foto op plexiglas?
+2
Gympie
studiebol
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
foto op plexiglas?
Ik wil graag een foto van de meiden af laten drukken en nu heb ik in mijn hoofd gehaald dat ik dat op glas wil. De plaatjes op internet zien er wel leuk uit en ik vind het gewoon eens anders dan canvas. Maar toch twijfel ik een beetje. Heeft iemand van jullie een foto afgedrukt op plexiglas? En daar een duidelijk foto van? Of raad je het juist af?
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: foto op plexiglas?
Ik vind dat heel mooi. Voor mijn moeder hebben we van ons foto's op plexiglas laten drukken en dat is echt gaaf geworden. Het is heel scherp en de foto komt mooi uit, mooier dan op canvas vind ik.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik verkoop foto's op acryl (plexiglas) en het is echt heel mooi. Maar het moet wel passen. Ik vind het in een strak modern huis erg mooi, maar niet overal springt het er even goed uit en niet elke foto leent zich er voor, en het is vrij duur dus je moet wel zeker zijn van je zaak.
Maar als je huis een beetje strak/modern/hoogglans is - doen!
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Ik heb voor aluminium gekozen, vond ik leuker.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Ik heb een zwart-witte foto van mijn dochter en mij op plexiglas. Het is een hele serene rustige foto, hangt boven onze hoogglans zwarte piano op een witte muur. Verder is ons huis ook strak ingericht, dus het staat echt mooi. Het is echt mijn trots in de woonkamer. Dus ja, ik vind het erg mooi.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat het hier ook wel zou passen. Heb het recentelijk bij iemand in huis zien hangen en vond het geweldig.
Stranger ik hoorde ook iemand anders over alluminium maar ik heb daar nog nooit wat van gezien dus ik weet niet hoe dat er uit ziet en of het mooi is. heb jij ergens voorbeelden gezien toen?
Stranger ik hoorde ook iemand anders over alluminium maar ik heb daar nog nooit wat van gezien dus ik weet niet hoe dat er uit ziet en of het mooi is. heb jij ergens voorbeelden gezien toen?
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Ik denk dat het hier ook wel zou passen. Heb het recentelijk bij iemand in huis zien hangen en vond het geweldig.
Ja, hier bij de fotowinkel hadden ze een voorbeeld hangen. Op internet vind ik het er lang niet zo mooi uitzien als in het echt.
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Oke, thanks misschien moet ik dan ff bij een fotograaf langs ofzo om het verschil te zien.
studiebol- Ratel
Mijn moeder heeft een trouwfoto van mij in haar kamer hangen. Vind het erg mooi! Heel helder en scherpe kleuren ook. Is geloof ik bij albeli besteld.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's!
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» losse foto's tot een foto
» Foto zonder make-up en foto met make-up
» inspiratie gevraagd! FOTO's met proef!
» Grens qua foto's online zetten (n.a.v. foto lijk op twitter)
» losse foto's tot een foto
» Foto zonder make-up en foto met make-up
» inspiratie gevraagd! FOTO's met proef!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: