Zwangerschapsshoot
+13
Silver
Dikkie Dik
M@niek
kwebbeltje
Snoes
PapillonRose
Mida4you
munk
SarahKey
Lejow
Stitch
Teddyaapje
Ella
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zwangerschapsshoot
Wie heef er hier allemaal een zwangerschapsshoot gedaan? Wat waren jullie ervaringen, en wat waren jullie kwijt voor de shoot?
Ik zou heel graag een fotoshoot laten maken, maar als ik op internet ga zoeken, vind ik alleen fotografen waar je er dan 2 of 3 foto's bij krijgt, als je de foto's dan digitaal wilt hebben ben je zo 300-400 euro verder. Naast dat we het geld er niet voor hebben, vind ik dat ook gewoon te duur
Dus, waar hebben jullie je foto's laten maken, hoe beviel het, en wat was je uiteindelijk kwijt? En als jullie nog tips hebben, graag!
Ik zou heel graag een fotoshoot laten maken, maar als ik op internet ga zoeken, vind ik alleen fotografen waar je er dan 2 of 3 foto's bij krijgt, als je de foto's dan digitaal wilt hebben ben je zo 300-400 euro verder. Naast dat we het geld er niet voor hebben, vind ik dat ook gewoon te duur
Dus, waar hebben jullie je foto's laten maken, hoe beviel het, en wat was je uiteindelijk kwijt? En als jullie nog tips hebben, graag!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Re: Zwangerschapsshoot
Ik heb het gedaan, en ben er zo blij mee. De foto's zijn zoooo mooi geworden. Ik heb het kado gehad, dus weet niet de preciese prijs, maar was net iets onder de 100 euro. In welke omgeving zoek je?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Wij waren deze keer 90,- kwijt. We hebben een fotosessie van 60 min. gehad met 3 personen (vriend, zoontje en ik) en hebben alle foto's digitaal op cd-rom gekregen. Het zijn 155 foto's in totaal.
Voor de fotoshoot die we hebben laten maken toen ik van T. zwanger was hebben we 100,- betaald, volgens mij ook 60min. maar dan met 2 personen (vriend en ik). Toen hebben we ook een cd-rom gekregen met alles foto's, die ook nog allemaal in 4 tinten erop stonden (kleur, zwart-wit, sepia, iets met blauw). Volgens mij waren het rond de 450 foto's in totaal.
Voor de fotoshoot die we hebben laten maken toen ik van T. zwanger was hebben we 100,- betaald, volgens mij ook 60min. maar dan met 2 personen (vriend en ik). Toen hebben we ook een cd-rom gekregen met alles foto's, die ook nog allemaal in 4 tinten erop stonden (kleur, zwart-wit, sepia, iets met blauw). Volgens mij waren het rond de 450 foto's in totaal.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ella, het liefst in de omgeving rotterdam-dordrecht-breda. Maar vind het ook niet erg on wat verder te moeten rijden als de prijs en het resultaat ernaar is.
Teddyaapje, dat klinkt al een stuk beter als de prijzen die ik tegenkwam! Ben je blij met het resultaat?
Met hoeveel weken hebben jullie de foto's laten maken?
Teddyaapje, dat klinkt al een stuk beter als de prijzen die ik tegenkwam! Ben je blij met het resultaat?
Met hoeveel weken hebben jullie de foto's laten maken?
Stitch- Fluisteraar
Ik was 34 en 35w zwanger. Ik kon niet eerder ivm werk en heb t eerste weekend van mn verlof gepakt. Later moet je niet meer doen omdat de kans redelijk groot is dat de baby gaat indalen en je buik dus zakt.
Ik ben van beide shoots tevreden met t resultaat. Niet alle foto's zijn even mooi maar dat kan ook niet als er zoveel gemaakt worden. Bij beide shoots zaten er zeker 15 tot 20 hele mooie foto's bij.
Ik ben wel bang dat t voor jou niet echt in de buurt ligt.
Ik ben van beide shoots tevreden met t resultaat. Niet alle foto's zijn even mooi maar dat kan ook niet als er zoveel gemaakt worden. Bij beide shoots zaten er zeker 15 tot 20 hele mooie foto's bij.
Ik ben wel bang dat t voor jou niet echt in de buurt ligt.
Teddyaapje- Ratel
Ik heb je een prive berichtje gestuurd!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wij hebben rond de 32 weken een fotoshoot gehad. En dat koste mij 15 euro incl een cd'tje met 15 foto's. Wou je er meer dan 1 euro per foto extra.
Ik vindt de shoots tegenwoordig ook erg duur hoor! Wij willen heel graag een shoot doen omdat we het bij Z. ook hebben gedaan maar ik twijfel wel hoor omdat het zo duur is.....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Misschien kan ik je veder helpen?
Een kleine greep uit mijn Zwangerschaps reportages:
Een kleine greep uit mijn Zwangerschaps reportages:
Laatst aangepast door munk op ma 2 sep 2013 - 3:52; in totaal 2 keer bewerkt
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Heb je pm gekregen Lejow. Gelijk ff op de site gekeken, ziet er goed uit! En ook zeker niet te duur. Thnx!
Teddyaapje, waar zit die van jou? Ben benieuwd
Munk, wauw, mooi hoor! Heb je toevallig ook een website waar ik op kan kijken? Of gewoon zo nog wat meer informatie?
Teddyaapje, waar zit die van jou? Ben benieuwd
Munk, wauw, mooi hoor! Heb je toevallig ook een website waar ik op kan kijken? Of gewoon zo nog wat meer informatie?
Stitch- Fluisteraar
Ik lees ook verder mee
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Anousch hier van het forum doet het ook, zij zit in G.orinchem. Heb daar zelf twee andere shoots gehad. En ik weet ook nog iemand in F.ijnaart, daar heb ik mijn zwangerschapsshoot laten doen toen ze nog dichterbij woonde. Was met 35 weken als ik me niet vergis, er werd ook geadviseerd het rond die termijn te doen dacht ik. Mooie foto's en geen spijt van gehad.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Noord- en midden Limburg
Teddyaapje- Ratel
Hierbij een klein stukje info:
Zwangerschapreportage
Jullie zijn in verwachting van een kindje! Elke week groeit je buik een beetje. Deze spannende en bijzondere periode kent vele mijlpalen. De eerste echo, de eerste schopjes. Laat jullie zwangerschap vastleggen, voor nu maar ook als herinnering voor later.
Het mooiste om je buik vast te laten leggen is tussen de 32 en 36 weken zwangerschap. De fotoshoot duurt ongeveer een uur en worden genomen in de studio met een witte achtergrond. De 15 tot 20 mooiste foto’s worden bewerkt in photoshop en worden aangeleverd in kleur, zwart/wit en enkele met kleur effecten. Deze worden binnen twee weken digitaal aangeboden in hoge resolutie. Jullie kunnen dus zoveel foto’s , canvassen en uitvergrotingen laten afdrukken met de aangeleverde bestanden als jullie willen. Kosten: €100,-.
En dan heb ik een hoop tips en trucks (adviezen), maar die heb ik er even uit gehaald.
Zie hier mijn Facebook of mijn website (s.v.p. links niet quoten, deze haal ik straks weer weg, ik weet namelijk niet of ik dit hier zo mag plaatsen).
Zwangerschapreportage
Jullie zijn in verwachting van een kindje! Elke week groeit je buik een beetje. Deze spannende en bijzondere periode kent vele mijlpalen. De eerste echo, de eerste schopjes. Laat jullie zwangerschap vastleggen, voor nu maar ook als herinnering voor later.
Het mooiste om je buik vast te laten leggen is tussen de 32 en 36 weken zwangerschap. De fotoshoot duurt ongeveer een uur en worden genomen in de studio met een witte achtergrond. De 15 tot 20 mooiste foto’s worden bewerkt in photoshop en worden aangeleverd in kleur, zwart/wit en enkele met kleur effecten. Deze worden binnen twee weken digitaal aangeboden in hoge resolutie. Jullie kunnen dus zoveel foto’s , canvassen en uitvergrotingen laten afdrukken met de aangeleverde bestanden als jullie willen. Kosten: €100,-.
En dan heb ik een hoop tips en trucks (adviezen), maar die heb ik er even uit gehaald.
Zie hier mijn Facebook of mijn website (s.v.p. links niet quoten, deze haal ik straks weer weg, ik weet namelijk niet of ik dit hier zo mag plaatsen).
munk- Fluisteraar
Oh, ik kom hier een bekende buik tegen haha
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Stitch, ik heb mijn zwangerschapsshoot ook bij Munk laten doen en kan je haar absoluut voor 100% aanraden! Het was echt een hele fijne, relaxte shoot met een prachtig resultaat. Hier enkele foto's van de shoot, svp niet quoten.
*
*
Laatst aangepast door Snoes op wo 26 jun 2013 - 19:45; in totaal 1 keer bewerkt
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik zou dat ook wel willen maar ik heb echt een lelijke buik:(
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Snoes schreef:Oh, ik kom hier een bekende buik tegen haha
Haha zit jouw 'buik' ertussen?
Edit, ja dus! Echt super mooi!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Haha snoes, ik zie door de buiken het bos niet meer ;-), In mijn port foliomap staan geen namen bij, al had ik zo'n vermoeden dat het jouw buik was :-D
munk- Fluisteraar
munk schreef:Haha snoes, ik zie door de buiken het bos niet meer ;-), In mijn port foliomap staan geen namen bij, al had ik zo'n vermoeden dat het jouw buik was :-D
Doet me er trouwens aan denken dat ik je nog steeds moet mailen over die shoot, nu mijn zoontje alweer bijna 7 maanden is.
Moniek, ik vond ze ook echt supermooi geworden!
Snoes- Lady Post-a-lot
Waarom vindt jij jouw buik lelijk dan kwebbeltje? Tot nu toe ben ik nog nooit een lelijke buik tegen gekomen, kan me er ook geen voorstelling van maken (want ik vind iedere zwanger vrouw prachtig).kwebbeltje schreef:Ik zou dat ook wel willen maar ik heb echt een lelijke buik:(
@ snoes: 7 maanden alweer! Ik heb echt nog de kleine ... voor me en ik vind hem zo veranderd op de foto's. Zit hij al?
Laatst aangepast door munk op di 25 jun 2013 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
munk- Fluisteraar
Munk, hij zit nog net niet. Het zal niet heel lang meer duren gok ik. Als ik hem neerzet kan hij enkele seconden blijven zitten, maar nog niet heel mooi. Als ik hem bv op de bank tegen de leuning zet, zit hij echt goed en stevig, maar los nog niet. Is dat beter dat hij dat wel kan voor de shoot of maakt het niet zo heel veel uit?
Het gaat ook echt veel te snel haha. Ik kan me beide shoots nog zooo goed voorstellen, alsof het nog maar net geweest is.
Ohja, zou je zijn naam uit je post willen halen?
Het gaat ook echt veel te snel haha. Ik kan me beide shoots nog zooo goed voorstellen, alsof het nog maar net geweest is.
Ohja, zou je zijn naam uit je post willen halen?
Snoes- Lady Post-a-lot
Sorry, gedaan!
Als hij kan zitten is dat net weer wat leuker (je kan dat wat meer poses doen)
Als hij kan zitten is dat net weer wat leuker (je kan dat wat meer poses doen)
munk- Fluisteraar
Ik stuur je vanavond even een pm.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Stitch ik heb je ook een pm gestuurd!