Wat ben ik een kneus zeg
+16
ijsjemeisje
Roza
Taeda
_Lacey_
Tsjip
Nyx
Lot
Sorella
Fortissimo
ExpressoB
Sushi
Frappuccino
Ella
Eris
Lejow
Sneeuwvlok
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat ben ik een kneus zeg
Jeetje wat voel ik me ontzettend kneuzerig zeg.
Ik woon nu twee jaar in mijn huis(je) en heb in het begin tv en internet aangevraagd. Ik kreeg bij mijn modem ook een megalang snoer (ik denk wel tien meter) die je in je modem kan inpluggen en in je laptop of computer. Ik heb steeds met dat snoer zitten internetten. Sleepte dat snoer mee naar mijn slaapkamer en zo en het was gewoon irritant. Snoer is inmiddels helemaal gedraaid en lelijk.
Al vaker dacht ik dat ik wel draadloos internet zou willen want ja, dat is toch wel makkelijker. Steeds stelde ik uit om te bellen met Ziggo en heb het toch maar net gedaan. Zegt de dame aan de telefoon: "U heeft al een draadloos modem hoor. Uw gebruikersnaam en wachtwoord staan onderop."
Voel me zo stom, twee jaar zitten internetten met zo'n stom snoer voor niks haha. Ik heb blijkbaar niet alles goed doorgelezen toen ik mijn spullen binnen kreeg.
Dom he?
Jullie nog wat doms gedaan/meegemaakt?
Ik woon nu twee jaar in mijn huis(je) en heb in het begin tv en internet aangevraagd. Ik kreeg bij mijn modem ook een megalang snoer (ik denk wel tien meter) die je in je modem kan inpluggen en in je laptop of computer. Ik heb steeds met dat snoer zitten internetten. Sleepte dat snoer mee naar mijn slaapkamer en zo en het was gewoon irritant. Snoer is inmiddels helemaal gedraaid en lelijk.
Al vaker dacht ik dat ik wel draadloos internet zou willen want ja, dat is toch wel makkelijker. Steeds stelde ik uit om te bellen met Ziggo en heb het toch maar net gedaan. Zegt de dame aan de telefoon: "U heeft al een draadloos modem hoor. Uw gebruikersnaam en wachtwoord staan onderop."
Voel me zo stom, twee jaar zitten internetten met zo'n stom snoer voor niks haha. Ik heb blijkbaar niet alles goed doorgelezen toen ik mijn spullen binnen kreeg.
Dom he?
Jullie nog wat doms gedaan/meegemaakt?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Re: Wat ben ik een kneus zeg
Haha! Ik kan me heel goed voorstellen dat je daarvan baalde! Maar ach, je bent er nu achter gekomen, beter laat dan nooit
Een paar maanden geleden had ik een nieuwe telefoon besteld, hij was er heel snel dus ik helemaal blij. Ik lees even snel de handleiding waarin staat wat je moet doen bij eerste gebruik, en ik leg de telefoon aan de lader. Het scherm deed niks en hij ging maar niet aan. Ik bellen naar de klantenservice, heb nog gevraagd: doe ik niet gewoon iets heel doms fout? Nee dat was het niet volgens hun.. Heel gedoe met de telefoon terugsturen en uiteindelijk een nieuwe gekregen. Bij deze telefoon heb ik maar wel eerst de batterij in de telefoon gedaan voordat ik hem ging opladen....
Een paar maanden geleden had ik een nieuwe telefoon besteld, hij was er heel snel dus ik helemaal blij. Ik lees even snel de handleiding waarin staat wat je moet doen bij eerste gebruik, en ik leg de telefoon aan de lader. Het scherm deed niks en hij ging maar niet aan. Ik bellen naar de klantenservice, heb nog gevraagd: doe ik niet gewoon iets heel doms fout? Nee dat was het niet volgens hun.. Heel gedoe met de telefoon terugsturen en uiteindelijk een nieuwe gekregen. Bij deze telefoon heb ik maar wel eerst de batterij in de telefoon gedaan voordat ik hem ging opladen....
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Whahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hahaha Sneeuwvlok!! Dat is ook een kneuzenactie, zou mij ook kunnen overkomen. Je kan jezelf wel voor je kop slaan he?
Ik ben trouwens wel helemaal in mijn nopjes met mijn draadloze internet nu haha. Mijn telefoon is ook ineens megasnel op internet, zat al bijna door internetbundel heen.
Ik ben trouwens wel helemaal in mijn nopjes met mijn draadloze internet nu haha. Mijn telefoon is ook ineens megasnel op internet, zat al bijna door internetbundel heen.
Sushi- Kletskop
Haha mooi! Ik heb ook regelmatig stomme acties, al kan ik er nu even niet een bedenken.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Wel fijn dat het nu zo geregeld was en je geen nieuw modem hoeft.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ja das zeker zoElla schreef:Wel fijn dat het nu zo geregeld was en je geen nieuw modem hoeft.
Sushi- Kletskop
Haha te grappig Suus Alle keren dat ik bij je was vond ik het al zo raar dat je geen draadloos internet had
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Hahaha ja ik verkondigde echt aan iedereen dat ik echt geen draadloos internet hadFrappuccino schreef:Haha te grappig Suus Alle keren dat ik bij je was vond ik het al zo raar dat je geen draadloos internet had
Sushi- Kletskop
HAHAHAHAHAHHAHHAHAAH kon mijn drinken net aan binnen houden heerlijke actie hahahahah
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hihi!
Wij hebben dus echt géén internetmogelijkheid in ons nieuwe huis, dus het had wel gekund Sushi (om het leed wat te verzachten )
Wij hebben dus echt géén internetmogelijkheid in ons nieuwe huis, dus het had wel gekund Sushi (om het leed wat te verzachten )
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik heb ook een jaar lang 'geen draadloos internet' gehad. Je bent dus niet de enige kneus!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik ga wel eens onder de zonnenbank. Nu dacht ik altijd dat ik zonde onder een soort zonnehemel (zal wel een nieuwe techniek zijn dacht ik) waardoor er dus een flinke afstand zat tussen de bovenste lampen en mijn lichaam. Nu kwam ik er dus ineens achter dat dat ding gewoon dicht moet. Oeps....
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ik heb zoveel kneuzenacties, dat ik maar besloten heb om ze niet te onthouden.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Aantal jaar mijn iphone en dan er sinds kort pas achter gekomen dat je met het volume knopje ook een foto kan maken!! veel handiger
ExpressoB schreef:Aantal jaar mijn iphone en dan er sinds kort pas achter gekomen dat je met het volume knopje ook een foto kan maken!! veel handiger
Dan zit hier nog een kneus!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Tsjip schreef:ExpressoB schreef:Aantal jaar mijn iphone en dan er sinds kort pas achter gekomen dat je met het volume knopje ook een foto kan maken!! veel handiger
dat is dan IK + 1 nog meer?
Oh dat is ook inderdaad zo'n handigheidje waar je dan eigenlijk veel te laat achter komt. Zo herkenbaar!ExpressoB schreef:Aantal jaar mijn iphone en dan er sinds kort pas achter gekomen dat je met het volume knopje ook een foto kan maken!! veel handiger
Sushi- Kletskop
Dat wist ik ook niet!ExpressoB schreef:Tsjip schreef:ExpressoB schreef:Aantal jaar mijn iphone en dan er sinds kort pas achter gekomen dat je met het volume knopje ook een foto kan maken!! veel handiger
dat is dan IK + 1 nog meer?
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Wat veel kneuzen hier....
Sushi- Kletskop
Ik geloofde het niet, maar het kan echt
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Kneeeeuzzzzeeeen!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Tsjip schreef:ExpressoB schreef:Aantal jaar mijn iphone en dan er sinds kort pas achter gekomen dat je met het volume knopje ook een foto kan maken!! veel handiger
Oh echt, kan dat? Handig!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
maar goed dat ik het heb gepost dan .. weer wat mensen wijzer