Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede foundation

+13
SoGood
Laurientje
_Lacey_
Curious
Feline
Punk'd
Paper Crown
Charles
Nala
Isabel_
Twellie
Laced
Nyx
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goede foundation  - Pagina 2 Empty Re: Goede foundation

Bericht  Schaapke za 22 jun 2013 - 12:58

Ik heb de afgelopen maanden/jaren heel wat  foundations getest en degene die ik net allerfijnst vond is de matte foundation van Catrice. Helaas hebben ze die uit het assortiment gehaald en dus gebruik ik nu de Photo Finish van Catrice. 
iIk geen een ietwat gemengde, hele lichte huid en deze foundation is heel fijn!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Blueschick zo 23 jun 2013 - 21:37

Ik ben ook een Photo Finish fan! Past perfect bij mijn lichte huid,vlekt niet en blijft lang en mooi zitten.
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Nyx za 27 jul 2013 - 1:46

Ik gooi even mijn eigen topic omhoog.

Na een zoektocht van heb ik jou daar en echt alles te hebben geprobeerd (maar niet gekocht, omdat het me in de winkel niet echt beviel), heb ik volgens mij de perfecte foundation gevonden. Eerst in de winkel even een drukkertje getest, toen thuis alle recensies/reviews gelezen en toen toch maar tot een koop overgegaan. En het is echt geweldig!

Max Factor FaceFinity All day flawless 3-in-1 Foundation. Een primer, concealer en foundation in één. Eindelijk ben ik van alle overige producten af en ik voel me voor het eerst sinds lange tijd niet meer het opmaak poppetje van het dorp. Anderhalf pompje en een beetje afpoederen en als ik zelf in de spiegel kijk, dan bevalt het goed.

Nee, geen foto. Maar online zijn er genoeg reviews en recensies over het product te lezen. smile

Moest gewoon even mijn blijheid kwijt.

Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Punk'd za 27 jul 2013 - 1:54

Fijn Nyx Very Happy 

Ik lees op Internet ook in veel reviews dat foundation van Bourjois net wat meer geschikt is voor mensen met een warmere, goud, gelere ondertoon.

Ik ben zelf helemaal Rimmel fan. Die foundations zijn in de meeste vallen meer geschikt voor koele roze ondertonen. Heb nu de Wake Me Up foundation en ik ben er helemaal fan van. Geweldig spul met een 'dewy' finish. Prachtig Very Happy

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Nyx za 27 jul 2013 - 2:08

Punk'd, daar liep ik inderdaad ook tegenaan. Alles is net te donker voor mijn huid. En ondanks dat ik als meisje altijd Max Factor heb gehad (mijn grote nicht had het en ik dus ook), heb ik daarna nooit meer omgekeken naar Max Factor. Tot gisteren eigenlijk. En dan blijkt hun lichtste kleur echt heel goed voor mij te zijn. Geen kleurlijntjes bij de kaak of bij de haargrens, niet teveel hoeven gebruiken, gewoon even een fijne boost voor mijn lichte huidje. En ik verbaas me er over dat als ik aan mijn gezicht zit, dat het niet afgeeft. laughcry Geeft wel aan hoe erg ik liep te prutsen met potjes en zooitjes.

Gisteren was toch wel het toppunt van grove fouten. Ik had nog een beetje Fit Me (Maybelline) over en dat heb ik gemengd met foundation van de Hema (dat had ik al twee jaar staan). Normaal zou zoiets nog net moeten werken, ware het niet dat de kleur van de Hema officieel veel te donker is. Ik zag eruit als een oranje gevlekte ehmz... Tja, wat is oranje? Nou het zag er in ieder geval niet uit. Ik heb gelijk het potje van de Hema weggegooid. Echt, wat zag ik eruit. En afgeven....
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud