Enne bedankt he oma....
+17
Slakje
LDJ
Linda
Puggle
munk
Clapperdie
Tania
Charles
Melis_je
Ella
Darius
Juutjepetuutje
Dolphinne
RiLiJu
Parel
Jezzie
Printje
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Enne bedankt he oma....
R krijgt vissen van oma... R helemaal blij, ik net wat minder omdat oma dat in een opwelling gedaan heeft zonder ff aan mij te vragen. Op zich geen ramp maar 1. Er lopen hier ook twee katten rond en 2 weer iets dat ik mag bijhouden ( ik had het gelukkig nog niet zo enorm druk nu....)
Maar goed vanaf overmorgen zijn we, met dank aan mijn geweldige moeder, ook nog de eigenaren van twee vissen, wat uiteraard krijgt N ook een vis
Ach ja R weer blij, ik vind het domme saaie dieren maar goed...
Man zei al we pakken d'r terug en komen een hond voor haar
Dus mocht iemand hier vissen willen
Maar goed vanaf overmorgen zijn we, met dank aan mijn geweldige moeder, ook nog de eigenaren van twee vissen, wat uiteraard krijgt N ook een vis
Ach ja R weer blij, ik vind het domme saaie dieren maar goed...
Man zei al we pakken d'r terug en komen een hond voor haar
Dus mocht iemand hier vissen willen
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Enne bedankt he oma....
Leuk zo'n moeder! Idd wel een beetje vreemd dat ze dat niet eerst aan jullie vraagt.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Is het geen idee de vissen bij oma te houden?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Is het geen idee de vissen bij oma te houden?
Dan heb ik vast een verdrietig R en vissen die binnen een week dood zijn .. Hier redden ze het vast langer, al geef ik deze laatste schoolweken daar ook geen 100% garantie op.
Geintje uiteraard, lief van oma maar nu zit ik met van die saaie vissen. Als ie op zijn moeder lijkt zijn die vissen drie dagen leuk en heeft ie het dan wel weer gezien. En wie zit er dan met die stomme dingen.... Juist ik
Maar ik ga slapen, ben doodmoe en mijn geweldig leuke kinderen waren om vijf uur al klaarwakker
Printje- Lady Post-a-lot
Hahahaha.
Ach, je katten zijn gewoon een geluk bij een ongeluk, je bent er dan in ieder geval zo weer vanaf:lol:
(Misschien hoef je die hele kom wel nooit te verschonen, voor het leeggevist is)
Ach, je katten zijn gewoon een geluk bij een ongeluk, je bent er dan in ieder geval zo weer vanaf:lol:
(
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
RiLiJu schreef:Hahahaha.
(Misschien hoef je die hele kom wel nooit te verschonen, voor het leeggevist is)
Hahaha ja je brengt me op een idee.
och he waren de poezen nu toch nog in de woonkamer, he wat jammer van die visjes
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:RiLiJu schreef:Hahahaha.
Hahaha ja je brengt me op een idee.
och he waren de poezen nu toch nog in de woonkamer, he wat jammer van die visjes
Mocht die kom verschonen er toch echt van moeten komen, waarschijnlijk omdat je je liefste poezen te veel eten geeft, kun je ze ook nog per ongeluk door het gootsteenputje laten vallen. De vissen uiteraard, niet de poezen.
Ik heb er nog trauma's van, ik als negenjarige, met een halve, spartelende goudvis, vast in zo'n gaatje.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
AH, vissen fijn....
Ik had vorig jaar zelf zo'n opwelling dat vissen leuk zouden zijn. Maar het elke week/2 weken schoon maken hing mij snel de keel uit.
En de laatste maanden werd het meer een katten drinkbak dan dat wij er plezier van hadden. Hier is het aquarium geheel met inhoud op marktplaats gegaan en gelukkig verkocht.
Succes alvast haha!
Ik had vorig jaar zelf zo'n opwelling dat vissen leuk zouden zijn. Maar het elke week/2 weken schoon maken hing mij snel de keel uit.
En de laatste maanden werd het meer een katten drinkbak dan dat wij er plezier van hadden. Hier is het aquarium geheel met inhoud op marktplaats gegaan en gelukkig verkocht.
Succes alvast haha!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Haha ben je lekker mee..
Kun je geen speelgoedvissen kopen? Van die dingen die beginnen te zwemmen wanneer ze in het water komen? Mijn kind zou daar misschien nog wel mee te paaien zijn
Kun je geen speelgoedvissen kopen? Van die dingen die beginnen te zwemmen wanneer ze in het water komen? Mijn kind zou daar misschien nog wel mee te paaien zijn
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Maar het schoonmaken van een vissenkom is toch maar 15 minuutjes werk, hooguit? En dat eens in de twee weken. Valt best mee, vind ik eigenlijk.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
leuke actie van je moeder haha. Ik kan me voorstellen dat je er zelf iets minder blij mee bent. In het ergste geval leven ze jaren, en vertel dan nog maar eens aan je zoon en dochter dat ze geen nieuwe mogen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Vriendinnen van mij hadden dat een aantal jaar geleden ook bedacht, goh leuk vissen voor Lise..
Ze hebben het alleen niet zo lang volgehouden, want ik was een keer vergeten de gordijnen dicht te doen toen ik wegging en de vissen waren gekookt door de zon toen ik weer thuis kwam.
Hier hoeven mensen ook niet met een vis aan te komen als ze zoiets bedenken.....
Ze hebben het alleen niet zo lang volgehouden, want ik was een keer vergeten de gordijnen dicht te doen toen ik wegging en de vissen waren gekookt door de zon toen ik weer thuis kwam.
Hier hoeven mensen ook niet met een vis aan te komen als ze zoiets bedenken.....
Gast- Gast
Neem alsjeblieft wel een visvriendelijke kom. Niet zo'n ronde. Het zijn saaie dieren, maar ze kunnen tientallen jaren oud worden als je ze goed verzorgt en ze kunnen erg veel last hebben van stress, waardoor ze al binnen een paar jaar sterven. Als je ze niet wil verzorgen, stel dan je kindje teleur.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik wist het idd van die vissenkom, uiteraard hou ik daar wel rekening mee maar kunnen ze serieus zo oud worden? Ook een goudvisje?
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Ik wist het idd van die vissenkom, uiteraard hou ik daar wel rekening mee maar kunnen ze serieus zo oud worden? Ook een goudvisje?
Ja hoor, ik heb er al 2 die al 8 jaar meegaan.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Zo, die vissen zou ze direct weer mee naar huis krijgen in een plastic zak. Huisdieren geef je niet kado. Punt.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
15-20 jaar Printje, je kleinkinderen kunnen ze nog meemaken.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:15-20 jaar Printje, je kleinkinderen kunnen ze nog meemaken.
Printje- Lady Post-a-lot
Charles schreef:Zo, die vissen zou ze direct weer mee naar huis krijgen in een plastic zak. Huisdieren geef je niet kado. Punt.
Dit zou ik ook doen, ik zou het echt niet kunnen waarderen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moest vanmorgen stiekem lachen om je topic. Kom ik net thuis komt mijn oom aan met een visbak voor N. En morgen mag hij mee om visjes uit te zoeken..
Gast- Gast
yvonne schreef:Ik moest vanmorgen stiekem lachen om je topic. Kom ik net thuis komt mijn oom aan met een visbak voor N. En morgen mag hij mee om visjes uit te zoeken..
haha
Visjes zijn best leuk joh!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Printje, hier hebben we ook 3 kleine goudvisjes voor T. buiten in de bak van het water ornament. Misschien is dat een idee?
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Tania schreef:Charles schreef:Zo, die vissen zou ze direct weer mee naar huis krijgen in een plastic zak. Huisdieren geef je niet kado. Punt.
Ik ook niet eerlijk gezegd, zoiets hoort toch wel in overleg te gaan vind ik.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
yvonne schreef:Ik moest vanmorgen stiekem lachen om je topic. Kom ik net thuis komt mijn oom aan met een visbak voor N. En morgen mag hij mee om visjes uit te zoeken..
hahhaa ow wat erg. Hetzelfde 'leuke' cadeau
Printje- Lady Post-a-lot
Puggle schreef:Tania schreef:Charles schreef:Zo, die vissen zou ze direct weer mee naar huis krijgen in een plastic zak. Huisdieren geef je niet kado. Punt.
Ik ook niet eerlijk gezegd, zoiets hoort toch wel in overleg te gaan vind ik.
Ach ja aan de ene kant denk ik grrr maar aan de andere kant denk ik ach het zijn maar vissen. Leven ze langer dan 2 jaar gaan ze retour naar oma's.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: