Autostoelhoes
+2
chipa
_Lana_
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Autostoelhoes
Hebben jullie een hoes om de autostoel heen? Zo ja: Welke heb je? En zit deze goed strak om de stoel heen?
Ik vind het wel fijn dat je die hoes zo even kan wassen, dus misschien haal ik er ook wel 2.
Ik vind het wel fijn dat je die hoes zo even kan wassen, dus misschien haal ik er ook wel 2.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Autostoelhoes
Ja, om de maxi cosi axxis hebben wij een zomerhoes. Scheelt ook een hoop gezweet zo'n badstof hoes. Hebben de originele die erbij hoort. Zit prima.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een badstof hoes van maxi cosi om de maxi cosi autostoel.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik wil eigenlijk zo'n universele hoes van Jollein of Isi mini ofzo. Zou dat wel goed aansluiten?
Daar ben ik benieuwd naar. Ik vind zo'n rommelige hoes erom niet zo mooi.
Daar ben ik benieuwd naar. Ik vind zo'n rommelige hoes erom niet zo mooi.
_Lana_- Ratel
Wij hebben universele badstof hoezen van Prenatal, en die sluiten goed aan, terwijl het 2 verschillende stoelen zijn. Ideaal om de stoel schoon te houden en idd tegen zweten.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Zijn er ook B-merken die passen op de Romer King Plus?
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Wij hadden eerst een universele van prenatal om de stoel zitten, daarna 2 hoezen die ik zelf had gemaakt.
Om stoel nr. 2 hebben we nu niks zitten, ik denk dat ik daar weer een universele voor koop.
Om stoel nr. 2 hebben we nu niks zitten, ik denk dat ik daar weer een universele voor koop.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
http://www.prenatal.nl/shop/autostoelen-Accessoires-autostoel/Prenatal-Prenatal-autostoelhoes-groep-1Tobi-Romer-King-Plus-80616.htm?startValue=5&rangeValue=4&prevVisit=true&id=80616Pommes schreef:Zijn er ook B-merken die passen op de Romer King Plus?
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
ah kijk, ik had al gegoogled
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Pommes: Die heb je dus ook bij de Prenatal. Wij hebben ook Romer King autostoelen, maar ik heb gewoon de universele hoezen van Prenatal besteld, die schelen per stuk 15 euro ( hier dus x2 ).
Sterrin: Ik heb ook de hoezen van Prenatal besteld. Dat zijn echt de goedkoopste. Blijven ze ook mooi?
Ik ben benieuwd.
Bedankt allemaal!
Sterrin: Ik heb ook de hoezen van Prenatal besteld. Dat zijn echt de goedkoopste. Blijven ze ook mooi?
Ik ben benieuwd.
Bedankt allemaal!
_Lana_- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: