Disco pants!
+25
Chocolate Cookie
Urban Naked
Jeanette
Melis_je
Charles
SuperGrover
Ilovethe90s
Laced
Nyx
Mees
loura
Exogenesis
Sea of Trees
Kowalski
Punk'd
Lejow
Toet
Paper Crown
Reva
Zora
Arwyn
Sugarfall
Poubelle
Fortissimo
Lady Starstruck
29 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Disco pants!
Wie heeft ze al? Vind ze zo leuk! Ik begin met zwart denk ik. Moet even wachten tot mijn Paypall account is geactiveerd.
Gast- Gast
Re: Disco pants!
Ze doen me denken aan de broek die Olivia Newton John aanhad bij de laatste scene in Grease.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Waarom vind je dat jammer? Lijkt mij heerlijk, weer eens een hoge broek! Fijn om de vetjes te camouflerenSunprincess schreef:Ik vind de rode mooi! Jammer dat de taille zo hoog is.
Gast- Gast
Ja mij ook! Misschien zijn ze wel daarop geinspireerd.Lady Starstruck schreef:Ze doen me denken aan de broek die Olivia Newton John aanhad bij de laatste scene in Grease.
Gast- Gast
Haha! Why not? Ook geen zwarte, grijze of donkerblauw? Je kan het hebben hoor!Harrison schreef:Noooooo way hahaha!
Gast- Gast
Judith Osborn had er ook een aan in Jouw Vrouw Mijn Vrouw! Stond haar wel gaaf, maar ik denk niet dat ik dat mijn medemens moet aan doen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik vind ze eigenlijk wel een hoog Coolcat-gehalte hebben.. Ik vind ze niet zo mooi.
Gast- Gast
Carrie schreef:Waarom vind je dat jammer? Lijkt mij heerlijk, weer eens een hoge broek! Fijn om de vetjes te camouflerenSunprincess schreef:Ik vind de rode mooi! Jammer dat de taille zo hoog is.
Ik ben zo gewend aan lage broeken, ik vind een broek niet lekker zitten in mijn taille, zelfs mijn onderbroeken draag ik op mijn heupen.
Gast- Gast
Ik vind 'm er geweldig uitzien, maar ik denk dat ik er te brede heupen voor heb.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Yep ik heb er eentje, een groene net zoiets als je openings post. Vorige week bij de primark gekocht.
Gast- Gast
Ik wil de zwarte!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind ze verschrikkelijk..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaa ik ook! En dan met stoere laarsjes of killer heels.Sugarfall schreef:Ik wil de zwarte!
Gast- Gast
Carrie waar ga je 'm bestellen? Bij American Apparel of ergens anders?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ja! Ik had er nog niet van gehoord maar ik zie het al helemaal voor me hoor, ik zit even in gedachten mijn kledingkast door te gaan wat ik erop kan dragen Waar ga je hem bestellen?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik vind zoveel dames ZO'N lelijke kont krijgen in zo'n taillebroek. Of zie ik steeds de verkeerde dames?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik vind zo'n zwarte heel leuk. Ik denk dat je die met de juiste items erg leuk kan dragen.
Gast- Gast
Zora schreef:Ik vind zoveel dames ZO'N lelijke kont krijgen in zo'n taillebroek. Of zie ik steeds de verkeerde dames?
Dan zien we in ieder geval dezelfde dames
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Zeker gezien bij Serena van Beautylab? Ik vind ze echt niet leuk en heel tacky.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oh nee sorry, dit trek ik niet aan haha. Ja misschien met carnaval. Als ik heul dronken ben
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oef nee, heeft wat mij betreft een hoog kerstbal gehalte (vooral groen en rood..)
sorry voor de liefhebbers
sorry voor de liefhebbers
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nou ik kan dat echt niet hebben hoor! Dan krijg ik een lange Hangkont. Ik heb wel af en toe zoiets aan met een verkleedfeestje :p zo'n roze lelijke glimlegging.
Gast- Gast
Toet schreef:Oh nee sorry, dit trek ik niet aan haha. Ja misschien met carnaval. Als ik heul dronken ben
Of voor een paar eurootjes.. Ik voel een €€ vragenlijstje opkomen
Maar ik vind het niets. Ik hou ook niet van glimmende kleding. Ik haat polyester.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: