Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger en aanbiedingen/gratis producten.

+7
Stokstaartje
Ella
Joli86
Zonneschijn
Silver
Zenna
love
11 plaatsers

Ga naar beneden

Zwanger en aanbiedingen/gratis producten. Empty Zwanger en aanbiedingen/gratis producten.

Bericht  love di 21 mei 2013 - 23:36

Misschien leuk om hier de acties die je tegenkomt neer te zetten
b.v kraampakket of andere gratis spulletjes altijd welkom Zwanger en aanbiedingen/gratis producten. 561177
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger en aanbiedingen/gratis producten. Empty Re: Zwanger en aanbiedingen/gratis producten.

Bericht  Zenna wo 22 mei 2013 - 0:25

love schreef:Misschien leuk om hier de acties die je tegenkomt neer te zetten
b.v kraampakket of andere gratis spulletjes altijd welkom Zwanger en aanbiedingen/gratis producten. 561177

Leuk!! Verder dan de blije doos, felicitas doos en kruitvat babytas kom ik niet...
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Zwanger en aanbiedingen/gratis producten. Empty Re: Zwanger en aanbiedingen/gratis producten.

Bericht  love wo 22 mei 2013 - 0:30

Ik heb een agenda opgehaald bij de Jumbo Zwanger en aanbiedingen/gratis producten. 561177 zit even linkje te zoeken!

Edit : dit linkje smile http://www.whysonline.nl/zwangeragenda/all_sections/
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Silver wo 22 mei 2013 - 0:32

Zenna schreef:
love schreef:Misschien leuk om hier de acties die je tegenkomt neer te zetten

Leuk!! Verder dan de blije doos, felicitas doos en kruitvat babytas kom ik niet...

Babydump doos is er ook nog. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Silver wo 22 mei 2013 - 0:33

Of aanmelden bij Néstle babyclub krijg je een klein leesboekje cadeau.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Zonneschijn wo 22 mei 2013 - 0:38

Als je het geboortekaartje inlevert bij een supermarkt krijg je vaak een gratis pakket. Plus en C1000 doen het sowieso.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  love wo 22 mei 2013 - 0:39

Bedankt Silver heb hem aangevraagd smile
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ella wo 22 mei 2013 - 8:27

Zonneschijn schreef:Als je het geboortekaartje inlevert bij een supermarkt krijg je vaak een gratis pakket. Plus en C1000 doen het sowieso.

De doos die je dan bij de Plus krijgt is werkelijk waar de leukste doos die je kan krijgen. Er zit ook super veel in.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Joli86 wo 22 mei 2013 - 10:15

Leuk topic love! En bedankt voor de tip! Silver ook dankjewel! :cheering:
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Zonneschijn wo 22 mei 2013 - 23:19

Ella schreef:
Zonneschijn schreef:Als je het geboortekaartje inlevert bij een supermarkt krijg je vaak een gratis pakket. Plus en C1000 doen het sowieso.

De doos die je dan bij de Plus krijgt is werkelijk waar de leukste doos die je kan krijgen. Er zit ook super veel in.
Ja klopt, vond ik ook. Ook dingen waar je echt wat aan had zoals een pak luiers, billendoekjes e.d.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Ella do 23 mei 2013 - 1:22

Zonneschijn schreef:
Ella schreef:

Ja klopt, vond ik ook. Ook dingen waar je echt wat aan had zoals een pak luiers, billendoekjes e.d.

Klopt, en een fles diksap, van die ariel dingen voor in de wasmachine, fruithapjes, pak water
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  love do 23 mei 2013 - 2:29

Oo kijk, dat word naar de plus gaan dus Wink
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stokstaartje ma 15 jul 2013 - 23:53

Ik heb dit allemaal kunnen vinden tot nu toe.

Prenatal blije doos.
Felicitas zwanger en babybox.
Babydump doos.
Kruidvat baby tas.
Etos mama en babyboek.
Babypoint geboortepakket.
Geboortepakket felicitatiedienst.
Why zwangerschapsagenda.
Nutricia babyclub: labeldoekje.
Nestlé babyclub: leesboekje.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Filoria di 16 jul 2013 - 7:34

Bij welke van die dozen en pakketten hoef je geen persoonsgegevens op te geven? Ik heb er namelijk eeuwen over gedaan om uit de bestanden van WIJ media en hun partners te raken...
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Urban Naked di 16 jul 2013 - 7:58

Filoria schreef:Bij welke van die dozen en pakketten hoef je geen persoonsgegevens op te geven? Ik heb er namelijk eeuwen over gedaan om uit de bestanden van WIJ media en hun partners te raken...
Nouja dat is natuurlijk precies waarom het 'gratis' is: je verkoopt je adres aan die instanties die het weer door kunnen verkopen en zo kan gerichte reclame verstuurd worden. Ik doe er ook mooi niet aan mee.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Filoria di 16 jul 2013 - 8:17

Ik nu dus ook niet meer. Maar werkt dat bij Plus en C1000 ook zo? Dat ze je gegevens gebruiken voor reclame?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Flower_L di 16 jul 2013 - 8:19

zelf de nuon belde bij l, omdat we met een baby meer stroom gingen verbruiken hadden ze een aanbieding...vind ook niet fijn.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Urban Naked di 16 jul 2013 - 8:22

Daar ga ik wel van uit. Je moet het geboortekaartje inleveren, daar staat dus zelfs de geboortedatum van je kind op. Dat soort info is wel van waarde voor winkels, kan me haast niet voorstellen dat ze daar niets mee zullen doen.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Flower_L di 16 jul 2013 - 8:28

in sommige winkels wordt het kaartje zelfs opgehangen voor winkelend publiek.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje di 16 jul 2013 - 9:14

Filoria schreef:Bij welke van die dozen en pakketten hoef je geen persoonsgegevens op te geven? Ik heb er namelijk eeuwen over gedaan om uit de bestanden van WIJ media en hun partners te raken...

Ja idd, en dan word je door al die partners ook nog eens gebeld. Ik had meteen spijt dat ik vanalles aangevraagd had bij R want je komt niet meer van die mensen af.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: