Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

+10
Razz
Lady Starstruck
Tania
Caroow
Slakje
Printje
Cimic
Pineco
Twellie
Roza
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Roza zo 19 mei 2013 - 11:29

Wat is in jouw ogen het mooiste of leukste of vervelendste of grappigste of emotioneelste topic allertijden? Het oude forum mag je hierin ook meenemen natuurlijk.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Twellie zo 19 mei 2013 - 12:22

Het grappigste vind ik de topics waarin je mensen van een andere kant ziet dan normaal op een forum: dus filmpjes, stem horen, handschrift zien enzovoorts.

Het vervelendste vind ik discussies over borstvoeding versus flesvoeding.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Pineco zo 19 mei 2013 - 12:43

Ik heb natuurlijk nog niet zo heel veel topics meegemaakt hier, maar het topic van Sanne84 vond en vind ik ontzettend verdrietig. Verder het topic waarin JD het eind van haar relatie bekend maakte en de vervelende wending die haar verhaal kreeg.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Cimic zo 19 mei 2013 - 18:21

Het topic van mamavan2 heeft mij wel aangegrepen. Ben ook wel erg benieuwd hoe het met de kleine M gaat?

Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 3:15

Cimic schreef:Het topic van mamavan2 heeft mij wel aangegrepen. Ben ook wel erg benieuwd hoe het met de kleine M gaat?


Dit is idd ook het eerste waar ik aan dacht.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Slakje ma 20 mei 2013 - 3:17

Ik heb hier al veel aangrijpende verhalen gelezen en vaak blijven ze mij ook bij. Een echt grappig topic kan ik me niet herinneren. Net zoals Twellie vind ik discussies zoals flesvoeding vs borstvoeding ronduit vervelend.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Caroow ma 20 mei 2013 - 3:20

Het topic van Raven vond ik het verdrietigste.


Het grappigste was een topic waar iedereen allemaal ranzige benamingen voor poepen, plassen en seks poste.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Tania ma 20 mei 2013 - 3:31

Ik vind het verdrietigste nogsteeds het verhaal van yvonne en haar zoontje N.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 3:35

Caroow schreef:


Het grappigste was een topic waar iedereen allemaal ranzige benamingen voor poepen, plassen en seks poste.

Ow ja hoe kan ik dat vergeten!!! Dat was echt geweldig, lauwwarme piemelpap :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Lady Starstruck ma 20 mei 2013 - 3:59

Een topic van iemand waarvan het uit was met haar ex. Alleen die ex had geloof ik losse handjes ofzo. Hij zocht vaak ruzie als hij spullen kwam halen. Weet iemand nog wie dit was? Ik vraag me af hoe het met haar gaat?
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 4:00

Lady Starstruck schreef:Een topic van iemand waarvan het uit was met haar ex. Alleen die ex had geloof ik losse handjes ofzo. Hij zocht vaak ruzie als hij spullen kwam halen. Weet iemand nog wie dit was? Ik vraag me af hoe het met haar gaat?

Was dat niet het verhaal van JD?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Lady Starstruck ma 20 mei 2013 - 4:01

Printje schreef:
Lady Starstruck schreef:Een topic van iemand waarvan het uit was met haar ex. Alleen die ex had geloof ik losse handjes ofzo. Hij zocht vaak ruzie als hij spullen kwam halen. Weet iemand nog wie dit was? Ik vraag me af hoe het met haar gaat?
Was dat niet het verhaal van JD?
Oh ja zij was het inderdaad.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 4:15

Leaf staat me nog het meeste bij denk ik maar er zijn natuurlijk best heftige dingen voorbij gekomen hier. Veel mensen komen hier ook al zo lang dat je het idee hebt zo veel mensen ook te kennen, je leeft daardoor veel meer mee met dat soort dingen.

Het grappigste eeeh, oh 1 avond was zo leuk toen hadden we ons met een heel stel meiden ingeschreven op Relatieplanet. Puur om de idiote e-mails die je daar kreeg en die deelden we dan in een topic. Leuke zaterdagavond was dat whaha! En inderdaad de filmpjes, handschriften, stemmen blijven ook leuk. Ik vond het billentopic ook grappig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Razz ma 20 mei 2013 - 6:29

Caroow schreef:Het topic van Raven vond ik het verdrietigste

Dat vond ik ook. Ook het verhaal van Sanne-84, Leaf en mamav2 vond ik heftig.

En die verhalen van FoolishSam/Heartbeat vond ik ook erg vervelend en daar kan ik nu nog steeds boos om worden.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 6:32

Zus schreef:
Het grappigste eeeh, oh 1 avond was zo leuk toen hadden we ons met een heel stel meiden ingeschreven op Relatieplanet. Puur om de idiote e-mails die je daar kreeg en die deelden we dan in een topic. Leuke zaterdagavond was dat whaha! En inderdaad de filmpjes, handschriften, stemmen blijven ook leuk. Ik vond het billentopic ook grappig.
Was er ook niet ooit zoiets geweest met chatroulette?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  sterremaan ma 20 mei 2013 - 7:21

Razz_ schreef:
Caroow schreef:Het topic van Raven vond ik het verdrietigste

Dat vond ik ook. Ook het verhaal van Sanne-84, Leaf en mamav2 vond ik heftig.

En die verhalen van FoolishSam/Heartbeat vond ik ook erg vervelend en daar kan ik nu nog steeds boos om worden.

Deze bovengenoemde wilde ik dus ook typen. En Lejow en haar moeder, en de nieuwe vriend van haar moeder. Dat hij zo ziek was. De spanning. Of het wel of niet goed zou gaan.



sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Lejow ma 20 mei 2013 - 7:29

Sterremaan hug

De topics die me het meeste bij gebleven zijn, zijn de geboorte topic van B en de lieve cadeaus die ik toen van jullie kreeg. Raven en yvonne en hun sterrenkindjes, Leaf en haar vader, Charles en PC en de spanningen rondom hun zwangerschappen. Pompoen en haar afgelopen jaar.. en pff zo kan ik eigenlijk nog wel even door blijven gaan.

Het grappigste inderdaad oa die benamingen voor poep/pies/sex, de tranen rolden toen echt over mijn wangen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 7:29

Cimic schreef:Het topic van mamavan2 heeft mij wel aangegrepen. Ben ook wel erg benieuwd hoe het met de kleine M gaat?


Goed. Ze is inmiddels alweer 13 maanden aanval vrij. Haar medicatie is dit jaar drastische afgebouwd van 5 verschillende naar 1 anti epileptica. Ontzettend spannend maar tot nu toe gaat het goed. Half juni heeft ze een dagopname met 24 uurs hersen registratie. Als die goed bevonden wordt gaan we ook haar laatste medicijn afbouwen. Geestelijk gaat ze als een speer, ze praat volledig op niveau van een 3 jarige. Visueel is ze helemaal goed, ze ziet honderd procent normaal. Lichamelijk is haar grove motoriek prima, de spierspanning is sterk verbeterd. Ze loopt ook op gewone schoenen. Haar fijne motoriek is wel veminderd maar trekt ook al goed bij. Ze gaat 3 dagdelen per week naar het revalidatie centrum waar ze fysiotherapie, logopedie, ergotherapie, orthopedagogie en EMDR krijgt, trauma verwerking. Ze heeft de diagnose PTSS, post traumatische stress stoornis en Mutisme door trauma. Nog een lange weg te gaan maar het gaat in grote lijnen goed met haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  CCC ma 20 mei 2013 - 7:31

Wat fijn Mama van 2!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Lejow ma 20 mei 2013 - 7:32

Jullie zijn kanjers mv2, kan het niet vaak genoeg zeggen! hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  MADDIE ma 20 mei 2013 - 7:42

Het topic van leaf en jd. het verhaal van sterremaan, het verhaal van de moeder van lejow vond ik de heftigste.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Lejow ma 20 mei 2013 - 8:03

MADDIE schreef:Het topic van leaf en jd. het verhaal van sterremaan, het verhaal van de moeder van lejow vond ik de heftigste.

En dat gaat nog niet goed Sad
Vandeweek had ik haar aan de telefoon, en ineens ging het gesprek over de dood.
Dat ze het steeds moeilijker vind om het vol te houden allemaal, ze heeft zo ontzettend veel pijn.
Haar organen geven het gewoon een voor een op. Haar darmen werken totaal niet meer, waardoor ze zo ongeveer eens in de tien dagen crepeert van de pijn en compleet verstopt opgenomen wordt in het ziekenhuis. Dan spuiten ze wat laxerends in haar stoma, en na 2 dagen wordt ze weer naar huis gestuurd, om het hele circus een kleine 2 weken later weer te herhalen.
Ze is zelf heel spiritueel, en wil absoluut geen euthanasie, omdat ze er in gelooft dat ze dan in dit zieke lichaam blijft hangen tot het haar tijd is.
Ze doet het nu echt voor B, dat is echt haar alles momenteel, die wil ze zo graag zien opgroeien.
En ik vind het zo moeilijk, ik kan het gewoon niet meer aan om haar zon pijn te zien hebben, ze heeft zo weinig kwaliteit nog van het leven.
Ik heb haar ook gezegd, dat ik niet wil dat ze te ver gaat, en dat ik het kan begrijpen als het genoeg is, en ze gaat.

Met mijn stiefpa gaat het wonder boven wonder erg goed, hij heeft een groot deel van zijn zicht terug, maar in een soort tunnelvisie. Dit hadden de artsen nooit verwacht. Autorijden enzo gaat niet meer, maar computeren, lezen, tv kijken, fietsen en mensen zien gelukkig wel!!

Hmm.. geloof dat deze update hier niet helemaal thuis hoort, maar moest t blijkbaar even kwijt Neutral
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 8:33

Pffff Lejow wat heftig meis. Weet niet goed wat ik erop moet zeggen. Dikke knuffel hug
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 8:35

Lejow, ook ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Over mijn eigen moeder weet ik dit ook niet echt. Mijn moeder heeft progressieve MS, ze zit gevangen in haar eigen lichaam. Als je eens wil kletsen, je hart luchten, af wil spreken o.d je weet me te vinden. Knuffel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Lejow ma 20 mei 2013 - 8:39

Heftig ook Mv2
Ja het zijn geen fijne gesprekken, maar ben achteraf altijd wel blij dat we ze gehad hebben.
Zo weet ik wat ze wilt.
Zal t onthouden :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is... Empty Re: Het leukste/grappigste/verdrietigste topic allertijden is...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum