Griekenland begin oktober
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Griekenland begin oktober
Ik wil graag begin oktober een weekje naar Griekenland samen met mijn vriend. Iemand die hier in deze periode wel eens is geweest? Google vertelt mij dat het vakantieseizoen in Griekenland zo ongeveer tot half oktober loopt, dus in principe zou dat betekenen dat er nog wel wat winkeltjes en barretjes open zijn. Het weer is volgens mij ook nog wel ok, 20-25 graden gemiddeld.
Iemand die ervaringen met mij wil delen? Maakt het nog uit naar welk eiland ik ga in die tijd? Ik zou zelf graag naar Kos gaan, maar dat ligt aan de oostkant van Griekenland en ik heb mij laten vertellen dat het weer aan de westkant beter is. Klopt dat? Want dan zou ik misschien beter naar Zakynthos kunnen kijken.
Vertel!
Iemand die ervaringen met mij wil delen? Maakt het nog uit naar welk eiland ik ga in die tijd? Ik zou zelf graag naar Kos gaan, maar dat ligt aan de oostkant van Griekenland en ik heb mij laten vertellen dat het weer aan de westkant beter is. Klopt dat? Want dan zou ik misschien beter naar Zakynthos kunnen kijken.
Vertel!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Griekenland begin oktober
——
Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op zo 21 okt 2018 - 22:54; in totaal 1 keer bewerkt
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn 3 jaar geleden in oktober naar Kos geweest. We vertrokken de 6de voor 11 dagen. We hebben het er heerlijk gehad. Elke dag aan het strand kunnen liggen, met 28 graden. Het enigste wat ik jammer vond, dat je echt aan alles kon merken dat het de laatste week was. Personeel had er (begrijpelijk) niet veel zin meer in. Sommige winkeltjes waren al gesloten. Maar verder echt heel goed geweest!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Ik ben vorig jaar half oktober naar Corfu geweest. Bijna elke dag lekker in zee kunnen zwemmen en buiten op strandstoelen gelegen. Was rond de 25 graden. Wat betreft restaurants waren er al een paar gesloten maar er waren ook nog genoeg open en heb er niks van gemerkt dat het personeen er geen zin meer in had. Verder was het ook wel lekker rustig op het eiland, wij hadden soms een prive-strandje. Dat vond ik wel heel fijn! Het is mij goed bevallen!
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Bedankt voor de antwoorden, we gaan er gewoon voor! Mijn vriend houdt ook echt niet van extreme warmte, dus in juli of augustus wordt hij helemaal niet blij van Griekenland denk ik. 25 graden is perfect!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Soortgelijke onderwerpen
» Mooi weer vakantie oord begin oktober
» Kos - Griekenland
» New York in oktober
» winterberg in oktober
» Turkijke of Griekenland of toch wat anders....vakantiehulp!!
» Kos - Griekenland
» New York in oktober
» winterberg in oktober
» Turkijke of Griekenland of toch wat anders....vakantiehulp!!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: