Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doopcadeautje

5 plaatsers

Ga naar beneden

Doopcadeautje Empty Doopcadeautje

Bericht  *Lookie* wo 12 jun 2013 - 0:13

Wij zijn uitgenodigd voor de doop van mijn vriend's nichtje binnenkort. Ik wil graag een klein cadeautje meenemen maar wat? Gewoon iets van speelgoed of kleertjes, of doe je dan echt iets wat met het geloof te maken heeft (wat ik ook wel leuk vind)? En wat dan? Jullie ideeen? Ik wil er ongeveer 10 euro aan uitgeven.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doopcadeautje Empty Re: Doopcadeautje

Bericht  Annemie wo 12 jun 2013 - 0:20

Wij hebben gewoon speelgoed gegeven en ook een keer een cadeaubon.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Floor wo 12 jun 2013 - 0:21

Onze zoon kreeg een beschermengel (een knuffel in de vorm van een engeltje) besteksetje met naam, een loopauto (gezamenlijk van de peetouders), auto's, een houten trein waar je blokjes op moet zetten, tandendoosje en haarlokdoosje en een bijbel voor elke dag (dus met elke dag een pagina te lezen). 

dit is de beschermengel die hij heeft gekregen, al heeft hij hem zonder steentje. Gewoon alleen het knuffeltje, hij slaapt er elke nacht mee. 

Ik heb nu een kinderbijbel gekocht die krijgt hij komend jaar met kerst maar dat zou je natuurlijk ook kunnen geven.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  *Lookie* wo 12 jun 2013 - 0:32

Floor schreef:Onze zoon kreeg een beschermengel (een knuffel in de vorm van een engeltje) besteksetje met naam, een loopauto (gezamenlijk van de peetouders), auto's, een houten trein waar je blokjes op moet zetten, tandendoosje en haarlokdoosje en een bijbel voor elke dag (dus met elke dag een pagina te lezen). 

dit is de beschermengel die hij heeft gekregen, al heeft hij hem zonder steentje. Gewoon alleen het knuffeltje, hij slaapt er elke nacht mee. 

Ik heb nu een kinderbijbel gekocht die krijgt hij komend jaar met kerst maar dat zou je natuurlijk ook kunnen geven.
Volgens mij krijgen ze zo'n kinderbijbel al wel van de kerk, maar zo'n beschermengeltje is ook een leuk idee!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Melisande wo 12 jun 2013 - 0:43

Ik zag deze luikjesbijbel bij een vriendin. Erg leuk voor als ze nog klein zijn! Luikjesbijbel
Melisande
Melisande
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 69
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Lookie* wo 12 jun 2013 - 1:01

Melisande schreef:Ik zag deze luikjesbijbel bij een vriendin. Erg leuk voor als ze nog klein zijn! Luikjesbijbel
Oh dat ziet er ook leuk uit! Goed idee!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  M@niek wo 12 jun 2013 - 1:25

F. Heeft met haar doop gewoon cadeautjes gekregen. Ze was toen nog maar 3 maanden oud en dat waren dus echt voornamelijk baby cadeautjes.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud