Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spinnentopic

+7
PapillonRose
Roza
Green_Pepper
Toet
Hoochie
Minx
Twellie
11 plaatsers

Ga naar beneden

Spinnentopic Empty Spinnentopic

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 9:24

Ik zag dit plaatje voorbij komen en moest aan dit forum denken Very Happy.

Nog mensen die enge spinnen gevonden hebben in hun woning? Rare acties hebben uitgehaald om er vanaf te komen?

Spinnentopic There_was_a_spider_i_panicked-164083

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Spinnentopic Empty Re: Spinnentopic

Bericht  Twellie do 20 jun 2013 - 9:27

Hahaha, niet zo extreem.

Tegenwoordig moet ik mijn cool bewaren als ik een spin zie om mijn dochters er niet net zo hysterisch bang voor te maken.

Ik had eens een hele gore in de huiskamer zitten en toen heb ik mijn vriend van zijn werk naar huis laten komen om hem weg te halen. Ik zag de kaken van die spin zitten en hij wiebelde van links naar rechts op zijn spinnenpootjes, brrrrrr......

Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 9:29

Haha Twellie! Helpt wel denk ik eerlijk gezegd. Mij tenminste wel. Ik bedoel, ik ben niet bang voor spinnen maar wel voor wespen maar zolang ik stoer en cool blijf (en rustig vooral) is er niets aan de hand. En uiteindelijk denk ik elke keer weer 'nah, appeltje eitje!'

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 9:38

Ik heb een kat en een hond die ze opvreten, dus ik vind het best smile

Gast
Gast

Bericht  Minx do 20 jun 2013 - 9:40

Zazou schreef:Ik heb een kat en een hond die ze opvreten, dus ik vind het best smile

Je snapt dat je geen opmerking over die twee kan plaatsen zonder foto hè Wink

Ik dacht leuk spinnen kijken maar er staat er nog geen 1 Sad
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Hoochie do 20 jun 2013 - 9:41

Gelukkig niet brrr enge beesten. Ik weet dat ze niks doen, maar heb echt een trauma aan die beesten. Toen ik een jaar of 7 was hadden we een bos bloemen gekregen van de buurman uit z'n eigen tuin. Mijn moeder had ze voor het raam gezet en ik stond naar buiten te kijken zat er opeens een mega grote spin op mijn schouder. Nou ik heb de hele straat bij elkaar gegild en ging heel hard door het huis rennen, sindsdien moet ik er echt helemaal niks van hebben
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet do 20 jun 2013 - 9:42

Ik woon hier nu 10 maanden en heb nog geen spin gezien, geen idee wat er gebeurd als dat moment er komt.. Ik denk dat ik dan heel erg mijn papa mis laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 9:43

Nee Minx, ik wil niemand bang maken Very Happy

Dit was mijn monster, erg lang geleden:

Gast
Gast

Bericht  Green_Pepper do 20 jun 2013 - 10:00

In mijn (vorige) studentenhuis was ik altijd degene die de spinnen 'opruimde' en dat ondanks mijn stoere mannelijke huisgenoten. Ze vonden het zelf ook niet heel cool dat ik nergens bang voor ben (qua dieren/ongedierte dan Wink).

Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Roza do 20 jun 2013 - 10:06

Ik vind mezelf op het monent heel zielig. 
Er vloog hier vanmiddag een wesp rond. Ik draai me om zodat ik mijn slipper kon pakken om het dood te slaan, draai ik terug, weg wesp! En ik heb me rotgezoch, maar hij is echt weg. Ik was nog wel zo trots op mezelf dat ik hem dood wilde slaan, normaal ga ik schreeuwen en weg rennen, maarja er was niemand anders thuis. Dus nu lig ik in bed met de wetenschap dat de wesp niet ver bij mij vandaan is, doodeng.
En dan komt er ook nog onweer aan, nog zo'n mega angst van mij. Echt, ik kan wel janken van angst.

Oke, het gaat beide niet over spinnen, maar ik moest het kwijt.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  PapillonRose do 20 jun 2013 - 10:07

Gelukkig tot dusver in ons nieuwe huis nog geen enge exemplaren gezien (even afkloppen). Ik ben toch best wel een beetje panisch als het om spinnen gaat. Al zal ik zeker waar mijn dochter bij is proberen normaal te doen, hopelijk draag ik mijn angst niet over dan. Hoewel ze uit zichzelf al bang is voor een mier, dus dat belooft nog wat!

Wel een rare actie gehad om van een spin af te komen ooit, in ons vorige huis. Midden in de nacht ging ik naar het toilet en met mijn halfslaperige hoofd zie ik een hele grote, dikke spin op de drempel zitten.. Meteen mijn voeten omhoog en ik durfde het toilet niet meer uit! Toen razendsnel om me heen gekeken of ik iets kon vinden om hem mee te verjagen. Uiteindelijk de wc-borstel gepakt en het ding eraan gespietst en doorgetrokken Laughing Meteen duidelijk wat voor held ik ben, haha.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 10:16

Roza schreef:Ik vind mezelf op het monent heel zielig. 
Er vloog hier vanmiddag een wesp rond. Ik draai me om zodat ik mijn slipper kon pakken om het dood te slaan, draai ik terug, weg wesp! En ik heb me rotgezoch, maar hij is echt weg. Ik was nog wel zo trots op mezelf dat ik hem dood wilde slaan, normaal ga ik schreeuwen en weg rennen, maarja er was niemand anders thuis. Dus nu lig ik in bed met de wetenschap dat de wesp niet ver bij mij vandaan is, doodeng.
En dan komt er ook nog onweer aan, nog zo'n mega angst van mij. Echt, ik kan wel janken van angst.

Geeft toch niet... Zat hij in de huiskamer? Kun je niet naar de slaapkamer gaan? Kan de wesp niet gewoon weer naar buiten zijn gegaan? Anders had je hem in de tussentijd toch echt wel een keer gehoord lijkt mij?

PapillonRose; Mooi verhaal hahahaha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Minx do 20 jun 2013 - 10:19

Geweldig filmpje smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet do 20 jun 2013 - 11:13

Oké heel fijn dit. As we speak zit er een gigantische wesp op mijn kamer (echt een grote!). Hij was wel een beetje sloom en net toen ik de moed had verzameld hem te vangen kroop ie onder m'n bed. Help Zus wat moet ik nu doen?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roza do 20 jun 2013 - 16:31

Zus schreef:
Roza schreef:Ik vind mezelf op het monent heel zielig. 

Geeft toch niet... Zat hij in de huiskamer? Kun je niet naar de slaapkamer gaan? Kan de wesp niet gewoon weer naar buiten zijn gegaan? Anders had je hem in de tussentijd toch echt wel een keer gehoord lijkt mij?

PapillonRose; Mooi verhaal hahahaha Very Happy

Nee, ik had de wesp boven gespot. Naar buiten lijkt mij sterk, ik heb overval horren voor het raam. Maargoed, ik heb hem tot nu toe niet gehoord. Dus hij is of heel stil, of weggevlogen of dood.
En ik lig wakker omdat ik blijkbaar 8 muggebulten heb; 4 op iedere voet. Toffe muggen.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 19:00

Roza als he horren hebt, hoe kwam hij dan binnen?

Toet, verstoren is het enige dat je kunt doen om hem onder je bed vandaan te krijgen. Of wachten haha! Zit er een wespennest bij je raam ergens? Want als je die niet nu laat bestrijden ga je daar in augustus erg veel last van krijgen. Mss ook overwegen horren te nemen. En koop een elektrische vliegenmepper, die vind ik zelf echt handig met dat soort beesten.

Gast
Gast

Bericht  loura do 20 jun 2013 - 21:51

Ik heb een grote in mijn slaapkamer, af en toe zie ik hem weer eens. Ik noem hem Sebastiaan. Ik laat hem lekker lopen. Niks mis met een spinnetje, ze zijn nuttig voor die vreselijke muggen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 21:58

Ik denk dat ik, in de 8 jaar dat ik hier nu woon, twee keer een spin binnen ben tegen gekomen. Dat waren meteen wel joekels ook, trouwens, dat dan weer wel...

Gast
Gast

Bericht  Toet do 20 jun 2013 - 23:40

Zus schreef:Roza als he horren hebt, hoe kwam hij dan binnen?

Toet, verstoren is het enige dat je kunt doen om hem onder je bed vandaan te krijgen. Of wachten haha! Zit er een wespennest bij je raam ergens? Want als je die niet nu laat bestrijden ga je daar in augustus erg veel last van krijgen. Mss ook overwegen horren te nemen. En koop een elektrische vliegenmepper, die vind ik zelf echt handig met dat soort beesten.

Hïj was uiteindelijk weg gegaan. Hij zat de hele tijd rondom m'n lamp, die heb ik uitgezet en de deur open. Toen ben ik gaan douchen en daarna zag ik hem vliegen op de gang, toen ben ik naar boven gerend en snel m'n deur dicht gedaan haha.
Maar een hor moet ik echt aanschaffen ja want ik heb áltijd m'n raam open (zit op zolder) Elektrische vliegenmepper is ook slim, die ga ik ook kopen.
Ik heb hier geen wespennest gezien maar ik kan ook niet zo goed uit het raam kijken, kan natuurlijk overal zitten, onder de dakgoot enzo.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 23:42

Ja inderdaad, kijk eens langs de rand van het gebouw, vensterbank, goot, open voegen... Misschien kun je het vanaf buiten zien? Succes!

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 21 jun 2013 - 1:44

Toen ik gister mijn tuinkast open deed zag ik een hele grote zitten, maar ik ben er echt niet bang voor. Nadat ik in Curacao echt grote kakkerlakken moest vangen voor al mijn vriendinnen vind ik spinnen echt niet eng meer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  M-G vr 21 jun 2013 - 14:25

Ik heb net wel een spin gevonden maar ik heb (gelukkig niet zo'n actie uitgehaald, haha:lol:) Ik heb hem netjes op een boekje laten lopen en buiten de deur gezet.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 18:48

Blond schreef:Toen ik gister mijn tuinkast open deed zag ik een hele grote zitten, maar ik ben er echt niet bang voor. Nadat ik in Curacao echt grote kakkerlakken moest vangen voor al mijn vriendinnen vind ik spinnen echt niet eng meer.

Haha ja die zijn daar een stuk groter dan hier inderdaad. Denk dat je daar Amerikaanse hebt, of waren ze zwart? Kun je je voorstellen dat er nog grotere kakkerlakken zijn dan die jij gezien hebt? Haha! Ik heb die Amerikaanse ook weleens de deur uitgegooid, nadat mijn vriendje bang bleek te zijn laughcry.

Gast
Gast

Bericht  Taeda vr 21 jun 2013 - 19:10

Spinnen pak ik gewoon op met een keukenpapiertje en dan dood ik hem. Mijn man brengt ze altijd naar buiten, de dierenvriend Wink
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 19:16

Ik zie ook geen reden ze te doden eerlijk gezegd, als je hem gewoon naar buiten kunt gooien...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: