Mondwater
+3
Char1
PeperMunt
Ilovethe90s
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mondwater
Gebruik jij het? Welke gebruik je?
Omdat mijn man de laatste tijd al een paar keer een opmerking over mijn adem had gemaakt heb ik CB12 aangeschaft, dit zag ik op tv voorbij komen en het leek me wel geschikt.
Is het normaal dat je hier een hele rare smaak van krijgt? Dat vind ik persoonlijk namelijk wel een tegenvaller.
Omdat mijn man de laatste tijd al een paar keer een opmerking over mijn adem had gemaakt heb ik CB12 aangeschaft, dit zag ik op tv voorbij komen en het leek me wel geschikt.
Is het normaal dat je hier een hele rare smaak van krijgt? Dat vind ik persoonlijk namelijk wel een tegenvaller.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Re: Mondwater
Ik gebruik mondwater van Jordan's met extra fluoride.
Dit doe ik omdat ik 1 gevoelige kies heb en door met dit mondwater te spoelen heb ik daar minder last van.
Ik krijg er juist een lekkere frisse smaak van in mijn mond...
Lijkt mij niet fris als je van mondwater een hele rare smaak krijgt haha, maar helpt hij wel tegen slechte adem?
Dit doe ik omdat ik 1 gevoelige kies heb en door met dit mondwater te spoelen heb ik daar minder last van.
Ik krijg er juist een lekkere frisse smaak van in mijn mond...
Lijkt mij niet fris als je van mondwater een hele rare smaak krijgt haha, maar helpt hij wel tegen slechte adem?
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Volgens mij verschilt dat echt per soort mondwater. Ik koop meestal gewone van kruidvat. Die is lekker fris. Nu heb ik per ongeluk een verkeerde fles gekocht en die is echt vies.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, helpt de hele balans in mijn mond om zeep, krijg direct aften. Ik poets alleen en met zendium.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik gebruik Elmex, maar dat is vooral voor de fluoride. Mijn tandarts adviseerde om geen mondwater met alcohol te gebruiken (zoals veel varianten van Listerine).
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Taeda schreef:Ik gebruik Elmex, maar dat is vooral voor de fluoride. Mijn tandarts adviseerde om geen mondwater met alcohol te gebruiken (zoals veel varianten van Listerine).
Ik heb hetzelfde probleem, ik gebruik mondwater van Halita en krijg daar ook een rare nasmaak van in mn mond. Gebruik van de tandenpasta van Halita werd me ook aangeraden. Tis alleen wel erg prijzig.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik mondwater van Listerine. Ik had altijd erg veel last van aften in mijn mond maar sinds ik spoel met Listerine heb ik nergens geen last meer van. Verder maak ik mijn tong ook schoon met een tong schraper dat helpt ook erg goed.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Mondwater waar alcohol in zit, veroorzaakt juist mondgeur. Alcohol werkt uitdrogend voor de mond en een mondgeur wordt juist vooral veroorzaakt door een droge mond.
Gast- Gast
Yep, er zit alcohol in. Heb net even op de fles gekeken want ik wist het niet.
Manlief geeft wel aan dat hij het niet meer ruikt dus het zal toch wel werken dan. Maar voor mijn gevoel is een frisse smaak toch fijner
Misschien koop ik ook nog zo'n tongschraper.
Manlief geeft wel aan dat hij het niet meer ruikt dus het zal toch wel werken dan. Maar voor mijn gevoel is een frisse smaak toch fijner
Misschien koop ik ook nog zo'n tongschraper.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: