Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tas dolcis

4 plaatsers

Ga naar beneden

tas dolcis Empty tas dolcis

Bericht  smurfin22 wo 15 mei 2013 - 7:03

IK wil graag deze tas,
http://www.dolcis.nl/accessoires/tassen/accessoires-dolcis-tassen-dolcis-rood-03524548

Heeft iemand deze of heeft iemand ervaring met tassen van de dolcis.
Ik heb een rode zomerjas. welke kleur tas zouden jullie dan nemen?

smurfin22
smurfin22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tas dolcis Empty Re: tas dolcis

Bericht  dr_oupy wo 15 mei 2013 - 7:10

Het zijn prima tassen, bij mij gingen ze vaak zo'n 4 a 5 maanden mee. Ik gebruikte ze wel altijd heel intensief, 5 dagen in de week volgepropt met boeken. Vaak gingen ze kapot bij de rits, of de hengels die afbraken.

Bij een rode jas, zou ik voor een neutrale kleur tas gaan. zwart, bruin of iets dergelijks.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tas dolcis Empty Re: tas dolcis

Bericht  Willem wo 15 mei 2013 - 7:13

dr_oupy schreef:Het zijn prima tassen, bij mij gingen ze vaak zo'n 4 a 5 maanden mee. Ik gebruikte ze wel altijd heel intensief, 5 dagen in de week volgepropt met boeken. Vaak gingen ze kapot bij de rits, of de hengels die afbraken.

Bij een rode jas, zou ik voor een neutrale kleur tas gaan. zwart, bruin of iets dergelijks.

Eens levensduur van 4 a 5 maanden staat bij mij nou niet direct gelijk aan een prima tas. :O
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

tas dolcis Empty Re: tas dolcis

Bericht  Pineco wo 15 mei 2013 - 7:17

Ik gebruik de tassen van Dolcis ook veel. Eigenlijk net als dr_oupy, ik gebruik ze altijd heel intensief iedere dag en dan blijven ze bijna een half jaar mooi. Daarna beginnen ze slijtage te vertonen. Maar dat is dan weer een goede reden voor een nieuwe Laughing Het is maar net wat je zoekt in een tas, voor dit geld moet je geen tas verwachten die je jarenlang kunt gebruiken.

Ik heb dit model vorige week trouwens gezien en de rode tas is bijna oranje, ik vond het niet zo'n hele mooie kleur en zeker niet geschikt voor bij een rode jas. De andere kleuren zijn wel mooi.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

tas dolcis Empty Re: tas dolcis

Bericht  smurfin22 wo 15 mei 2013 - 7:24

Ik zat zelf te denken aan de kleur donker blauw/zwart.
Maar als ze maar 4 a 5 maanden mee gaan, twijfel ik of ik hem wel zal nemen.
Ik ga hem niet gebruiken voor boeken, want naar school ga ik niet meer.

smurfin22
smurfin22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tas dolcis Empty Re: tas dolcis

Bericht  dr_oupy wo 15 mei 2013 - 8:00

Willem schreef:
dr_oupy schreef:Het zijn prima tassen, bij mij gingen ze vaak zo'n 4 a 5 maanden mee. Ik gebruikte ze wel altijd heel intensief, 5 dagen in de week volgepropt met boeken. Vaak gingen ze kapot bij de rits, of de hengels die afbraken.

Bij een rode jas, zou ik voor een neutrale kleur tas gaan. zwart, bruin of iets dergelijks.

Eens levensduur van 4 a 5 maanden staat bij mij nou niet direct gelijk aan een prima tas. :O

Voor die prijs vind ik een levensduur van 4 a 5 maanden prima, zeker omdat ik gewoon heel intensief gebruik maakte van die tassen.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tas dolcis Empty Re: tas dolcis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum