Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie kent de winkelketen Saturn?

+22
Middleme
SarahKey
Snoes
Elliot
Winegum
Mermaid
Coco
Rush
Zora
Sarah1985
Slakje
Lejow
Monte
Charles
Marin
Summerlovin
Blair
Nyx
Cato
Manderijn
Saga
Ilovethe90s
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wie kent de winkelketen Saturn? - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de winkelketen Saturn?

Bericht  Elliot zo 26 mei 2013 - 23:39

Lejow schreef:
Elliot schreef:Ik kom regelmatig bij de Saturn, ik vind de winkels er net iets netter uitzien dan de Mediamarkt. Maar verder net zulk 'kundig' personeel Wink Er staan een aantal mensen die echt verstand van de producten hebben, maar verder zijn het gewoon van die echte verkopers.

Kom ik weer, haha.
Het scheelt echt heel erg per winkel hoor, wat voor personeel er loopt.
Oh ja dat geloof ik ook meteen hoor Liedjow! Ik spreek even uit mijn eigen ervaring Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent de winkelketen Saturn? - Pagina 2 Empty Re: Wie kent de winkelketen Saturn?

Bericht  Lejow ma 27 mei 2013 - 0:09

Yeah baby, Liedjow baby!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SarahKey ma 27 mei 2013 - 19:47

Zazou schreef:Ik moet zeggen dat ik Saturn hier ook beter vond dan MM qua personeel in Alkmaar. Maar MM Hoorn heeft ook wel leuk personeel.

Sinds wanneer zit er een mm in Hoorn? Dat wist ik nog niet Idea

Wij gaan wel eens naar de Saturn in heerhugowaard. Ik vind dat ze er goede service hebben, veel keuze en goed personeel. Nu ken ik geen andere filialen, maar dat het kan verschillen vind ik wel logisch.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Middleme ma 27 mei 2013 - 19:50

SarahKey schreef:
Zazou schreef:Ik moet zeggen dat ik Saturn hier ook beter vond dan MM qua personeel in Alkmaar. Maar MM Hoorn heeft ook wel leuk personeel.

Wij gaan wel eens naar de Saturn in heerhugowaard. Ik vind dat ze er goede service hebben, veel keuze en goed personeel. Nu ken ik geen andere filialen, maar dat het kan verschillen vind ik wel logisch.

Haha, die zal er nu een jaartje ofzo zitten. Ik ga ook meer naar de Saturn in HHW, daar willen ze ook wel de prijs aanpassen als het binnen een bepaalde straal goedkoper is bij de concurrent. Zo heb ik iig wel wat tientjes van mijn keukenmachine af gekregen.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Tiara ma 27 mei 2013 - 20:03

Rush schreef:
Sarah1985 schreef:Ze zijn daar wel makkelijk met korting geven. De prijzen op de site zijn vaak anders dan in de winkel. Eenvvriendin van mij kreeg wat ze kocht voor dezelfde prijs als op internet terwijl het 80 euro scheelde

Verder is het net media markt een winkel met veel lawaai.
Dat is bij Media Markt ook zo.

Hier niet helaas. Ervaringen met mm en saturn dat ze beide geen korting willen geven. Zelfs niet als hun eigen webshop goedkoper is. Ze doen hier altijd erg moeilijk. Ik heb betere ervaringen met bcc met korting geven.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Jeanette ma 27 mei 2013 - 20:51

Die reclames vind ik altijd al zo vreselijk. Ga er ook nooit heen eigenlijk. Apparaten enzo haal ik meestal bij de Expert hier in de buurt.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  dolfijn1982 ma 27 mei 2013 - 21:23

Middleme schreef:
SarahKey schreef:

Haha, die zal er nu een jaartje ofzo zitten. Ik ga ook meer naar de Saturn in HHW, daar willen ze ook wel de prijs aanpassen als het binnen een bepaalde straal goedkoper is bij de concurrent. Zo heb ik iig wel wat tientjes van mijn keukenmachine af gekregen.

ja die zit er idd een jaar ofzoiets, heb er laatst me telefoon gekocht, en er 25 euro afgekregen omdat hij op internet goedkoper was.

dolfijn1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 94
Punten : 94
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  dr_oupy ma 27 mei 2013 - 21:38

Toevallig heb ik er gister een computer gekocht met die actie, scheelt veel en werd goed geholpen door de verkoper. Wel proberen ze je van alles aan te smeren, maar goed daar zijn het dan ook verkopers voor hé!

dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  SarahKey do 6 jun 2013 - 6:59

dolfijn1982 schreef:
Middleme schreef:
SarahKey schreef:

ja die zit er idd een jaar ofzoiets, heb er laatst me telefoon gekocht, en er 25 euro afgekregen omdat hij op internet goedkoper was.
Oh joh haha wist ik niet Laughing Ja zo moet je het wel proberen, met het geld eraf krijgen. Wij hebben toen bij de laptop bij Saturn in hhw ook er wat afgekregen. Al was dat meer omdat het verkeerde kaartje erbij stond. Wie kent de winkelketen Saturn? - Pagina 2 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: