kruimelzuiger/C27_7G6_7G6_765570/
Volgens mij is dit een geweldig ding.
Volgens mij is dit een geweldig ding.
_Lana_- Ratel
Ik heb al jaren de Bustduster van Black&Decker en ik vind het een geweldig ding. Ik gebruik hem dagelijks en hij blijft het goed doen (in tegenstelling tot z'n voorgangers).
Kannibaal- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 57
Registratiedatum : 16-06-13
Wij hebben een eenvoudige van Philips. Ik gebruik hem dagelijks, sowieso na elke maaltijd van mijn dochter waarbij dus de helft op de grond ligt. Die van ons was onder de 50 Euro. Meer dan dat wil ik er ook niet aan uitgeven, dat kun je m.i. beter investeren in een stofzuiger.
Laatst aangepast door Robin_ op ma 1 jul 2013 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jaaaa, ik zag die kleine Dyson gister! Ik ben verliehieft! En hij is ook zo zacht qua geluid, ik kan de kinderkamer nog zuigen met dat kleine ding als zoon ligt te slapen.
Maar, ik hou me in, €139 voor een kruimeldief, ik lijk wel gek... (Maar toch misschien... als ik heel zielig ben... )
Ik heb ook de grote dyson, die is ook al zo fijn! (Nee, ik koop echt geen kruimeldief voor zoveel geld... het is maar een kruimeldief...)
Maar, ik hou me in, €139 voor een kruimeldief, ik lijk wel gek... (Maar toch misschien... als ik heel zielig ben... )
Ik heb ook de grote dyson, die is ook al zo fijn! (Nee, ik koop echt geen kruimeldief voor zoveel geld... het is maar een kruimeldief...)
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Robin_ schreef:Wij hebben een eenvoudige van Philips. Ik gebruik hem dagelijks, sowieso na elke maaltijd van mijn dochter waarbij dus de helft op de grond ligt. Die van ons was onder de 50 Euro. Meer dan dat wil ik er ook niet aan uitgeven, dat kun je m.i. beter investeren in een stofzuiger.
Dat is dus de reden dat wij er graag eentje willen .
En voor de rest zijn het helemaal mijn mans woorden ( waar ik het toch wel helemaal mee eens ben ) en wordt het maximaal 60/70 euro.
Dat is al een redelijke prijs.
Maar we hebben wel eens een goedkopere gehad van rond de 35 euro en dat was helemaal niets!
Heeft die Black en Decker een goede zuigkracht?
_Lana_- Ratel
Supertalentje schreef:Jaaaa, ik zag die kleine Dyson gister! Ik ben verliehieft! En hij is ook zo zacht qua geluid, ik kan de kinderkamer nog zuigen met dat kleine ding als zoon ligt te slapen.
Haha, niet doen hoor, zonde van het geld .
Hij lijkt me geweldig, maar voor dat geld kun je een nieuwe stofzuiger kopen!
En je hebt al een mooie Dyson!
Heb ik je overtuigd? Haha.
_Lana_- Ratel
Al zou ik 'm stiekem ook wel heel graag willen hebben hoor .
_Lana_- Ratel
Ik heb een kruimeldief van IKEA, maar gebruik hem eigenlijk nooit. Je hebt me op idee gebracht om dat ding uit de kast te halen, want eigenlijk is het wel heel handig met katten in huis!
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Ik heb m binnen en duur of niet ik ben er nu al helemaal gelukkig mee!!
Net in twee tellen de trappen gezogen!!
Net in twee tellen de trappen gezogen!!
Laurientje- Prater
_Lana_ schreef:Supertalentje schreef:Jaaaa, ik zag die kleine Dyson gister! Ik ben verliehieft! En hij is ook zo zacht qua geluid, ik kan de kinderkamer nog zuigen met dat kleine ding als zoon ligt te slapen.
Haha, niet doen hoor, zonde van het geld .
Hij lijkt me geweldig, maar voor dat geld kun je een nieuwe stofzuiger kopen!
En je hebt al een mooie Dyson!
Heb ik je overtuigd? Haha.
Niet! Mijn Dyson was €300,- Nog niet overtuigd... (maar ik ga 'm heus niet kopen hoor!) (denk ik)
@Laurientje: heb je die Dyson gekocht?!?!?! Hij is fijn he?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ja de tweede dyson.. Hèhè.
Hebben al een gewone stofzuiger van dyson en nu dus die kleine kruimelzuiger maar wel die met lange stang erbij..
Hebben al een gewone stofzuiger van dyson en nu dus die kleine kruimelzuiger maar wel die met lange stang erbij..
Laurientje- Prater
Oh en ja hij is geweldig!
Laurientje- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: