Botox
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Botox
Even voor de duidelijkheid: Rimpels vind ik helemaal niet lelijk, lachrimpeltjes vind ik zelfs mooi. Alleen heb ik al jaren een frons tussen mijn ogen. Geen lijntjes dus, maar echt een frons die mijn gezicht onnodig boos maakt. Op foto's stoor ik me er ook al zo aan.
Ook heb ik aan het einde van een werkdag hoofdpijn van het turen naar een beeldscherm en in de zomer moet ik altijd een zonnebril op omdat mijn hoofd zich nooit ontspant, gek word ik ervan.
Net zat ik met familie op een terras en zelfs hen begon het op te vallen. Nu begin ik het echt zat te worden en overweeg ik sterk botox.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ook heb ik aan het einde van een werkdag hoofdpijn van het turen naar een beeldscherm en in de zomer moet ik altijd een zonnebril op omdat mijn hoofd zich nooit ontspant, gek word ik ervan.
Net zat ik met familie op een terras en zelfs hen begon het op te vallen. Nu begin ik het echt zat te worden en overweeg ik sterk botox.
Heeft iemand hier ervaring mee?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Botox
Hmm, laat maar. Op dit moment is dit natuurlijk helemaal niet voor mij bestemd. Stom.
SoGood- Ratel
Als het je helpt om van je hoofdpijn af te komen zou ik het sowieso doen. En als het echt alleen maar om die frons gaat zou ik het ook doen, als je dan blijer bent!
Al met al zou ik het gewoon doen als je dat wilt. Zolang je niet je hele gezicht lam legt zul je er vast niet lelijker op worden, haha!
Al met al zou ik het gewoon doen als je dat wilt. Zolang je niet je hele gezicht lam legt zul je er vast niet lelijker op worden, haha!
Gast- Gast
Heb je wel eens je ogen laten meten omdat je veel achter een beeldscherm zit te turen? Er zijn ook speciale beeldschermbrillenglazen, die zijn ontwikkeld voor de afstand die je van je scherm af zit. Zeker als je er veel hoofdpijn van krijgt zou ik het binnenkort toch nog eens laten meten.
Ik heb in de zomer ook altijd een zonnebril op en krijg/heb inmiddels ook een flinke frons omdat ik zovaak hoofdpijn heb. Ik denk zeker wel dat botox kan helpen maar ik durf niet.
Ik heb in de zomer ook altijd een zonnebril op en krijg/heb inmiddels ook een flinke frons omdat ik zovaak hoofdpijn heb. Ik denk zeker wel dat botox kan helpen maar ik durf niet.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, niet mijn hele gezicht lam! Alleen die frons.
Ja, ik heb mijn ogen laten meten en ik draag daarom ook gewoon lenzen, daar ligt het niet aan. Eng lijkt het me niet, wel jammer dat het niet zo lang werkt.
Ja, ik heb mijn ogen laten meten en ik draag daarom ook gewoon lenzen, daar ligt het niet aan. Eng lijkt het me niet, wel jammer dat het niet zo lang werkt.
SoGood- Ratel
Ik heb dat ook! Als ik bruin ben van de zon heb ik daar zelfs een wit verticaal streepje van DE frons. Ik roep ook wel eens: Ik ga botoxen, maar denk toch niet dat ik het serieus overweeg.. Ik heb er ook geen last van, tis puur uiterlijk.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: