MP3 / MP4 speler
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
MP3 / MP4 speler
Welke heb jij?
Hoeveel geheugen heeft deze?
Hoe duur was hij ongeveer?
Heb je er een programma (bijv. Itunes) voor nodig of volstaat knippen en plakken?
Ik heb nu er zelf eentje van Philips, een go gear van 8 gb. Werkt heel prettig met knippen en plakken dus geen ingewikkelde programma's.
Helaas moet ik er steeds muziek afgooien omdat ik te weinig ruimte heb. Het liefst zou ik dus een nieuwe kopen met 16gb aan geheugen.
Hoeveel geheugen heeft deze?
Hoe duur was hij ongeveer?
Heb je er een programma (bijv. Itunes) voor nodig of volstaat knippen en plakken?
Ik heb nu er zelf eentje van Philips, een go gear van 8 gb. Werkt heel prettig met knippen en plakken dus geen ingewikkelde programma's.
Helaas moet ik er steeds muziek afgooien omdat ik te weinig ruimte heb. Het liefst zou ik dus een nieuwe kopen met 16gb aan geheugen.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Re: MP3 / MP4 speler
Volgens mij heb ik dezelfde, alleen is die vele malen kleiner qua geheugen! Hoeveel heb je betaald voor 8GB? Daar ben ik wel benieuwd naar.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Welke heb jij: iPod classic met 120 gig
Hoeveel geheugen heeft deze? 120 gig
Hoe duur was hij ongeveer? 220 euro
Heb je er een programma (bijv. Itunes) voor nodig of volstaat knippen en plakken? iTunes ja. Wel een nadeel vind ik. Hoewel ik er goed mee kan werken.
Ik denk dat ik eens in de paar maanden er nieuwe liedjes bij zet, en voor de vakantie wat films. Ik heb er nu 5000 liedjes op en veel films + series. Ideaal!
Hoeveel geheugen heeft deze? 120 gig
Hoe duur was hij ongeveer? 220 euro
Heb je er een programma (bijv. Itunes) voor nodig of volstaat knippen en plakken? iTunes ja. Wel een nadeel vind ik. Hoewel ik er goed mee kan werken.
Ik denk dat ik eens in de paar maanden er nieuwe liedjes bij zet, en voor de vakantie wat films. Ik heb er nu 5000 liedjes op en veel films + series. Ideaal!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik gebruik gewoon m'n telefoon, ik vind het niet handig om met twee apparaten te 'zeulen', als het ook op eentje kan
Gast- Gast
Het is al weer jaren geleden maar ik dacht rond de 70-80 euro.girli schreef:Volgens mij heb ik dezelfde, alleen is die vele malen kleiner qua geheugen! Hoeveel heb je betaald voor 8GB? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ilovethe90s- Prater
Heb nu trouwens de Go Gear Muse 32 gb en Ariaz 16gb gezien
Dus als er iemand is die 1 van deze 2 heeft dan hoor ik graag ervaringen
Dus als er iemand is die 1 van deze 2 heeft dan hoor ik graag ervaringen
Ilovethe90s- Prater
Gebruikt tegenwoordig iedereen zijn telefoon?
Ilovethe90s- Prater
Ik heb een ipod, ben zeer tevreden over het apparaat zelf maar ik vind iTunes een waardeloos programma.
Kannibaal- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 57
Registratiedatum : 16-06-13
Sinds ik van de week een update gedraaid heb voor I-Tunes (mijn man heeft een I-Pod) kan ik geen muziek meer op dat ding krijgen. Ik heb al wat zitten vloeken in die jaren dat hij hem heeft
Ik heb zelf trouwens vorige week een nieuwe mp3 speler besteld, het is de Philips Go Gear Muse 16 gb geworden.
Edit: potverdorie, ze bellen net op dat hij niet meer leverbaar is en dus ook niet meer komt. Het lijkt de laatste tijd echt niet mee te zitten als ik iets bestel/koop.
Ik heb zelf trouwens vorige week een nieuwe mp3 speler besteld, het is de Philips Go Gear Muse 16 gb geworden.
Edit: potverdorie, ze bellen net op dat hij niet meer leverbaar is en dus ook niet meer komt. Het lijkt de laatste tijd echt niet mee te zitten als ik iets bestel/koop.
Ilovethe90s- Prater
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/352526?WT.mc_id=beslist&insert=8V
Deze heb ik nu gezien.
Deze heb ik nu gezien.
Ilovethe90s- Prater