Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het dondert en het bliksemt....

+62
Bazinga
Middleme
liesje
TukTuk
SarahKey
Laurientje
pindaatje
May
Rose
Amber-
Arwyn
Toet
Summerlovin
Jade
Happinaz
Fortissimo
Katrien
Sazzle
Ilovethe90s
Manderijn
Lady Starstruck
Sorella
Sarah1985
Steep
mo-lola
Eris
Rouxxxe
PeperMunt
M@niek
Snirp
Sissi
banjer49
Carmen_
Luce
Frummeltje
Zonneschijn
Japie
Silver
girli
Razz
_Femme
Puggle
Parisienne
Jasmine
Nyx
Lady4
*Bloempje*
miss22
Ragazza
Kannibaal
Gympie
patjuhhh
Willem
L!ND@
Kowalski
Chocolate Cookie
Bisq
Punk'd
Rush
Green_Pepper
VeryCherry
Printje
66 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Het dondert en het bliksemt.... - Pagina 6 Empty Re: Het dondert en het bliksemt....

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 7:07

Hier is wel wat regen gevallen, maar geen onweer en andere ellende erbij.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het dondert en het bliksemt.... - Pagina 6 Empty Re: Het dondert en het bliksemt....

Bericht  SarahKey do 20 jun 2013 - 7:16

Zazou schreef:Hier is wel wat regen gevallen, maar geen onweer en andere ellende erbij.

Gelukkig maar! Zit niet zo te wachten op onweer. Of het komt vannacht ... Sad
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 7:19

SarahKey schreef:
Zazou schreef:Hier is wel wat regen gevallen, maar geen onweer en andere ellende erbij.

Ik werk in M'blik, de lucht die eraan kwam zag er niet best uit, maar het viel alles mee. Hoorde het in de verte wel onweren, maar stelde niks voor. Ik vind het overigens irritant dat ik niet kan quoten.

Gast
Gast

Bericht  May do 20 jun 2013 - 7:21

Green_Pepper schreef:
May schreef:
Green_Pepper schreef:Hier in Enschede staan bijna alle straten blank, het stroomt zelf al over de stoepen. Auto's staan met de wielen half onder water... Op facebook komen allemaal foto's voorbij van gebouwen die op de uni lek zijn. 
Ze noemen het hier nu op facebook Enschezee haha.
Nou echt, ik zat in de auto, ik reed niet meer maar ik vaarde echt gewoon. Moest omrijden want verschillende wegen compleet afgesloten! Gelukkig regent het nu niet meer zo hard en komt het zonnetje eraan!

Jeetje! Wel veilig thuis gekomen en je auto niet stuk gegaan?

Ja veilig thuis gekomen, langzaam gereden en gepoogd zo min mogelijk te stoppen zodat ik niet vast kwam te staan. Maar veel auto's zien stranden langs de weg. Mijn vriendin die ik moest afzetten stond tot halverwege haar kuiten in het water!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  May do 20 jun 2013 - 7:23

Steep schreef:
Green_Pepper schreef:
Steep schreef:Green die foto wilde ik net ook plaatsen haha!

Ik zit foto's te kijken op twitter, jeetje wat veeul water!

Haha nice smile

Er zal vast wel een boel schade uit voortkomen denk ik zo. Het stroomt net niet de winkels in geloof ik? Maar kelders enzo zullen vast niet droog zijn gebleven..

Ik weet dat in elk geval de hema en een andere winkel ondergelopen waren!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  TukTuk do 20 jun 2013 - 7:25

Nu snap ik wat mijn moeder bedoelde toen ze zei "wat een weer he".. Het heeft hier in België wel een beetje geregend, maar verder ook niets. Vanmorgen toen ik nog thuis was ook alleen wat miezerregen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  SarahKey do 20 jun 2013 - 7:46

Zazou schreef:
SarahKey schreef:

Ik werk in M'blik, de lucht die eraan kwam zag er niet best uit, maar het viel alles mee. Hoorde het in de verte wel onweren, maar stelde niks voor. Ik vind het overigens irritant dat ik niet kan quoten.

Dan mag je best elke keer een eindje rijden. Heb je het naar je zin daar?

Het heeft hier wel even gerommeld, maar als je op dat moment hoestte had je het gemist.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 7:51

Ik ben er met 20 minuutjes, dus echt prima te doen behalve als ze alle afritten afsluiten in het weekend. Ik heb het onwijs naar mijn zin, gezellig team, alleen jammer dat het slecht weer is, want ik heb gewoon niet veel te doen.

Gast
Gast

Bericht  liesje do 20 jun 2013 - 7:53

Hier nog volop zomer!! Heerlijk
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  SarahKey do 20 jun 2013 - 7:57

Zazou schreef:Ik ben er met 20 minuutjes, dus echt prima te doen behalve als ze alle afritten afsluiten in het weekend. Ik heb het onwijs naar mijn zin, gezellig team, alleen jammer dat het slecht weer is, want ik heb gewoon niet veel te doen.
Dat valt mee, dat is ook mijn reistijd naar het werk. Ja met slecht weer zijn er weinig terrasjes mensen. En wat fijn dat je het er naar je zin hebt, leuk!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Middleme do 20 jun 2013 - 9:02

Ik kijk even naar Buienradar en zie dat wij (Noord-Holland noord) aardig gespaard blijven...
Vanmiddag - zoals SarahKey zegt - heel even onweer gehad, vind t cool maar was helaas zo over...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Bazinga do 20 jun 2013 - 9:20

Ik vind 't zo jammer dat 't hier niet flink gestort heeft! Keek er eigenlijk naar uit, maar na een half uurtje regen en één onweerklap was 't voorbij! (Heemskerk = Noord Holland, aan de kust)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  sonly do 20 jun 2013 - 9:26

Zelf weinig last van gehad, want ik zat aan de andere kant van het land, maar mijn aardlekschakelaar was wel uitgeslagen. (En een klein stukje verderop bij mijn tante was dat ook het geval)
Schijnt dat er hier in de buurt ook wel blikseminslag is geweest. En mijn moeder heeft in de regen staan dansen zei ze. (typisch haha, ze doet het ook echt)
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Beachgirl do 20 jun 2013 - 9:30

Hier (Zuid-Holland aan de kust)  alleen een beetje regen gehad. Verder nog steeds benauwd en geen onweer. Neutral  Vind t eigenlijk wel jammer, vind onweer heerlijk als ik lekker veilig thuis zit.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 9:31

Het is hier nu vochtig buiten, niet normaal! Alle ramen zijn beslagen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 9:35

Hier ook alleen maar regen... Ik wil ook onweer, een heleboel onweer.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga do 20 jun 2013 - 9:50

Ik durf niet meer te bewegen; ik heb al gedoucht en wil niet weer zweten..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  L!ND@ do 20 jun 2013 - 10:15

Hier (Zwolle) is het momenteel erg mistig en als ik op buienradar kijk komt er vannacht weer onweer Sad Ik ben er zo bang voor sinds het meemaken van een inslag. En ook net als mijn man aan het werk moet en me verlaat. Help!!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Puggle do 20 jun 2013 - 10:33

Hier nog helemaal niks gehad vandaag, ook geen regen. Ik hou ook echt niet van onweer!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Nyx do 20 jun 2013 - 11:04

Het is hier vanaf 18.00u koud. Iedereen op straat in dikke fleecevesten. Morgen zou het nog 20 graden worden, maar met de temperatuur van nu geloof ik daar nog niet zo in.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Sushi do 20 jun 2013 - 11:09

Hier heeft het nog niet geregend. Nou ja, vanmiddag volgens mij een mini-buitje. Er staat ook geen zuchtje wind dus het koelt ook niet echt af binnen bij mij Sad
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  GeKKiE do 20 jun 2013 - 17:27

Ik ging gisteravond naar een openluchtconcert van de 3J's in Bloemendaal.
Ik was op het ergste voorbereid, maar het was een prachtige avond!!
Helemaal droog gebleven!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Middleme do 20 jun 2013 - 17:54

Het regent hier (20 km boven alkmaar) nu al een paar uur, maar geen onweer helaas,
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Carmen_ do 20 jun 2013 - 19:04

In Groningen kwam het net met bakken uit de hemel. Kutweer! Kom eens op met de verwarming van de aarde! Ik wil 30 graden. Ik wil zomer.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 19:18

Reken maar dat die regen en het gekke weer gevolg is van de opwarming van de aarde...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: