Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oh wat dom

+9
Parel
Sterrin_
Slakje
Parisienne
Snoes
Pommes
Lady4
Linda
Tania
13 plaatsers

Ga naar beneden

Oh wat dom Empty Oh wat dom

Bericht  Tania do 30 mei 2013 - 22:32

Ok, ik heb het niet snel maar ik voel me nu wel even een slechte moeder. Ik had het deurhekje per ongeluk open laten staan. Ik was even bezig en hoor opeens hard gerommel en gehuil. Toen ik ging kijken lag M. onderaan de trap te huilen met een doosje dat halverwege op de trap stond naast zich Sad Ze was dus de trap opgeklommen zonder dat ik het door had.

Jullie nog domme dingen gedaan?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat dom Empty Re: Oh wat dom

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 22:35

Oeps!

Ik heb gister Amé omver gelopen. Opeens stond ze naast me en daarna lag ze. Zij kan alleen zo dramatisch doen daarna.

Gast
Gast

Bericht  Linda do 30 mei 2013 - 22:40

Ach heeft ze zich erg bezeerd?

Hier nog geen domme dingen. Maar de dag is nog jong.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Lady4 do 30 mei 2013 - 22:44

War vervelend Tania. Al was het natuurlijk een ongelukje, ik snap dat je je rot voelt.

Zazou, mijn stiefzoontje kan ook zo'n drama maken van een valpartij. Hij roept sowieso bij alles au en huilt supersnel als hij zich een klein beetje pijn doet. Heel verschil met mijn neefje die twee jaar jonger is. Die valt, lijkt verbaasd en staat lachend weer op.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania do 30 mei 2013 - 22:47

Oh ja Zazou dat heb ik ook wel eens gehad, dat je je omdraait en er onverwachts een kind staat.

Linda, nee ze heeft volgens mij niks. Ze moest huilen van de schrik maar kroop zelf al weer terug en nadat ik haar getroost had ging ze weer spelen met J. en ze loopt ook gewoon normaal. Ze is ook vrolijk en zit nu lekker te eten dus ik denk dat het wel mee valt gelukkig.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast do 30 mei 2013 - 22:57

Lady4 schreef:War vervelend Tania. Al was het natuurlijk een ongelukje, ik snap dat je je rot voelt.

Zazou, mijn stiefzoontje kan ook zo'n drama maken van een valpartij. Hij roept sowieso bij alles au en huilt supersnel als hij zich een klein beetje pijn doet. Heel verschil met mijn neefje die twee jaar jonger is. Die valt, lijkt verbaasd en staat lachend weer op.

Ik vind dat best wel vervelend. Mas zegt dan altijd meteen, Amé niet zo draaaamaaaatisch!!!!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 30 mei 2013 - 23:05

Haha, die Mas. smile Ik kan me daar ook weleens aan storen ja. Kom op joh, beetje kerel hoor! Dat zeg ik natuurlijk niet maar wel dat het echt wel wat meevalt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Pommes do 30 mei 2013 - 23:12

Haha dat klinkt erg leuk zazou smile

Hier dinsdag hetzelfde. Wij hebben achter een gang waar je naar buiten kan, maar daar is ook de trap naar boven. Dinsdag lekker de deuren open gezet dat het wat kon doorwaaien en ineens was F uit mijn zichtveld, ik dacht die is naar buiten gekropen. Dus ik naar de gang zie ik `m niet kijk ik naar rechts zit meneer op tree nr 5. Hij zag dat ik er stond en meneer was z`n concentratie kwijt waardoor hij viel. Gelukkig kon ik `m opvangen maar jeetje dat was ook schrikken.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Snoes do 30 mei 2013 - 23:12

Ah wat vervelend. Kan gebeuren natuurlijk, maar ik snap wel dat je je daardoor rot voelt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Parisienne do 30 mei 2013 - 23:31

Ik deed gisteravond een poging om N. in bed te krijgen. "Ga eens bij je speentjes kijken, of ze allemaal op je kussen liggen." Ze kroop inderdaad op haar kussen, ging liggen en ontdekte dat er toch echt één speentje miste. Ze heeft er een stuk of 9, ze ligt altijd met 5 spenen in bed. "Mama, die speen zonder ring mis ik!" Die speen zonder ring was ik al een paar dagen kwijt. Dit resulteerde in een huilbui van een kwartier, want ze miste haar ene speen zo erg. Shit. Had ik nou maar niet gezegd of alle spenen er lagen. Ze weet exact welke spenen ze heeft, welke kleuren en met welke figuurtjes erop. Dom.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Slakje do 30 mei 2013 - 23:38

Daarstraks op haar voet gaan staan Neutral

Daarstraks zei mijn vriend: "Eigenlijk zijn wij best slechte ouders; jij laat ze vallen tegen een houten speelgoedbak, mept haar en gaat op haar staan en ik vergeet haar als ik vertrek thuis."
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Sterrin_ do 30 mei 2013 - 23:51

Hier gisteren nog, 1 van de twin wilde de volle zak met gebruikte luiers de trap aftillen, ik stond voor haar om haar te helpen, met de ander op de arm, ze tilt de zak naar de bovenste tree, en hij valt over het randje, alleen was de zak blijkbaar zwaarder dan haarzelf, want ze werd meegetrokken door de zak met een koprol erbij.....kon haar gelukkig net opvangen, ergens zag het er nog wel komisch uit, kljnkt heel gemeen nu. Gelukkig is er niks gebeurd, weer wat van geleerd. Wink

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Parel vr 31 mei 2013 - 0:00

Dankzij mijn vriend is L al 2 avonden achter elkaar van het bed gevallen, ze stuiterde er zo vanaf, best lullig want we hebben een boxspring.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Laurientje vr 31 mei 2013 - 0:14

Mijn jongste heeft momenteel steeds ongelukkige dingen.. Ze klimt overal op en valt dus veel te vaak..gisteren ook weer keihard van de bank..

Vanmorgen deed ik zelf iets doms had haar op mijn arm en liep door de deur, had er geen erg in dat ze wat achterover hing... Boem zo tegen de deurpost met haar bolletje.. Cry
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  mickey vr 31 mei 2013 - 1:24

Hier gebeurt het met grote regelmaat dat ik F met zijn hoofd tegen het dak van de auto knal als ik hem in zijn stoel zet... Ik heb een Twingo, dus geen achterdeuren, en moet hem dan optillen om in de stoel te zetten, maar daarbij gaat het dus regelmatig mis.. Tot nu toe nog niet dusdanig hard dat hij moet huilen, dus het zal wel meevallen Wink
Ik vond het vanochtend wel erg zielig voor hem. Het zoontje (M) van een vriendin was vanmorgen hier, omdat zij aan het werk was. Hij is 3,5, dus al een stuk groter als F. Hij was erg druk aan het doen en toen rende hij F omver. Die kukelde achterover, met zijn hoofd op de parketvloer pale Volgens mij viel het qua pijn reuze mee, maar hij schrot zich rot. Het kwam echt vanuit het niets. Ene moment was hij gezellig aan't spelen en lachen met M, volgende moment lag hij ineens op de grond. Niet veel later nam hij revanche, door M met zijn vinger klem te zetten Oh wat dom 2474380249 Heb toen aan M uitgelegd dat ongelukken kunnen gebeuren, hij was wel een beetje boos, maar volgens mij snapte hij m'n uitleg wel.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Razz vr 31 mei 2013 - 3:13

Mijn vriend heeft gisteren ook niet goed opgelet. Ik was even de deur uit en mijn vriend was even 5 minuten in de gang bezig met iets vast te schroeven. Ziet hij S. ineens in de deurpost staan met een vinger onder het bloed. Meneertje had schijnbaar trek gekregen in een sinaasappel, had er een uit de fruitschaal gepakt en vervolgens ook nog een aardappelschilmesje uit de besteklade! Hij was dat ding aan het 'schillen' en heeft daarbij dus in zijn vinger gesneden. S. is nooit lang alleen in de woonkamer (alleen als ik even naar de wc moet of was in de droger moet stoppen) en ik was best boos op m'n vriend! Alles zat onder het bloed maar de snee viel gelukkig mee. En ik snap ook nog steeds niet hoe hij aan dat mesje is gekomen want normaal liggen die achterin de lade waar hij niet bij kan.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Filoria vr 31 mei 2013 - 6:11

Tomas wilde me laatst slaan. Daar schrok ik van en ik weerde hem af met mijn hand. Daarbij ging ik per ongeluk met mijn nagels langs zijn gezicht Sad En dat was ook nog toen we bezig waren om ons huurcontract te tekenen en er dus erg op ons gelet werd door een man van de woningbouwvereniging. Tomas was helemaal overstuur en heeft nog een week met een rode kras op zijn wang rondgelopen Embarassed
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Filoria vr 31 mei 2013 - 6:13

Razz, van alle dingen die kinderen uit kunnen halen vind ik dit wel een heel brave vorm van kattenkwaad, stiekem een sinaasappel schillen Laughing
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Razz vr 31 mei 2013 - 6:18

Haha ja toch wel hè Wink

Razz