Wijde zomerbroek
+2
Pommes
Joan
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wijde zomerbroek
Hoi!
Waar kan ik zoiets vinden en heeft het toevallig ook een naam? Het gaat me voornamelijk om de derde broek!
Waar kan ik zoiets vinden en heeft het toevallig ook een naam? Het gaat me voornamelijk om de derde broek!
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Re: Wijde zomerbroek
Harembroek. Ik zoek dan altijd op hippie harembroek, print harembroek, ... Sommige marktkramen hebben ook soortgelijke broeken.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Maar de derde broek is niet echt harem toch? Ik vind de tweede een harembroek, maar de derde meer gewoon een lekkere luchtige zomerbroek
Ik heb er eentje van de Mango, heb ze ook gezien bij de Zara geloof ik? Ik weet dat Maison Scotch ook een hele mooie heeft, maar dan betaal je wel rond de 80-90 euro. Ook bij Vero Moda heb ik zoiets dergelijks gezien.
Ik heb er eentje van de Mango, heb ze ook gezien bij de Zara geloof ik? Ik weet dat Maison Scotch ook een hele mooie heeft, maar dan betaal je wel rond de 80-90 euro. Ook bij Vero Moda heb ik zoiets dergelijks gezien.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik heb gisteren zoiets bij de Primark gezien, maja die is niet echt om de hoek voor je..
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ik zoek ook nog zoiets.
Lekker voor op vakantie voor 's avonds.
Lekker voor op vakantie voor 's avonds.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Op kenzaa.nl staan er een paar
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Bij een wijde zomerbroek denk ik aan 'Palazzo pants', maar die zijn weer wijder dan de derde op je plaatje..
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Die broeken die jij bedoelt vind ik ook erg leuk Poubelle! Lijkt een beetje om een wijde rok maar dan zonder plak billen
Ik heb deze besteld.
Ik heb deze besteld.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: