Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2013

+33
Marsy28
Mermaid
Takkie
Limburg85
Ella
Saga
Snoes
Elliot
Jezzie
Nyx
Ibbeltje
Kowalski
Caroow
SoGood
Rose
Middleme
Steep
Green_Pepper
Bimbam
Japie
Poubelle
Blair
Sorella
Tiana
May
Rush
Bolleke
Fortissimo
ExpressoB
Burn
Exogenesis
Zonneschijn
VeryCherry
37 plaatsers

Pagina 5 van 21 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2013 - Pagina 5 Empty Re: Dagcafé 2013

Bericht  Exogenesis za 15 jun 2013 - 8:38

Ja, precies. Mijn reactie was dus ook: 'Sterkte? Waarmee?' En toen antwoordden ze: 'Met het verdere verloop'. Nou, als het zo blijft gaan als het nu gaat, heb ik geen sterkte nodig, de komende tijd. Maar goed, zal wel iets van vroeger zijn.

We gingen eerst koffie en gebak eten, daarna oude foto's van mijn opa en oma bekijken (het was haar verjaardag, voordat ze 2 jaar geleden overleed), daarna schatzoeken in het Achterhoekse zand in het bos en uiteindelijk barbecuen.

Sorella, heb je nog paardgereden vandaag?

Nyx, op tv is de bestseller qua movies: the nerds. Die kun je niet missen toch?

De waarheid hier is dat de tv groen uitslaat van de voetbal.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Exogenesis za 15 jun 2013 - 8:40

Oh, de bevalling lijkt me ook echt wel zwaar. En sommige vrouwen ervaren inderdaad een enorm zware zwangerschap. Maar het kan dus ook heel anders. Thank God op m'n blote knietjes.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx za 15 jun 2013 - 8:40

Op zaterdagavond kijk ik nooit films. Ik mis mijn Paul de Leeuw. Ik ben nog niet zo oud, maar qua televisie ben ik behoorlijk bejaard. :P Paul de Leeuw, iets van omroep Max en dan maar weer naar bed haha.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Burn za 15 jun 2013 - 8:41

Wel lekker buiten geweest dus!
Hoe is het nu met je neus?

Pfff. Ik ga zo op bed, ben gesloopt..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Blair za 15 jun 2013 - 8:45

Exogenesis schreef:Oh, de bevalling lijkt me ook echt wel zwaar. En sommige vrouwen ervaren inderdaad een enorm zware zwangerschap. Maar het kan dus ook heel anders. Thank God op m'n blote knietjes.

Ik had beiden. Maar hoe cliche het ook klinkt, toen hij eenmaal eruit was ben ik alle zorgen vergeten. Ik kijk dan ook niet niet negatief terug naar mijn zwangerschap, hoe zwaar het ook was. Juist als ik naar J. kijk realiseer ik me dat het alles dubbel en dwars waard was.

Laatst aangepast door Blair op za 15 jun 2013 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sorella za 15 jun 2013 - 8:45

Ik vertrek is inderdaad wel leuk! En de omroep maakt niet zoveel uit, als het programma je maar aanstaat, toch?

Exo, ik heb vandaag niet gereden. Op zaterdag heeft hij altijd vrij. Vrijdag is hij door iemand anders gereden (zij rijdt beter dan ik dus zij rijdt hem 1x in de 2 weken om alles goed te houden) dus ik heb afkickverschijnselen! Morgen heb ik weer les, ik ben dan ook vrij dus ik kan heerlijk rustig aan doen en tutten met hem I love you

Hoe gaat het met Crimh?

Waar ben je gesloopt van Burn?
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Nyx za 15 jun 2013 - 8:50

Dat klopt ook, Sorrela. Maar ik vind omroep Max gewoon echt bejaard. Kan er niet over uit dat ik dergelijke programma's echt heel erg vermakelijk vind.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis za 15 jun 2013 - 8:54

Blair, gelukkig dat je er niet negatief op terugkijkt. Ik weet niet wat je toekomstplannen zijn, maar een tweede zwangerschap kan natuurlijk weer heel anders zijn. En inderdaad, je zoon is superknap. Daar zou ik alleen maar vol trots naar kunnen kijken I love you

Sorella, ik heb afgelopen week een ongelukje met hem gehad. Hij was in een heel vreemde bui. Eerst ben ik er af gevallen, omdat hij schrok en ineens wegsprong. Daarna er weer opgestapt en een paar kilometer verderop schrok hij weer. Toen vloog hij een best wel ondoordringbaar takkenbosje in, waarbij ik met mijn neus tegen een tak ben geklapt. Ik had een enorme bloedneus, álles zat er onder. Gelukkig niks aan over gehouden, behalve een dikke en ontvelde neus, een dik wang en hoofd- en spierpijn. Met Crimh was niks aan de hand.
Ben de volgende dag bij de verloskundige geweest, op aanraden van een aantal mensen, maar alles was nog goed. Ik ga nu dus niet meer buitenrijden. Zo lang ik nog kan rijden, ga ik dat in de buitenbak doen. Het risico met zo'n schrik-Arabier is me te groot. Inmiddels wel al 2 keer weer gewoon gereden.

Burn, de zwelling is een stuk minder geworden. De brug van m'n neus is helemaal blauw en het ontvelde deel is rood, maar het wordt steeds minder opvallend.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sorella za 15 jun 2013 - 8:58

Daar moet je nu inderdaad geen risico mee nemen. Dan heeft hij maar even pech de aankomende tijd, moet hij saai de bak in! Soms kunnen ze toch van die rare dingen hebben hè? En je zegt niks aan de hand maar het klinkt toch best wel pijnlijk! Gelukkig is er niks met je kindje I love you En heeft Crimh niks.
Hoe ga je dat doen als je straks niet meer kan rijden? Heb je een bijrijdster? Of krijgt hij vakantie?
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Burn za 15 jun 2013 - 9:00

Sorella, ik moest vandaag werken om 8u, maar ik ben oproepkrach dus dan weer 1,5 week vrij, dan weer 1 dag vroeg en ik heb donderdag m´n verstandskies er uit laten snijden en dat doet zeer, dus dat vreet ook energie.
Plus afgelopen week een paar avonden gewoon echt laat in slaap gevallen, helaas..

Exo, gelukkig wordt het minder!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nyx za 15 jun 2013 - 9:03

Hebben jullie familie dat een beetje aansluit op jullie persoon?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sorella za 15 jun 2013 - 9:05

Dan kan ik me voorstellen dat je nu kapot bent. Op deze manier bouw je ook geen ritme op niets. Ik hoop dat je straks snel in slaap valt.

Ik maak het zelf ook niet te laat, ik moet morgen om 9.00 uur paarden buiten zetten.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Burn za 15 jun 2013 - 9:07

Nyx, tegen wie heb je het? En hoe bedoel je je vraag?

Sorella, ik lig inmiddels al in bed, laptop dr nog ff bijgepakt, forumt iets makkelijker.. Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sorella za 15 jun 2013 - 9:07

Nyx schreef:Hebben jullie familie dat een beetje aansluit op jullie persoon?

Ja eigenlijk wel. Met de familie van mijn vader niet maar daar heb ik ook geen contact mee laughcry
Mijn moeder komt uit een groot gezin (10 kinderen) en we hebben niet met iedereen contact maar met degene waar we wel contact mee hebben is het altijd gezellig!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx za 15 jun 2013 - 9:11

Het is gewoon echt een algemene vraag. Je hoort vaak dat mensen niets hebben met hun familie en ik vroeg me eigenlijk, opeens, af hoe het bij jullie was.

Mijn pap is onlangs werkloos geworden. 40 jaar trouwe dienst en toen wieberen. Ik zag mijn vader grauw worden in het gezicht en ik was niet de enige. Zijn vrouw zag hetzelfde. Donderdagavond was stief jarig en pap was weer eens naast oom gestationeerd en ik zag hem zo ongelofelijk opklaren. Niemand snapte de grapjes van oom en pap, ze waren echt met zijn tweeën, en ik heb zo genoten. Ik weet dat mijn andere oom, oma en stiefopa het vervelend vonden en toen pas realiseerde ik me dat ik heel erg van mijn familie houd. Het is zo'n domme mix, maar zo leuk! Iedereen heeft wel iets van mijn persoon. Zo leuk.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Burn za 15 jun 2013 - 9:12

Ik heb heel weinig met de meeste familie, spreek maar heel weinig mensen vaak en ik vind het prima zo! smile
Ik weet dat ze er voor me zijn in lastige tijden, en daarmee is het voor mij ook klaar..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Exogenesis za 15 jun 2013 - 9:13

Ik had net een enorm lange tekst getypt, zou het plaatsen en ineens: foetsie! Het topic heeft zichzelf ververst Sad

In elk geval had ik er in gezet dat Crimh straks naar mijn zus gaat. Dat hadden we een maand geleden ofzo al afgesproken. Haar paard had hoef-artrose en gister heeft ze hem in moeten laten slapen.. Wanneer het niet meer gaat met rijden, gaat hij daar heen. Ze kan niet heel intensief rijden, vanwege de nasleep van haar ziekte, maar in elk geval is het voor mijn gevoel vertrouwder dan dat de meiden van stal voor hem gaan zorgen. En na mijn verlof haal ik hem weer op smile
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Burn za 15 jun 2013 - 9:14

Wat een fijn gevoel en idee lijkt me dat Exo! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Exogenesis za 15 jun 2013 - 9:16

En qua vallen: ik viel op rug en heup en in een grote berg zand, dus dat was wat dat betreft een 'mooie' val.
Dat takkenbos-incident was ietsjes onvriendelijker, maar het kindje heeft daar waarschijnlijk niks van meegekregen. Het hartje klopte goed en mijn baarmoeder was soepel. Geen stress te bekennen.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sorella za 15 jun 2013 - 9:17

Fijn is dat hè, Nyx, dat je je inene kan beseffen dat je van ze houdt!

Goede oplossing Exo, is een fijn idee dat je paardje in goede handen is. Voor je zus ook heel fijn om haar gedachten wat te verzetten.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis za 15 jun 2013 - 9:19

Antwoord op Nyx haar vraag: de familie van mijn moederskant sluit best goed aan op mij als persoon. De familie van mijn vaderskant minder, alleen zijn broers en zus zie ik op verjaardagen. Ik heb nauwelijks contact met mijn neven en nichten van die kant. Op onze bruiloft had ik de neven en nichten van moederkant wél en neven en nichten van vaderskant níet uitgenodigd. Op zich jammer, maar ik mis het niet.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sorella za 15 jun 2013 - 9:19

Inderdaad een mooie val! Maar kan je een hoop last van hebben alsnog. Paar weken terug heb ik vliegles gehad, ik werd echt gelanceerd haha! Kwam heel mooi op mijn rug/kont terecht maar ik heb weken lang niet kunnen bukken! Merk je toch dat je ouder wordt laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx za 15 jun 2013 - 9:22

Mwah, zou dat echt aan het ouder worden liggen? Een beste smak verdiend beste spierpijn. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sorella za 15 jun 2013 - 9:24

Vroeger lag ik bijna elke week wel 1x naast m'n pony laughcry Heb er nooit lang last van gehad. Nu kon ik niet eens niezen zonder pijn te hebben. Maar nu ben je je ook meer bewust van de gevaren waardoor je denk ik sneller je spieren aanspant. Hoewel, de afgelopen keer ging zó snel dat ik al op de grond lag voordat ik kon denken "Help, ik val!"
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sorella za 15 jun 2013 - 9:28

Oh! Ik zie dat het al 22.30 uur is :O Is de tijd toch inene snel gegaan. Morgen moet ik weer vroeg op dus ik ga naar bed. Ik 'moet' ook nog even in mijn nieuwe Stephen King lezen en dan gaat morgen alweer om 08.30 de wekker.

Nog een fijne avond en weltrusten alvast!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud