Dagcafé 2013
+33
Marsy28
Mermaid
Takkie
Limburg85
Ella
Saga
Snoes
Elliot
Jezzie
Nyx
Ibbeltje
Kowalski
Caroow
SoGood
Rose
Middleme
Steep
Green_Pepper
Bimbam
Japie
Poubelle
Blair
Sorella
Tiana
May
Rush
Bolleke
Fortissimo
ExpressoB
Burn
Exogenesis
Zonneschijn
VeryCherry
37 plaatsers
Pagina 7 van 21
Pagina 7 van 21 • 1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 21
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Dagcafé 2013
Kkkkuuutttt! Waarom ben ik nou weer zo'n josti om te smeren met witte verf op mn pas geverfde blauwe muur. Dat wordt nieuwe blauw halen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jazeker wel, met jou ook?
Aan wat voor ijsjes ben je verslaafd? Ik ben verslaafd aan de frappucino van Starbucks, whahaha.
Oh, da's zuur Burn, hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Aan wat voor ijsjes ben je verslaafd? Ik ben verslaafd aan de frappucino van Starbucks, whahaha.
Oh, da's zuur Burn, hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Gewoon niet opletten.. Potdomme!
Burn- Lady Post-a-lot
Whahaha, dat heeft iedereen toch wel is
Toen wij nog maar net in dit huis woonden heeft N met zwarte stift getekend op de net roze geverfde muur. (En het zit er nog steeds op, ik heb er een kast voor gezet )
Toen wij nog maar net in dit huis woonden heeft N met zwarte stift getekend op de net roze geverfde muur. (En het zit er nog steeds op, ik heb er een kast voor gezet )
Oh, kutzooi Burn
Zus, hier meldt zich een medeverslaafde. Ik ben verslaafd aan vrijwel alle soorten. Als het maar koud is. Momenteel trekken de meest calorie-rijke het meest aan me, dus daar geef ik dan maar aan toe
Ik ben, zoals vermeld in 'n topicje, geprikt door een bij of hommel. Damn, hele ooglid dik en rood. Grrr!! En nu zijn m'n ramen dus nog niet schoon. Ik heb ter compensatie maar een aantal ramen binnen schoongemaakt, anders voel ik me zo nutteloos.
Zus, hier meldt zich een medeverslaafde. Ik ben verslaafd aan vrijwel alle soorten. Als het maar koud is. Momenteel trekken de meest calorie-rijke het meest aan me, dus daar geef ik dan maar aan toe
Ik ben, zoals vermeld in 'n topicje, geprikt door een bij of hommel. Damn, hele ooglid dik en rood. Grrr!! En nu zijn m'n ramen dus nog niet schoon. Ik heb ter compensatie maar een aantal ramen binnen schoongemaakt, anders voel ik me zo nutteloos.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Oh jee Exo, die beesten steken normaal gesproken niet maar schijnt erg pijnlijk te zijn ja!
Balen Burn, wat irritant. Oh die eerste streep dan denk je kut kut kut! Zou ook echt iets voor mij zijn. Maar ik zou dan gewoon doorgaan en de muur maar wit maken haha!
En ijsjes, toevallig heb ik 3 soorten in huis, cornetto's, magnums (dubbel chocola) en perenijsjes. De perenijsjes gaan het minst snel maar die had ik ook niet voor mezelf gekocht haha. Gister had ik er 3 op en vanmorgen twijfelde ik of ik er een zou nemen whahaha! Ik heb dat altijd heel even trouwens, elk jaar. Zodra ze op zijn vergeet ik ze te kopen en dan heb ik er geen last meer van... Ik eet ze gewoon allemaal op voor ik op vakantie ga. Hier gaat het wel, beetje ziekig, ongesteld bah... Vanmiddag lekker vrij genomen en lig nu lekker even in bed.
Balen Burn, wat irritant. Oh die eerste streep dan denk je kut kut kut! Zou ook echt iets voor mij zijn. Maar ik zou dan gewoon doorgaan en de muur maar wit maken haha!
En ijsjes, toevallig heb ik 3 soorten in huis, cornetto's, magnums (dubbel chocola) en perenijsjes. De perenijsjes gaan het minst snel maar die had ik ook niet voor mezelf gekocht haha. Gister had ik er 3 op en vanmorgen twijfelde ik of ik er een zou nemen whahaha! Ik heb dat altijd heel even trouwens, elk jaar. Zodra ze op zijn vergeet ik ze te kopen en dan heb ik er geen last meer van... Ik eet ze gewoon allemaal op voor ik op vakantie ga. Hier gaat het wel, beetje ziekig, ongesteld bah... Vanmiddag lekker vrij genomen en lig nu lekker even in bed.
Gast- Gast
Haha Burn, ik ken je klusfrustraties! Hier ook, heeeeul veul. Vriend van de week: Ik heb alle kozijnen geschilderd, muren gedaan en de plinten! Nou, top ja. Maar ik kon alles nog eens overdoen. Meneer had een deel van de kunststof kozijnen meegenomen, verf niet goed dekkend erop gesmeerd, en stukken vergeten. Echt geen secure schilder. En maar niet met schilderstape willen werken.... Grrrrr. Gelukkig komen voor de lelijkste punten wel wat te staan. Ik vertik het om het allemaal over te doen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Oh, en mijn vriend heeft de verkeerde plakplinten gekocht bij het laminaat. En dat irriteert me! Maar vind het ook zo sneu om te zeggen dat hij alles er maar weer af moet scheuren en dat 'ie dan maar de goede moet halen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik hoorde het kreng ineens helemaal om mijn hoofd zoemen (stond ongeveer een meter van het nest, wat ik later pas zag) en ineens 'tjak!'. Geen angel te bekennen. Heel agressieve beesten. Brrr.... En waarom nu net bij mijn meest vieze ramen?
Zus, wel lekker dat je dan vanmiddag vrij hebt kunnen nemen. Je kunt je zo lamlendig voelen door ongesteld zijn
Zus, wel lekker dat je dan vanmiddag vrij hebt kunnen nemen. Je kunt je zo lamlendig voelen door ongesteld zijn
Exogenesis- Kletskop
Ik kon net wel janken.. Ach.. haarkleur is van oorsprong blond dus kan er ook wel om lachen. Met mn pa afgesproken dat hij het opnieuw mag doen..
Burn- Lady Post-a-lot
Exogenesis schreef:Ik hoorde het kreng ineens helemaal om mijn hoofd zoemen (stond ongeveer een meter van het nest, wat ik later pas zag) en ineens 'tjak!'. Geen angel te bekennen. Heel agressieve beesten. Brrr.... En waarom nu net bij mijn meest vieze ramen?
Haha, normaal zijn ze dus helemaal niet agressief. Weet je zeker dat het niet een wesp was?
Ja, is wel lekker dat je dat spontaan kunt regelen maar soms ook te verleidelijk. Ik probeer dat niet te doen normaal gesproken maar kwakkel al het hele weekend met hoofdpijn, verkoudheid of hooikoorts en dan nu dit erbij bah... Zeker met mijn werk, hele dat zeulen met zware dingen en heel veel bukken... Das echt verrot!
Gast- Gast
Sorry voor mn ego berichten...
Ik wil ook ijs!
Ik wil ook ijs!
Burn- Lady Post-a-lot
Whahaha, ik neem zo wel een ijsje als ik N uit school heb gehaald
Zus, het zijn hele dikke pluizige beesten... Ze brommen ook vrij laag. Zeker weten geen wesp. Ik denk dat ik echt te dicht bij kwam en dat ze zich behoorlijk bedreigd voelden.
Ik ga NU ijs halen.
Ik ga NU ijs halen.
Exogenesis- Kletskop
VeryCherry schreef:Whahaha, ik neem zo wel een ijsje als ik N uit school heb gehaald
Samen met N! Geniet er van
Exogenesis- Kletskop
Exogenesis schreef:VeryCherry schreef:Whahaha, ik neem zo wel een ijsje als ik N uit school heb gehaald
Samen met N! Geniet er van
Ja, want anders vind ik het zielig.
Exogenesis schreef:Zus, het zijn hele dikke pluizige beesten... Ze brommen ook vrij laag. Zeker weten geen wesp. Ik denk dat ik echt te dicht bij kwam en dat ze zich behoorlijk bedreigd voelden.
Ik ga NU ijs halen.
Haha ik heb nu iedereen aan het ijs geholpen .
Klinkt als een hommel maar die maken juist weer meestal hun nesten in de grond. Weet niet waar het nest zit, kun je het zien?
Ik was eens een buitenkist aan het controleren toen ik een bijennest daarnaast ontdekte haha, die voelde zich ook door mij bedreigd dus ik moest rennen. Maar goed, mijn gif stond er nog dus ik moest terug. Heb ik heel mijn imkeroutfit aangetrokken om dat te kunnen pakken haha, was wel grappig .
Gast- Gast
Het nest zit in een voeg in de stenen muur boven de ramen, op zo'n 2 meter hoogte.
Exogenesis- Kletskop
Hoi!
Ik lees hier iets over ijsjes, dus ik kom me meteen melden haha!
Heb laatst ontzettend lekker ijs gevonden bij de AH, is waterijs van Beluga (restaurant in Maastricht) met kokos, passie, ananas en nog twee smaken. Goddelijk gewoon!
Ik moet van mezelf eerst verder met opruimen en schoonmaken hier, daarna mag ik een ijsje pakken
Ik lees hier iets over ijsjes, dus ik kom me meteen melden haha!
Heb laatst ontzettend lekker ijs gevonden bij de AH, is waterijs van Beluga (restaurant in Maastricht) met kokos, passie, ananas en nog twee smaken. Goddelijk gewoon!
Ik moet van mezelf eerst verder met opruimen en schoonmaken hier, daarna mag ik een ijsje pakken
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik heb ook verschillende soorten waterijsjes in de vriezer, maar mijn kinderen houden niet van ijs. Likken er een keer aan en dan krijg ik ze terug: Bah, auw
Gast- Gast
Pagina 7 van 21 • 1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 21
Pagina 7 van 21
Permissies van dit forum: