Opsteektips
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Opsteektips
Volgende week zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd. Ik ga mijn haar laten doen en ik ben op zoek naar leuke tips. Ik heb geen carmenset of iets waar ik echt veel krullen mee kan maken. Ik heb wel een simpele stijltang waar je ook krullen mee kan maken. Ik heb donkerblond haar, een beetje in laagjes geknipt met een lichte slag een stuk over mijn schouders.
Deze plaatjes hierboven vind ik leuk! Ik weet niet of mijn tante het kan maken. Ik ben benieuwd of jullie nog leuke opties hebben.
Deze plaatjes hierboven vind ik leuk! Ik weet niet of mijn tante het kan maken. Ik ben benieuwd of jullie nog leuke opties hebben.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Opsteektips
Mooi kapsels! Misschien kun je het topic van Pippa terugvinden in deze pijler, daar stonden echt prachtige kapsels in. Die kun je zelf leren, dus een beetje kapper kan dat met gemak voor je doen. Zal ook even voor je zoeken.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan het topic van Pippa zo snel niet vinden. Als je hem wel vindt, zou ik de link graag willen zien ja!
Mijn tante is officieel geen kapster, maar kan wel heel erg veel met haar. Ze knipt ook regelmatig mensen. Dus ik wil gewoon een paar kapsels die ik leuk vind aan haar voorleggen. Dan kan ze zelf even kijken wat ze wel of niet kan. Zelf ben ik helaas niet heel erg creatief met haar.
Mijn tante is officieel geen kapster, maar kan wel heel erg veel met haar. Ze knipt ook regelmatig mensen. Dus ik wil gewoon een paar kapsels die ik leuk vind aan haar voorleggen. Dan kan ze zelf even kijken wat ze wel of niet kan. Zelf ben ik helaas niet heel erg creatief met haar.
Winegum- Prater
Ik kan hem ook niet terugvinden. Ik dacht tenminste dat Pippa dat topic geopend had. Ik weet de titel ook niet meer.
Lady4- Ratel
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Hebbes!
http://www.zegmaaryes.nl/t40058-leuke-haar-tips?highlight=Haar
http://www.zegmaaryes.nl/t40058-leuke-haar-tips?highlight=Haar
Lady4- Ratel
Toch was er een topic met nóg meer voorbeelden, bijvoorbeeld een strik van je haar maken. Was dat dan een ander topic?
Lady4- Ratel
Bedankt dames voor de link. Ik vind alleen de paar voorbeelden die erin staan niet zo leuk Ik wil geen vlecht ofzo. Dat is niks voor mij, althans niet in die vorm.
Winegum- Prater
Lady4 schreef:Toch was er een topic met nóg meer voorbeelden, bijvoorbeeld een strik van je haar maken. Was dat dan een ander topic?
Was dat niet een topic van Toet? Of in het wat heb je aan vandaag topic zijn ook veel haartips naar voren gekomen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: