Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trendsetters

+4
Kowalski
VeryCherry
Punk'd
CottonCandy
8 plaatsers

Ga naar beneden

Trendsetters Empty Trendsetters

Bericht  CottonCandy wo 15 mei 2013 - 22:15

Ben ik wel nieuwsgierig naar! Wie is jouw voorbeeld qua (kleding)stijl, en inspireert je met haar looks? Dit kan een celeb zijn, maar ook iemand van hier of een familielid. Foto's zijn welkom (en dan het liefst van je stijlvoorbeeld én van jezelf). Trendsetters 3079029344
CottonCandy
CottonCandy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 24
Registratiedatum : 23-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Trendsetters Empty Re: Trendsetters

Bericht  Punk'd wo 15 mei 2013 - 22:27

Ik ben de laatste tijd fan van het kopje 'people' op de ZARA website. Dan kom je bij leuke blogs uit waar mensen nog kleding kopen wat betaalbaar is. Ik had altijd een lijstje bloggers die ik volgde, maar nu steeds minder omdat die allemaal in Alexander Wang, Isabel marant etc. lopen.

Ik ben dus eigenlijk sinds een aantal weken op zoek naar nieuwe, startende blogjes. Eerder vond ik lookbook.nu ook leuk, maar daar kijk ik ook bijna niet meer. Teveel punk achtige rare stijltjes. Doe maar zo gek als je kunt, dan val je lekker op.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  CottonCandy wo 15 mei 2013 - 22:41

Jaa, daar kijk ik ook wel vaker idd! En shoppen jullie ook echt in outfits of meer in items? (Dus heb je de rest van je look al in je hoofd zitten op het moment je iets koopt.) Dat in outfits denken doe ik niet vaak genoeg vind ik zelf. Ik hoop gewoon allemaal losse items en vraag me daarna pas af hoe ik het moet combineren. Waarna ik dus nog een keer moet gaan shoppen Trendsetters 2474380249
CottonCandy
CottonCandy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 24
Registratiedatum : 23-04-13

Bericht  VeryCherry do 16 mei 2013 - 0:39

Ik heb eigenlijk geen voorbeeld qua kleding. Ik trek aan wat ik mooi vind en dat kan elke dag verschillen smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 2:56

Oh ik loop altijd achter, ik ben standaard een half jaar tot een jaar te laat met 'hot items'. Ik doe dus maar wat, haha.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski do 16 mei 2013 - 4:19

Carrie schreef:Oh ik loop altijd achter, ik ben standaard een half jaar tot een jaar te laat met 'hot items'. Ik doe dus maar wat, haha.

Trendsetters 394967 Het is je niet aan te zien hoor!

Maar ik loop geloof ik ook wel achter hoor. Mijn trendsetter is trouwens Punkie Trendsetters 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Poubelle do 16 mei 2013 - 5:11

Ik koop altijd losse items en op de één of andere manier zijn ze samen altijd wel te combineren.
Blogs volgen doe ik niet echt, ik vind het wel leuk om hier in het wat heb je aan vandaag topic te kijken en op ellegirl.nl heb je ook zo'n topic maar daar posten vooral bloggers. Maar verder heb ik niet echt een stijlicoon ofzo.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Punk'd do 16 mei 2013 - 6:04

Kowalski schreef:
Maar ik loop geloof ik ook wel achter hoor. Mijn trendsetter is trouwens Punkie Trendsetters 3079029344

haha kei leuk om te horen. Ik wil ook weer eens gaan posten in het 'wat heb jij aan vandaag topic' maar ik vergeet het elke morgen of ik vind het niet interessant genoeg.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss do 16 mei 2013 - 6:12

Ik doe ook maar wat, koop gewoon wat ik leuk vind en af en toe doe ik eens wat ideeën op in het wat-heb-je-vandaag-aantopic.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Happinaz vr 17 mei 2013 - 3:37

Het topic hier op de beauty pijler is mijn grote inspiratie bron. Heb laatst serieus midden in de ZARA in een, OMIJNGODWATMOETIKNOUVOORHIPPIGSKOPENOMEROOKEENSLEUKUITTEZIEN bui, dat hele topic staan doorscrollen.
Kwam allemaal Punk'd dingetjes tegen, ik leek er alleen net koningin carnaval in. Ben dus weer zonder kleding weg gegaan Trendsetters 2474380249.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Slakje vr 17 mei 2013 - 4:18

Het wat-heb-je-vandaag-aantopic en verder niets.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Punk'd vr 17 mei 2013 - 7:06

Happinaz schreef:Het topic hier op de beauty pijler is mijn grote inspiratie bron. Heb laatst serieus midden in de ZARA in een, OMIJNGODWATMOETIKNOUVOORHIPPIGSKOPENOMEROOKEENSLEUKUITTEZIEN bui, dat hele topic staan doorscrollen.
Kwam allemaal Punk'd dingetjes tegen, ik leek er alleen net koningin carnaval in. Ben dus weer zonder kleding weg gegaan Trendsetters 2474380249.

hahaha dat zal wel meevallen! Het is waarschijnlijk gewoon 'anders' omdat het andere kleding is dan je gewend bent. Trendsetters 253468018

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven