Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ook nog een step?

+5
Liadan
Nijntje
Blue flower
Tania
Bloem86
9 plaatsers

Ga naar beneden

Ook nog een step? Empty Ook nog een step?

Bericht  Bloem86 di 4 jun 2013 - 7:24

Onze oudste dochter wordt zaterdag 3! En oooh.. Wat vind ik het weer moeilijk om een cadeau te verzinnen! Ben er ook weer lekker laat mee.. Embarassed
Nu zag ik op bol.com een step van K3. Hij ziet er wel leuk uit. Maar mijn vriend denkt dat dit teveel wordt, omdat ze ook al een loopfiets en een normaal fietsje heeft! Dat ze dan niet meer weet wat ze moet kiezen zeg maar..
Wat vinden jullie?!

En hebben jullie anders nog andere leuke ideetjes?
Ik weet dat ze van mijn ouders een picknicktafeltje krijgt en van mijn schoonouders een krijtbord. En van onze beste vrienden het knappe koppen spel!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook nog een step? Empty Re: Ook nog een step?

Bericht  Tania di 4 jun 2013 - 7:26

J. heeft laatst een step gehad en hij is er erg blij mee. Hij haalt hem als eerste uit de schuur als we buiten gaan spelen. Ik vind het dus best kunnen voor erbij.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 7:27

Onze dochter heeft ook een loopfiets, driewieler en step. Wij wisselen alleen wel het grote speelgoed om, waardoor alle drie zelden tegelijk beneden staan.
Ik denk dat onze dochter een zandbak krijgt. Ik zag ook een houten knikkerbaan, maar die zijn zo duur.

Gast
Gast

Bericht  Blue flower di 4 jun 2013 - 7:37

Hier hebben wij ook een heel wagenpark, driewieler, loopfiets, step en normale fiets en hier wordt de step vaak gepakt. Step is toch heel anders dan een fietsje waardoor het aantrekkelijk blijft.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Nijntje di 4 jun 2013 - 7:40

een leuke bolderkarren bestellen voor gezellige uitjes en picknickten. Straks met de hele familie erin Very Happy
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Liadan di 4 jun 2013 - 7:52

Hier ook een gewone fiets, loopfiets en step. De loopfiets gebruikt ze het meest maar de step vindt ze daarnaast ook leuk.

Doktersspulletjes zijn hier een groot succes en playmobil is misschien ook een idee om te geven?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  PapillonRose di 4 jun 2013 - 7:57

Hier ook veel voertuigen Laughing Een driewieler, klein plastic loopfietsje, grotere normale loopfiets en ook nog een step. Ze gebruikt ze allemaal afwisselend eigenlijk, dus geen miskoop gedaan hier!

En qua andere dingen, misschien iets van een leuk kettinkje/armbandje, dokterspulletjes, spelletjes, knutselspullen, poppen / poppenspulletjes, poppenhuis..

Laatst aangepast door PapillonRose op di 4 jun 2013 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  snoezel di 4 jun 2013 - 8:00

Hier ook een wagenparkje.. Een loopfietsje, een driewieler, een step, op haar verjaardag een echte fiets... Maar ja, kind van ons is best wel verwend nestje Laughing
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Printje di 4 jun 2013 - 8:14

Hier ook een wagenparadijs, wij hebben een step, 2 auto's van Little tikes, een tractor, een driewieler, een fietsje, hij is er de hele dag zoet mee.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Coco di 4 jun 2013 - 9:43

Tania schreef:J. heeft laatst een step gehad en hij is er erg blij mee. Hij haalt hem als eerste uit de schuur als we buiten gaan spelen. Ik vind het dus best kunnen voor erbij.

Goede keus dus van I. :cheering:

Van mijn zus krijgen ze beiden een step volgende week met hun verjaardag. Bij mijn oudershebben ze er al een en een loopfiets maar beiden blijft aantrekkelijk. Voordeel van de step vind ik dat ik zo nog wel een paar blokjes om kan met beiden. Mijn zoon fietst echt als een malle, die houd ik lopend niet bij en anders ligt mijn dochter weer een stuk achter. Dat vind ik maar niets met al dat water

Verder krijgen ze van ons allebei een tablet en van familie o.a. tubes verf, canvasdoeken, dochter prinsessenparfum, poppenwagen, knutselprut en gaan we de dag ervoor naar de dierentuin omdat we het op zaterdag te druk vinden. En verder maar geld dat ze zelf iets uitzoeken want ik weet het ook echt niet.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Tania di 4 jun 2013 - 9:45

Coco schreef:
Tania schreef:J. heeft laatst een step gehad en hij is er erg blij mee. Hij haalt hem als eerste uit de schuur als we buiten gaan spelen. Ik vind het dus best kunnen voor erbij.

Goede keus dus van I. :cheering:

Ja zeker! J. wil ook heel graag samen steppen "met mijne vriend I." Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coco di 4 jun 2013 - 21:06

Dat wordt dan een stepdate Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 21:42

Hier hebben ze ook een step, loopfiets, loopauto enz. Het hele wagenpark staat ondertussen wel in de tuin, maar anders staat het gewoon in de schuur. Mas krijgt nu voor zijn verjaardag een echte fiets.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: