Insanity...
+2
Arwyn
Caroow
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Insanity...
Heeft iemand er ervaring mee, Insanity?
Ik wil het wel eens proberen, heb net de dvd's gedownload. Eigenlijk is het de bedoeling om zes keer per week te trainen maar dat lijkt me wat teveel van het goede . Ik ga inzetten op vier of vijf keer.
Doel: betere conditie en een strakker lichaam.
Ik ben benieuwd want ik heb gelezen dat het verschrikkelijk zwaar is.
Ik wil het wel eens proberen, heb net de dvd's gedownload. Eigenlijk is het de bedoeling om zes keer per week te trainen maar dat lijkt me wat teveel van het goede . Ik ga inzetten op vier of vijf keer.
Doel: betere conditie en een strakker lichaam.
Ik ben benieuwd want ik heb gelezen dat het verschrikkelijk zwaar is.
Gast- Gast
Re: Insanity...
Mijn zwager is sportinstructeur en hij vond het redelijk zwaar. Je kan best snel blessures krijgen, je moet veel springen en dat doe je al snel op de verkeerde manier.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik lees er net over! Ik vind dat altijd 3x leuk en dan heb ik het wel gezien. Dat hupsen is gewoon Niks voor mij.
Gast- Gast
Mijn schoonzusje doet dit.
Die is best sportief, sport een aantal keer in de week, maar had afgelopen week een update op FB dat ze er helemaal misselijk van was geworden omdat het zo zwaar is.
Zal vast wel effectief zijn daardoor, haha.
Die is best sportief, sport een aantal keer in de week, maar had afgelopen week een update op FB dat ze er helemaal misselijk van was geworden omdat het zo zwaar is.
Zal vast wel effectief zijn daardoor, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil het wel gaan proberen. Maar heb laatst gezocht en kon nergens een download vinden.. Heb je misschien een linkje voor me?
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik heb het 1x 5 min gedaan en had de dag erna meteen spierpijn. Daarna nooit meer zin in gehad.
Gast- Gast
Gisteren een poging gewaagd. Meeeeeen dat is te hoog gegrepen! Ik sport zo'n 1 keer per week, nou na een paar minuten was ik er klaar mee. Nu ben ik een watje hoor haha. Mijn man ( ja we stonden samen te hupsen, zíjn idee!) ging door met oerkreten en al haha . Nadien moest de vloer gedweild worden want mijn man zweette als een malle! Hij vond het ook erg pittig, terwijl hij elke dag sport, hardlopen of fitness icm zwemmen. Dus succes ermee als je er aan begint! Ik ga 30 days of shred doen, blijkt wat minder sadistisch te zijn
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Er is ook een ander topic over, geopend door mij. Misschien wel te vinden via de zoekfunctie.
Ik vond het vreselijk zwaar. Ik heb het ongeveer 9 dagen volgehouden en toen had ik 2 avonden wat te doen en daarna heb ik het niet meer opgepakt.
Ik vind iedereen die eraan begint een enorme bikkel.
Ik vond het vreselijk zwaar. Ik heb het ongeveer 9 dagen volgehouden en toen had ik 2 avonden wat te doen en daarna heb ik het niet meer opgepakt.
Ik vind iedereen die eraan begint een enorme bikkel.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het een tijdje gedaan. 3 weken zoiets maar het is echt wel zwaar, zeker als je geen hele fanatieke sporter bent. Ik denk dat ik het in de tijd waarin ik nog 15 uur per week sportte het nog pittig had gevonden, ondanks dat mijn kickboxtrainingen ook echt wel zwaar waren.
Ik deed het op zolder maar al dat springen maakt nogal herrie op het laminaat waardoor ik mij er niet zo comfortabel bij voelde. Ik wil het mooier weer weer gaan oppakken in de tuin en de jumps op de trampoline doen, is ook wat beter voor mijn knieen.
Ik deed het op zolder maar al dat springen maakt nogal herrie op het laminaat waardoor ik mij er niet zo comfortabel bij voelde. Ik wil het mooier weer weer gaan oppakken in de tuin en de jumps op de trampoline doen, is ook wat beter voor mijn knieen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: