Ik ben zo lui!
+8
Ibbeltje
Moira
Nyx
Rush
Arwyn
Mermaid
Sam
Caroow
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik ben zo lui!
Ik heb twee wasrekken vol met was staan, die moeten vandaag nog leeg. Er ligt een h&m bestelling verspreid over de bank, daar moeten de kaartjes af en in de was. De badkamervloer is bezaaid met gesorteerde was, dat moet gewassen worden. Ik heb mijn bord laten vallen, de vloer is nu bedekt met kruimels, ik moet dus stofzuigen. De tuintafel ziet er niet uit, die moet schoongemaakt worden. Ik was gister te lui om af te wassen, dat moet vandaag nog gebeuren.
En wat doe ik? Ik heb wordfeud aan op mijn telefoon, Drawsomething op de tablet en het forum op de laptop
Wie kan mij even aan het werk zetten?
En wat doe ik? Ik heb wordfeud aan op mijn telefoon, Drawsomething op de tablet en het forum op de laptop
Wie kan mij even aan het werk zetten?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Ik ben zo lui!
Hop! Aan het werk. Heb je dalijk weer een opgeruimd huis en hoofd.
Ik ben ziek en daardoor vannacht bijna niet geslapen. Ben nu dus ook behoorlijk gaar.
Ik ben ziek en daardoor vannacht bijna niet geslapen. Ben nu dus ook behoorlijk gaar.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
chop chop aan t werk jij!
ik ben ongeveer hetzelfde bezig Wil het huis nog schoonmaken en boodschappen doen, maar zit ondertussen foto's uit te zoeken om een fotoalbum te maken. Ik wil nog veel te veel doen in die 2 dagen voor mijn vriend weer thuis is.
ik ben ongeveer hetzelfde bezig Wil het huis nog schoonmaken en boodschappen doen, maar zit ondertussen foto's uit te zoeken om een fotoalbum te maken. Ik wil nog veel te veel doen in die 2 dagen voor mijn vriend weer thuis is.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, herkenbaar!
Ik hang nog in mijn pyjama op de bank en ben Emily Owens aan het kijken. In de reclames heb ik trouwens al wel snel de wc pot en de muren van de badkamer schoongemaakt, haha. Nou de rest nog! Rest van toilet + badkamer, afwassen, de was en stofzuigen en dan op tijd ergens zijn voor een collega. Komt goed
Caroow: Hup, van die bank af! Nu hard aan het werk, dan kun je vanmiddag genieten van de zon
Ik hang nog in mijn pyjama op de bank en ben Emily Owens aan het kijken. In de reclames heb ik trouwens al wel snel de wc pot en de muren van de badkamer schoongemaakt, haha. Nou de rest nog! Rest van toilet + badkamer, afwassen, de was en stofzuigen en dan op tijd ergens zijn voor een collega. Komt goed
Caroow: Hup, van die bank af! Nu hard aan het werk, dan kun je vanmiddag genieten van de zon
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Hier komt zo de poetsvrouw, dus op dat gebied mag ik lui zijn
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik heb 3 was rekken vol was die weggewerkt moet worden en ook nog genoeg te wassen. En ook te stofzuigen.
Ik heb weekend om 13:00, dus ik kom er hopelijk wel aan toe.
Al denk ik dat ik eerst op kraamvisite moet!
Ik heb weekend om 13:00, dus ik kom er hopelijk wel aan toe.
Al denk ik dat ik eerst op kraamvisite moet!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh, ik heb trouwens al wel mijn teennagels gelakt vanochtend, haha
Arwyn- Ratel
Ik ben niet per definitie lui, maar ik verveel me. Dus ik zit op de bank een beetje te laptoppen en de preview van GTST te kijken.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik moet zo werken, eigenlijk moet ik nog stofzuigen, maar ik heb daar helemaal geen zin in. Ben ondertussen Evi nog even aan het afmatten, dan kan ze zo lekker slapen en dan komt begin van de middag een vriendin van mij haar ophalen.
Gast- Gast
Hup, aan de slag iedereen! (moet ik zelf ook nodig doen ). Wat bij mij werkt is een 'to do list' maken en dan kun je na afloop van een taak lekker gaan strepen. Werkt zo motiverend!
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Zoals hier in het topic kun je ook je lijstje afstrepen http://www.zegmaaryes.nl/t32501p540-top-of-the-hour
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben ook lui vandaag (maar dat is bijna dagelijkse kost momenteel). Ben pas om 11u opgestaan en ga zo eerst ontbijten. Ik wil eigenlijk de badkamer en de was doen vandaag maar ik zie wel of ik er zin in heb. Lang leve verlof haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb afgewassen, maar had zoon na 4 dagen eindelijk een vieze luier dus moest ik hem wassen. Hij wilde toen eten en net heb ik hem in de doek gedaan. Oftewel, ik ben no geen steek verder.
Caroow- Lady Post-a-lot
Hier wel verder gekomen
Het heeft bijna 2 uur gekost, maar de was is opgeruimd, de afwas gedaan, bovenkant van de keukenkastjes weer eens schoongemaakt, badkamer en toilet schoongemaakt, gestofzuigd en gedoucht! Nou zit ik in een niet charmant net te kort jurkje te wachten tot m'n broodjes ontdooit zijn. Zo lunchen, een broek aantrekken (jurkje is eigenlijk een superlang shirtje) en de deur uit!
Het heeft bijna 2 uur gekost, maar de was is opgeruimd, de afwas gedaan, bovenkant van de keukenkastjes weer eens schoongemaakt, badkamer en toilet schoongemaakt, gestofzuigd en gedoucht! Nou zit ik in een niet charmant net te kort jurkje te wachten tot m'n broodjes ontdooit zijn. Zo lunchen, een broek aantrekken (jurkje is eigenlijk een superlang shirtje) en de deur uit!
Arwyn- Ratel
Haha herkenbaar.
Ik heb al 2 wassen gedraaid, die hangen nu buiten te drogen, stofgezogen en gedweild in de kamer, keuken moet nog. Afgewassen.
Nu slaapt mijn dochter en mag ik even internetten van mijzelf
Ik heb al 2 wassen gedraaid, die hangen nu buiten te drogen, stofgezogen en gedweild in de kamer, keuken moet nog. Afgewassen.
Nu slaapt mijn dochter en mag ik even internetten van mijzelf
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Hier een kind op school en twee te slapen. Ik ga dus ook maar even wat doen!
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Ik heb mijn man aan het werk gezet.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
We liggen nu samen buiten..
Caroow- Lady Post-a-lot
http://www.zegmaaryes.nl/t32501p540-top-of-the-hour[/quote[/url]]Ibbeltje schreef:Zoals hier in het topic kun je ook je lijstje afstrepen [url=http://www.zegmaaryes.nl/t32501p540-top-of-the-hour
Dit topic heb ik gewoon nog nooit gezien .
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
En gelijk heb je, het is veel te mooi weer om het huishouden te doenCaroow schreef:We liggen nu samen buiten..
Ik heb vandaag wel alvast een ovenschotel gemaakt, de afwas gedaan en alles afgestofd. Nu moet ik morgen alleen nog stofzuigen en dweilen beneden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet alleen nog koken vanavond, meer niet
Arwyn- Ratel
[quote="Snow White"]
O niet joh? Is er al een hele tijd haha Werkt echt fijn vind ik.
Ibbeltje schreef:Zoals hier in het topic kun je ook je lijstje afstrepen http://www.zegmaaryes.nl/t32501p540-top-of-the-hour[/quote]
Dit topic heb ik gewoon nog nooit gezien .
O niet joh? Is er al een hele tijd haha Werkt echt fijn vind ik.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: