Mario Badescu
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mario Badescu
Kennen jullie dit 'wondermerk' al? Ik lees er veel goede recensies over en heb nu de silver powder en een reiniger besteld. Ben erg benieuwd of het wat is!
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Mario Badescu
Ik ken het zelf alleen van naam en van reviews van Engelse en Amerikaanse beautyblogs. Ik hoor er goede dingen over inderdaad!
Een merk waar ik zelf heel nieuwsgierig naar ben is Michael Todd, iemand dat geprobeerd? Oh en naar de producten van Jetske Ultee.
Een merk waar ik zelf heel nieuwsgierig naar ben is Michael Todd, iemand dat geprobeerd? Oh en naar de producten van Jetske Ultee.
Sadie_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13
Door dit topic ben ik even gaan kijken en de reacties zijn inderdaad erg positief. Echter in 1 filmpje had het meisje het ook over 1 ingrediënt dat ze eigenlijk altijd probeerde te vermijden omdat het kankerverwekkend schijnt te zijn? Zit verder te zoeken op informatie daarover maar het is wel tegenstrijdig. Bijna alle onderzoeken zeggen van niet maar 1 onderzoek weer wel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Parabeen
Gast- Gast
Oei, dat klinkt dat weer minder Zus!
De producten die jij noemt, Sadie_ ken ik niet. Ook eens even bekijken.
De producten die jij noemt, Sadie_ ken ik niet. Ook eens even bekijken.
Mint- Fluisteraar
Zus schreef:Door dit topic ben ik even gaan kijken en de reacties zijn inderdaad erg positief. Echter in 1 filmpje had het meisje het ook over 1 ingrediënt dat ze eigenlijk altijd probeerde te vermijden omdat het kankerverwekkend schijnt te zijn? Zit verder te zoeken op informatie daarover maar het is wel tegenstrijdig. Bijna alle onderzoeken zeggen van niet maar 1 onderzoek weer wel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Parabeen
Ik heb het even opgezocht. Parabenen schijnen de boosdoener te zijn, maar dat lijkt me minimaal.
Parabenen zitten in heel veel producten trouwens.. Niet dat het daarmee goed te praten is, maar dit zou mij er bijvoorbeeld niet van weerhouden om de producten niet te gebruiken.
Mint- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: