Poetshulp
+4
_Lana_
Paper Crown
MissBlunt
SuzieQ
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Poetshulp
Wie heeft er een? Hoe vaak komt ze, wat doet ze precies en hoeveel betalen jullie er voor? Omdat ik door de week geen tijd heb, ben ik altijd het halve weekend bezig met het huishouden, gebeurt alles hier maar half en is het een zooi en ben ik chagrijnig. Dus ik overweeg een poeshulp. Gewoon om net wat meer tijd te hebben en om een schoner huis te hebben.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Poetshulp
Wij hebben er een, al 2 jaar inmiddels. Ze komt elke week drie uurtjes, we betalen haar 12,50 per uur en ze doet stoffen, poetsen, dweilen, stofzuigen, plantjes water geven en af en toe ramen lappen. Als er toevallig een natte was in de machine zit hangt ze het op. Als ik het vraag verschoont ze het beddengoed. Ze gooit ook wel eens een zwarte banaan weg of een groene citroen. Wat ze niet doet is wassen en strijken. Mijn kleren strijk ik nooit en mijn vriend strijkt zelf s'ochtends wat hij aan doet die dag.
MissBlunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10
SuzieQ schreef:Wie heeft er een? Hoe vaak komt ze, wat doet ze precies en hoeveel betalen jullie er voor? Omdat ik door de week geen tijd heb, ben ik altijd het halve weekend bezig met het huishouden, gebeurt alles hier maar half en is het een zooi en ben ik chagrijnig. Dus ik overweeg een poeshulp. Gewoon om net wat meer tijd te hebben en om een schoner huis te hebben.
Ik heb er een. Ze komt iedere week 3 uurtjes en vraagt €40,- ze doet alles wat ik voor haar opschrijf.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oh het lijkt mij ook zo heerlijk!!
Nu heeft man gezegd, dat hij het goed vindt, maar dan twijfel ik ineens weer en vind ik dat ik het zelf prima bij kan houden.
Maar vooral voor de extra dingen lijkt het me echt een genot.
Waar je allemaal nét niet aan toekomt.
Hoe komen jullie aan de schoonmaakster?
Nu heeft man gezegd, dat hij het goed vindt, maar dan twijfel ik ineens weer en vind ik dat ik het zelf prima bij kan houden.
Maar vooral voor de extra dingen lijkt het me echt een genot.
Waar je allemaal nét niet aan toekomt.
Hoe komen jullie aan de schoonmaakster?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wij zouden er ook graag een willen, ik heb echt de schurft aan schoonmaken en kan het ook gewoon niet goed.
Zo het liefste willen dat ze dan de badkamer en de keuken doet, soms ramen zemen en afstoffen. De rest redden we zelf nog wel
Zo het liefste willen dat ze dan de badkamer en de keuken doet, soms ramen zemen en afstoffen. De rest redden we zelf nog wel
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Wij zouden er ook graag een willen, ik heb echt de schurft aan schoonmaken en kan het ook gewoon niet goed.
Neem je er toch een? Laat je dr om de week komen.
Ja, moet alleen even kijken of we het kunnen missen, en wie dan..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ja, moet alleen even kijken of we het kunnen missen, en wie dan..
Zo dacht ik ook en wij betalen 160,- per maand echt veel maar dat heerlijke gevoel van thuiskomen als alles is gedaan is zo lekker!
Hier komt ze 4 uur in de 2 weken en doet alles wat ik vraag en ze krijgt 10 euro per uur.
Ze doet standaard alles (3 verdiepingen) stoffen, poetsen, dweilen, wc goed, badkamer, strijken, oven.
En eens in de zoveel tijd extra de ramen aan de binnenkant en de koelkast.
Ze doet standaard alles (3 verdiepingen) stoffen, poetsen, dweilen, wc goed, badkamer, strijken, oven.
En eens in de zoveel tijd extra de ramen aan de binnenkant en de koelkast.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Wij hebben er sinds een maand of vier eentje.
Ze komt 2 uur per week (in het begin om bij te werken 3 uur) en we betalen haar 25 euro.
Ze stoft, zuigt en dweilt van boven tot onder alles, poetst de wc en badkamer, beneden de ramen aan de binnenkant en doet de keuken af.
1x per maand doet ze ook de deuren helemaal af soppen, ramen boven binnenkant wassen en de zolder goed.
Ze komt 2 uur per week (in het begin om bij te werken 3 uur) en we betalen haar 25 euro.
Ze stoft, zuigt en dweilt van boven tot onder alles, poetst de wc en badkamer, beneden de ramen aan de binnenkant en doet de keuken af.
1x per maand doet ze ook de deuren helemaal af soppen, ramen boven binnenkant wassen en de zolder goed.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
En het is maandelijks ongeveer 100-125 euro, maar het geeft ons zoveel vrijheid en rust. Heerlijk!
Sam- Kletskop
Omdat we allebei 40 uur werken lijkt het me ook wel wat. Nu doen we alles half en te weinig. Maar hoe komen jullie aan jullie hulp? Lijkt me best lastig om iemand zomaar te vertrouwen.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Wij hebben iemand die bij mijn vriends werk heeft gepoetst en daar worden mensen eerst volledig gescreend.
Vaak is het via via.
Vaak is het via via.
Sam- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: