Canvasdoeken
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Canvasdoeken
Wie van jullie heeft een canvasdoek aan de muur en hoe groot is deze dan?
Wij hebben laatst een fotoshoot gehad, en ik wil hier heel graag een canvasdoek van laten maken. Ik zit alleen onwijs te dubben over de maat. Hij mag vrij groot zijn. Ik zit zelf te twijfelen tussen 70x50, 80x60 of 90x70. Heeft toevallig iemand deze maat hangen en die hier een foto wil plaatsen, zodat ik het een beetje in een context kan zien (bijv. in combinatie met een bank of kast ofzo..)
Wij hebben laatst een fotoshoot gehad, en ik wil hier heel graag een canvasdoek van laten maken. Ik zit alleen onwijs te dubben over de maat. Hij mag vrij groot zijn. Ik zit zelf te twijfelen tussen 70x50, 80x60 of 90x70. Heeft toevallig iemand deze maat hangen en die hier een foto wil plaatsen, zodat ik het een beetje in een context kan zien (bijv. in combinatie met een bank of kast ofzo..)
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Re: Canvasdoeken
Bij herinnering op linnen laten ze een plaatje met een bank met het schilderij op het door jou aangeklikte formaat zien zodat je een beetje in kan schatten hoe groot het schilderij is ten opzichte van een standaard formaat bank.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een print op dibond en niet op canvas (vind ik mooier), maar voor het formaat heb ik even foto's gemaakt voor je. Dit is 60x90 geloof ik. Weet het niet 100% zeker, maar dacht het wel. Even een fotootje iets dichterbij en eentje meer overzicht.
En in de studeerkamer boven m'n bureau hangt dit canvas, die is sowieso 60x90.
En in de studeerkamer boven m'n bureau hangt dit canvas, die is sowieso 60x90.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij hebben een 90x60 boven onze bank hangen, kan er even geen foto van maken voor je. Daarnaast hebben we nog fotoplankjes hangen.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een 120x90 boven de bank hangen ;
Hier kan je ongeveer de verhouding zien ;
Wij zijn erg blij met het formaat, het is echt een eyecatcher!
Hier kan je ongeveer de verhouding zien ;
Wij zijn erg blij met het formaat, het is echt een eyecatcher!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Die is wel heel mooi groot Parel! Maar ik denk dat het voor ons huisje nu wat te groot is.. en vind het zelf ook wat raar om een megafoto van onszelf in huis te hebben hangen
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: