kindercamera
+7
Pineco
Wennes
M@niek
Susan
Roos
Printje
Flower_L
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
kindercamera
L wordt aankomend weekend 3, en we hebben nog geen cadeau...terwijl hij dagelijks zegt "L bijna jarig, grooooooot cadeau!". Wie hem dat nu weer wijs heeft gemaakt...
Ik dacht aan een waterplay, vriend kwam met een kindercamera, gezien hij foto's maken heel erg leuk vindt.
Maar is zo'n ding echt leuk? Ik twijfel namelijk. En zo ja, welk merk is goed?
Ik dacht aan een waterplay, vriend kwam met een kindercamera, gezien hij foto's maken heel erg leuk vindt.
Maar is zo'n ding echt leuk? Ik twijfel namelijk. En zo ja, welk merk is goed?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: kindercamera
Ik vind die kwaliteit zeer slecht, echt zonde van het geld.
Ik zou voor een waterplay gaan, hier een groot succes.
Ik zou voor een waterplay gaan, hier een groot succes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
ik dacht dat die dingen 15 euro ofzo zouden kosten...maar ik zie nu 50 euro!
we hebben hele tijd geleden hem een oude canon powershot gegeven, maar die was al kapot bleek...en hij was toen ook nog te jong.
Mbt waterplay denkt mijn vriend dat dit tijdelijk is, en dat hij na 3x spelen al iets anders wil. Ik vind het juist iets wat nu leuk is, en straks ook voor J en L samen.
we hebben hele tijd geleden hem een oude canon powershot gegeven, maar die was al kapot bleek...en hij was toen ook nog te jong.
Mbt waterplay denkt mijn vriend dat dit tijdelijk is, en dat hij na 3x spelen al iets anders wil. Ik vind het juist iets wat nu leuk is, en straks ook voor J en L samen.
Flower_L- Ratel
Zou ook voor de waterplay gaan. Leuke dingen zijn het!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Maar met veel speelgoed is het wel dat ze het maar tijdelijk leuk vinden toch?
Hier is de Duplo treinbaan een enorme hit, en ook de houten treinbaan van Ikea. Zoiets is natuurlijk ook altijd erg leuk, of Kapla maar daar is hij nog wat klein voor denk ik.
Hier is de Duplo treinbaan een enorme hit, en ook de houten treinbaan van Ikea. Zoiets is natuurlijk ook altijd erg leuk, of Kapla maar daar is hij nog wat klein voor denk ik.
Printje- Lady Post-a-lot
Besteld bij bol.com: | ||||||
Titel | Aantal | Prijs | Totaal | Levertijd | ||
Nijntje Verstoppertje Spelen - Identity Games | 1 | € | 14,99 | € | 14,99 | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis |
BIG Waterplay Niagara - Waterbaan - Big | 1 | € | 39,99 | € | 39,99 | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis |
Flower_L- Ratel
Die baan hebben wij ook pas gekocht, hij is echt kei gaaf. Moeilijk in elkaar te zetten door die rubbers maar enorm leuk ( em groot)
Printje- Lady Post-a-lot
Ik zou dan voor een niet al te dure gewone digitale camera gaan, een beetje een stevig model dat hij goed vast kan houden. Volgens mij maak je daar mooiere foto's mee en het kost nog minder ook.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben ook zo'n kindercamera van de kringloper. Maar zelf zou ik het niet gekocht hebben hoor. De kwaliteit is erg slecht en tja wat voor foto's kan eennkind nou maken. De eerste 20 zijn allemaal hetzelfde haha. Een waterplay is leuker voor deze leeftijd.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
B heeft een camera van v tech gekregen en is er helemaal dol van. Je kunt er foto's mee maken, maar ook bewerken, filmpjes maken en spelletjes mee.doen. de kwaliteit van de foto's is niet super, maar voor B genoeg. Daarbij is het erg leuk.om te zien wat hij leuk vindt want daar maakt hij echt foto's van (camera kun je draaien dus hij zet zichzelf er steeds op hahaha)
Ik zou voor de camera eens op mp kijken.
Waterplay is voor nu heel leuk, maar ij de winter wordt het niet gebruikt.
Ik zou voor de camera eens op mp kijken.
Waterplay is voor nu heel leuk, maar ij de winter wordt het niet gebruikt.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Hier ook de camera van Vtech, ze kreeg hem voor haar derde verjaardag en ze speelt er nog iedere week mee! Thuis, maar ook in de auto/onderweg. Ze vindt het leuk om overal foto's van te maken, ze kan er ook foto's van zichzelf mee maken, omdat de lens kan draaien. Zo grappig die foto's die je dan krijgt Het levert best leuke plaatjes op. De kwaliteit is niet super, maar dat geeft niks, ze heeft er ontzettend veel lol mee, al anderhalf jaar lang. Toevallig laatst nog foto's op mijn pc gezet:
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Leuk zo'n foto vanuit het perspectief van een kind. Ik vind de kwaliteit van die foto nog best goed pineco.
Y. maakt hier foto's met mijn oude digitale camera, ze is er heel voorzichtig mee en het is erg leuk om te zien waar zij foto's van maakt, ze ziet weer hele andere dingen om op de foto te zetten dan wij. Ze maakt foto's sinds ze 2,5/3 jaar is en de camera is nog heel;), maar ik zie mijn zoon over een half jaar nog geen foto's maken met die camera want hij is veel wilder en voor hem zou ik dus eerder zo'n speciale kindercamera kopen.
Y. maakt hier foto's met mijn oude digitale camera, ze is er heel voorzichtig mee en het is erg leuk om te zien waar zij foto's van maakt, ze ziet weer hele andere dingen om op de foto te zetten dan wij. Ze maakt foto's sinds ze 2,5/3 jaar is en de camera is nog heel;), maar ik zie mijn zoon over een half jaar nog geen foto's maken met die camera want hij is veel wilder en voor hem zou ik dus eerder zo'n speciale kindercamera kopen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
N is ook helemaal weg van fotograferen, hij heeft een Nikon Coolpix *nummerweetiknietuitmijnhoofd* hij is er ontzettend wijs mee en hij heeft er echt oog voor.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Wel een leuk idee, eigenlijk laat ik Yrsa en Ezra nooit foto's nemen omdat ik een vrij dure en kwetsbare camera heb die ook moeilijk te bedienen is voor een kind, maar ik kan wel eens vragen of ze van de zomer foto's mogen maken met een oude pocketcamera van mijn vader, als ze het leuk vindt is het misschien wel een leuk cadeau (niet die kindercamera maar een echte, een simpel model). Lijkt me wel leuk, samen foto's maken.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan, het is écht heel erg leuk om samen foto's te maken. Wij gaan heel vaak met z'n drieën op pad en N ziet zo ontzettend veel andere dingen dan wij. Hij is helemaal weg van dat bokeh en hij is er heel erg goed in. Alleen foto's bewerken kan hij nog niet zelf, maar hij wil het heel graag leren.
M heeft hier voor haar 4de verjaardag ook de Vtech smile twist gekregen van opa en oma.
Het is echt een groot succes! Ze maakt er echt grappige en Mila leuke fotos mee.
En de kwaliteit valt me ook wel mee. Het is geen top kwaliteit maar redelijk goed uit te printen.
Wat ik een groot voordeel vind ik van de kindercamera in vergelijking met een simpele nirmale camera is dat hij heel meer kan hebben, en er leuke kinderdingen op zitten zoals kadertjes om fotos heen en andere leike effecten die ze ook echt veel gebruikt. Wij zijn er erg blij mee!
De waterplay niagara hebben we hier ook en is ook een groot succes haha!
Het is echt een groot succes! Ze maakt er echt grappige en Mila leuke fotos mee.
En de kwaliteit valt me ook wel mee. Het is geen top kwaliteit maar redelijk goed uit te printen.
Wat ik een groot voordeel vind ik van de kindercamera in vergelijking met een simpele nirmale camera is dat hij heel meer kan hebben, en er leuke kinderdingen op zitten zoals kadertjes om fotos heen en andere leike effecten die ze ook echt veel gebruikt. Wij zijn er erg blij mee!
De waterplay niagara hebben we hier ook en is ook een groot succes haha!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
VeryCherry schreef:Susan, het is écht heel erg leuk om samen foto's te maken. Wij gaan heel vaak met z'n drieën op pad en N ziet zo ontzettend veel andere dingen dan wij. Hij is helemaal weg van dat bokeh en hij is er heel erg goed in. Alleen foto's bewerken kan hij nog niet zelf, maar hij wil het heel graag leren.
Ik weet wat bokeh is, maar ik kan het in deze context niet plaatsen, of is het een autocorrectfoutje?
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:VeryCherry schreef:Susan, het is écht heel erg leuk om samen foto's te maken. Wij gaan heel vaak met z'n drieën op pad en N ziet zo ontzettend veel andere dingen dan wij. Hij is helemaal weg van dat bokeh en hij is er heel erg goed in. Alleen foto's bewerken kan hij nog niet zelf, maar hij wil het heel graag leren.
Ik weet wat bokeh is, maar ik kan het in deze context niet plaatsen, of is het een autocorrectfoutje?
Met die camera die hij heeft krijg je dat bokeh redelijk voor elkaar, met mijn camera en de camera van mijn vriend kan het wel heel goed, dus vraagt hij regelmatig of hij met onze camera's een foto mag maken
VeryCherry schreef:Susan schreef:VeryCherry schreef:Susan, het is écht heel erg leuk om samen foto's te maken. Wij gaan heel vaak met z'n drieën op pad en N ziet zo ontzettend veel andere dingen dan wij. Hij is helemaal weg van dat bokeh en hij is er heel erg goed in. Alleen foto's bewerken kan hij nog niet zelf, maar hij wil het heel graag leren.
Met die camera die hij heeft krijg je dat bokeh redelijk voor elkaar, met mijn camera en de camera van mijn vriend kan het wel heel goed, dus vraagt hij regelmatig of hij met onze camera's een foto mag maken
Echt, met een compact camera krijgt hij mooie bokeh? Show me
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:VeryCherry schreef:Susan schreef:VeryCherry schreef:Susan, het is écht heel erg leuk om samen foto's te maken. Wij gaan heel vaak met z'n drieën op pad en N ziet zo ontzettend veel andere dingen dan wij. Hij is helemaal weg van dat bokeh en hij is er heel erg goed in. Alleen foto's bewerken kan hij nog niet zelf, maar hij wil het heel graag leren.
Echt, met een compact camera krijgt hij mooie bokeh? Show me
Zal het je laten zien, ik contact je wel even op fb, want ik wil je niet iets laten zien
Is goed hoor!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja leuk hoor een camera voor een kind, ik vond het ook altijd leuk om te zien als mijn nichtje met mijn camera speelde. Ik had eerst gewoon zo'n camera die in je kontzak past en daar ging ze altijd erg netjes en voorzichtig mee om. Toen ze iets ouder was mocht ze ook mijn spiegelreflexcamera gewoon pakken. Geen gezicht zo'n klein meisje met zo'n grote camera maar ze vond het helemaal geweldig. Nu is dat laatste op zich geen speelgoed voor elk kind natuurlijk maar zo'n gewone, wat Susan ook al aangeeft, is misschien best leuk.
Gast- Gast
Mag ik ook zo'n foto zien, VC? Je hebt mij ook op Facebook als het goed is.
Susan- Lady Post-a-lot
Een wat grotere lijkt me dan juist wel fijn, daar hebben ze dan ook wat meer grip op, ik denk dat zo'n kleintje juist wat sneller uit hun handje glipt. Zoiets bijvoorbeeld:
https://www.google.nl/shopping/product/3165838912738724371?q=fujifilm&client=firefox-a&hs=rG0&rls=org.mozilla:nl:official&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48293060,d.ZG4&biw=1525&bih=714&sa=X&ei=FS7EUfvlB-_n7Aag_IHgBg&ved=0CFoQ8wIwAg
Al moet het ook weer niet te zwaar en te groot zijn.
https://www.google.nl/shopping/product/3165838912738724371?q=fujifilm&client=firefox-a&hs=rG0&rls=org.mozilla:nl:official&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48293060,d.ZG4&biw=1525&bih=714&sa=X&ei=FS7EUfvlB-_n7Aag_IHgBg&ved=0CFoQ8wIwAg
Al moet het ook weer niet te zwaar en te groot zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
Ja tuurlijk Susan :)Ik heb ze alleen niet op de laptop staan, maar op de computer. Stuur het vanavond wel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: