Hik
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hik
Vanaf hoeveel weken zwangerschap voelde je dat je kindje de hik heeft? En hoe vaak voel je zo'n hikbeweging?
Ik denk dat ik het gevoeld heb, maar het was maar 5 keer. Misschien waren het wel gewoon schopjes.
Ik denk dat ik het gevoeld heb, maar het was maar 5 keer. Misschien waren het wel gewoon schopjes.
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Re: Hik
Ik voelde het pas vanaf 30 weken, maar voelde mijn baby sowieso pas vanaf 25 weken ongeveer. Het was voor mij wel heel duidelijk dat het dan de hik was, omdat hij dan echt heel vaak achter elkaar hikte, dat hield vaak zeker een minuut of zelfs paar minuten aan.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik voelde het volgens mij vanaf een week of 28. Toen was het nog af en toe, later was het echt dagelijks en meerdere malen per dag. Het duurde een paar minuten. Toen ze geboren was hikte ze ook nog regelmatig.
Gast- Gast
Ik voelde het ook ergens in de 20 weken. Weet echt niet meer vanaf wanneer. Heel vaak in ieder geval op een dag.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Dan denk ik dat ik toch iets anders gevoeld heb, was maar een keer of vijf
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Oeh, vanaf wanneer ik het voelde weet ik niet meer precies.
Ik weet wel dat het minimaal een paar keer per dag was dat ze de hik had.
En dan vooral telkens als ik wilde gaan slapen.
Ik weet wel dat het minimaal een paar keer per dag was dat ze de hik had.
En dan vooral telkens als ik wilde gaan slapen.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Vanaf wanneer precies weet ik ook niet meer maar ik weet wel dat hij meerdere keren per dag de hik had. Het waren iedere keer kleine bewegingen snel achter elkaar die ik voelde. Meestal hield dit wel een tijdje aan (aantal minuutjes). (ik had een hikkerig mannetje:))
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: