Afvalbak
+2
TukTuk
Caroow
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afvalbak
Het pedaal is van onze afvalbak gebroken, dus we moet snel een nieuwe. Maar ik was even aan het kijken, en ik viel zowat van mijn stoel. Die krengen zijn hartstikke duur!
We hebben een ondergrondse container, dus de afvalbak moet wel een beetje groot zijn, anders wordt het een veel te dure grap.
Waar kan ik een beetje mooie vinden zonder gelijk al mijn vakantiegeld op te maken?
We hebben een ondergrondse container, dus de afvalbak moet wel een beetje groot zijn, anders wordt het een veel te dure grap.
Waar kan ik een beetje mooie vinden zonder gelijk al mijn vakantiegeld op te maken?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Afvalbak
Wij hebben deze:
Lekker groot, maar veel mensen vinden hem lelijk
Lekker groot, maar veel mensen vinden hem lelijk
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat mijn vriend mij met dat ding langs de weg zet als ik die in huis haal
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik heb deze gehad (alleen was het toen geen combi, dus iets goedkoper) en die was prima!
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=&productId=93902
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=&productId=93902
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ik heb een afvalbak van de V&D, heb er € 35,00 voor betaald en zag ze laatst volgens mij nog staan. Het is een hoge prullenbak (hoeveel liter weet ik niet, maar hij is echt behoorlijk hoog. Qua model lijkt ie best wel op zo'n Brabantia-afvalbak:
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Oh ik heb een plaatje gevonden, dit is 'm:
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
wij hebben er eentje van de blokker. Van RVS met een zwarte deksel. Hij was een jaar of 4 geleden 30 euro ongeveer.
Toevallig is hier ook vorige week het pedaal afgebroken, maar met de hand gaat hij ook nog open.
Toevallig is hier ook vorige week het pedaal afgebroken, maar met de hand gaat hij ook nog open.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een wesco pushkin. Deze was 100 euro op internet, in de winkel was ie 200
Hij is helemaal afgesloten, wij zijn erbij mee.
Hij is helemaal afgesloten, wij zijn erbij mee.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
We moeten dan maar even bij de v&d gaan kijken! Die van de Blokker hadden we, en daar ben ik dus niet tevreden over.
We kunnen hem ook nog wel met de hand openen, maar dat vind ik maar onhandig.
We kunnen hem ook nog wel met de hand openen, maar dat vind ik maar onhandig.
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: