Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het "wat eten we vandaag" topic

+114
Bosjesvrouw
CCC
SoGood
Rouxxxe
Suus
Japie
dr_oupy
Joan
Dikkie Dik
Linda
SarahKey
Zonnetje
*Lookie*
Ibbeltje
Amber-
Champagne
Rose
Eliesje
Carmen_
Moira
Sanne
Exogenesis
Springflower
Caramba
Marin
Blond
Slakje
minoessepoes
Highway
Silver
Sylvana
Parisienne
stella.nova
Star007
Ragazza
May
Susan
_Summer
girli
Lady Starstruck
Coccinelle
kajaka88
Joontjuh
Lavendel
SDL
Manderijn
Nyx
Green_Pepper
Aziraphale
*Bloempje*
Fortissimo
Kerel
LDJ
love
Sushi
Ilovethe90s
Nana
Hoochie
Sterre
Mida4you
Lejow
Flower_L
Sugarfall
Ilargi
Sam
mo-lola
MissBlunt
Tiara
Dolphinne
Sissi
Punk'd
Shisha
Winegum
Eris
Annemoontje
Summerlovin
Jezzie
Mizz_S
Toet
_Lacey_
L!ND@
Chocolate Cookie
Juliette
Sophiee
Mrs. Lovett
Shopaholic
Razz
Tiana
Reeza
Kowalski
Snirp
Zonneschijn
Stoplicht
Kreeftje
Snoes
VeryCherry
Sea of Trees
Novalee
Printje
Mermaid
Puggle
Burn
GeKKiE
Saga
Ella
Loes263
Aagje!
sanne-84
Elliot
Oasis
Rush
Lady4
studiebol
Arwyn
118 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Champagne di 11 jun 2013 - 4:31

Kip tandoori Laughing
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  sanne-84 di 11 jun 2013 - 4:47

Zalmlasagne met rode pesto
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Aziraphale di 11 jun 2013 - 5:02

Zelfgemaakte pizza, gebakken op een pizzasteen dus heerlijke bodem! Met pittige tomatensaus, geitenkaas, parmezaanse kaas, mozzarella, strooikaas, paprika, ui en verse basilicum na afloop.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Lady Starstruck di 11 jun 2013 - 6:21

Andijviestamp met spekjes en een tartaartje
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Mizz_S di 11 jun 2013 - 6:42

Mijn man moest overwerken vanavond dus ik moest alleen eten. Ik had vega nuggets, een salade van cherrytomaat, paprika, sjalot en feta en stokbrood.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 7:18

Zelfgemaakte kapsalon. Vriend voelt zich niet lekker, dus mocht zelf wat bedenken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Snoes di 11 jun 2013 - 8:42

Lennox schreef:Zelfgemaakte kapsalon. Vriend voelt zich niet lekker, dus mocht zelf wat bedenken smile
Wat moet ik me hierbij voorstellen?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  SarahKey di 11 jun 2013 - 18:51

Kip van de BBQ met ijsbergsla en krieltjes
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Ibbeltje di 11 jun 2013 - 18:55

Snoes schreef:
Lennox schreef:Zelfgemaakte kapsalon. Vriend voelt zich niet lekker, dus mocht zelf wat bedenken Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 561177
Wat moet ik me hierbij voorstellen?

Even om voor Lennox te spreken en hoe ik hem een keer gemaakt heb:

Frietjes met daarop kip gekruid met shoarmakruiden en daarop salade (sla, tomaat, net wat je zelf lekker vind) en een sausje van yoghurt gemengd met chilisaus.


O je kan ook op de kip kaas doen en in de oven nog even, maar dat had ik niet gedaan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Japie di 11 jun 2013 - 19:14

Goulash met rijst en salade.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Marin di 11 jun 2013 - 22:15

Wij geven vanavond een dineetje aan m'n schoonouders, om te bedanken voor de Tanzania reis. We hebben dus allemaal lekkere hapjes en drankjes die met die reis te maken hebben, zo leuk! Heb er helemaal zin in!

Bij binnenkomst: Gin tonic met een papieren zakje pinda's [we dronken elke avond super veel gin tonics en kregen bij de lunch altijd een papieren zakje pinda's]
Voorgerecht: Een kleine slider (mini hamburger) met een gebakken kwarteleitje er op en een takje rozemarijn er naast voor garnering. [We hadden in een hotel van die sliders gegeten, we aten elke ochtend een eitje en m'n schoonmoeder wil die altijd op een speciale manier, wat erg grappig is, en werkelijk in AL het eten zat rozemarijn, echt way too much, dus hier maken we ook een grapje van]
Hoofdgerecht: Chicken pot pie, van die kleine bakjes gevuld met kip en groente met een bladerdeeg dakje, geserveerd met een salade. [Die chicken pot pies kregen we heel vaak bij ons lunchpakketje. We wilden iets niet te groots als hoofdgerecht, maar toch maar met salade er bij]
Dessert: Pannenkoekje met banaan, chocoladeijs en een shotglaasje Amarula drankje voor er over. [We namen vaak pannenkoekjes bij het ontbijt, lekker met banaan. En Amarula dronken we elke avond na het toetje, is een Afrikaans drankje, soort van Baileys. Heel lekker.]


Heb er nu al zin in!


Laatst aangepast door Marin op di 11 jun 2013 - 22:21; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Elliot di 11 jun 2013 - 22:17

Klinkt lekker Marin!

Ik ga vanavond bij een vriendin eten, omdat ik haar na het eten met haar bruiloftsversieringen ga helpen. Ze ging iets makkelijks maken, maar ik weet nog niet wat Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Kreeftje di 11 jun 2013 - 22:38

Super leuk marin! Vind van die thema dineetjes met een verhaal erachter altijd zo leuk! Ook om te bedenken, we hebben in het restaurant waar ik werk ook vaak wijn/spijs avonden en dan doen we dat ook. Smakelijk vanavond maar dat zal wel lukken!!

Voor ons vanavond een biefstukje met brood. Ff snel, want we gaan vanavond of even naar het ziekenhuis, mijn schoonzus wordt morgen geopereerd. Heb gelukspoppetjes gekocht, dus die gaan we even brengen.
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Marin di 11 jun 2013 - 22:42

Kreeftje schreef:Super leuk marin! Vind van die thema dineetjes met een verhaal erachter altijd zo leuk! Ook om te bedenken, we hebben in het restaurant waar ik werk ook vaak wijn/spijs avonden en dan doen we dat ook. Smakelijk vanavond maar dat zal wel lukken!!


Wat leuk! Snappen de gasten dan een beetje wat het verhaal er achter is?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Kreeftje di 11 jun 2013 - 22:50

Marin schreef:
Kreeftje schreef:Super leuk marin! Vind van die thema dineetjes met een verhaal erachter altijd zo leuk! Ook om te bedenken, we hebben in het restaurant waar ik werk ook vaak wijn/spijs avonden en dan doen we dat ook. Smakelijk vanavond maar dat zal wel lukken!!




Wat leuk! Snappen de gasten dan een beetje wat het verhaal er achter is?
Ja hoor, we hebben een soort van activiteitenkalender, en we hebben die avonden ook als gepland voor heel het jaar. Gasten reserveren daar speciaal voor. Heel leuk. Vaak doen we het ook in samenwerking met een van onze wijnleveranciers. Over een paar weken staat Piemonte centraal. Dus zijn alweer druk bezig met het menu, en de barista en wijnleverancier uit Italië zijn al geregeld!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Marin di 11 jun 2013 - 22:53

Piemonte? Waar zit dat restaurant van jou? Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 985951499 Ik ben al gek op Italiaans, maar helemaal Noord Italiaans (Emilia Romagna nog net even iets meer dan Piemonte). Wat leuk zeg!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Kreeftje di 11 jun 2013 - 22:58

Marin schreef:Piemonte? Waar zit dat restaurant van jou? Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 985951499 Ik ben al gek op Italiaans, maar helemaal Noord Italiaans (Emilia Romagna nog net even iets meer dan Piemonte). Wat leuk zeg!
In het Brabantse land! 

Ja leuk hè, mijn baas is vorige week zelfs 4 dagen naar Italië geweest om nieuwe ideeën op te doen haha.
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Marin di 11 jun 2013 - 23:00

Hmm heerlijk! En helaas beetje ver van hier. Maar echt leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Snoes di 11 jun 2013 - 23:01

Ibbeltje schreef:
Snoes schreef:
Lennox schreef:Zelfgemaakte kapsalon. Vriend voelt zich niet lekker, dus mocht zelf wat bedenken Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 561177


Wat moet ik me hierbij voorstellen?



Even om voor Lennox te spreken en hoe ik hem een keer gemaakt heb:

Frietjes met daarop kip gekruid met shoarmakruiden en daarop salade (sla, tomaat, net wat je zelf lekker vind) en een sausje van yoghurt gemengd met chilisaus.


O je kan ook op de kip kaas doen en in de oven nog even, maar dat had ik niet gedaan.

Oh oké, daar had ik nog nooit van gehoord. Klinkt wel lekker iig!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Snoes di 11 jun 2013 - 23:02

Wij eten vandaag frietjes met vol-au-vent (ragout).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Caramba wo 12 jun 2013 - 0:22

Ik eet vanavond brood. Moet werken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  minoessepoes wo 12 jun 2013 - 0:22

Klinkt goed Marin! Mijn man heeft een tijdje in Zuid-Afrika gewoont en door hem ken ik ook Amarula, het is ook heel lekker over een bolletje roomijs!

Wjj eten vanavond kip tandori met paprika en zilvervliesrijst. Ook de soep voor morgen staat al te pruttelen.


Laatst aangepast door minoessepoes op wo 12 jun 2013 - 0:24; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Bosjesvrouw wo 12 jun 2013 - 0:23

Gebakken aardappelen met spekjes en groente.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Jezzie wo 12 jun 2013 - 1:27

Ik heb vanmiddag al warm gegeten, omdat mijn vriend late dienst heeft.
We hadden peterselie puree met snijbonen en een rundersaucijs
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Toet wo 12 jun 2013 - 1:31

Ik heb net een salade op van kikkererwten, tomaat, paprika, ui, peterselie en mango met daarbij een geroosterd speltbroodje met sla, komkommer, zalm en dille. Dat is een soort van mijn avondeten, ik moet zo werken en krijg waarschijnlijk laat op de avond een keer een stuk vlees van de bbq o.i.d.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het "wat eten we vandaag" topic - Pagina 35 Empty Re: Het "wat eten we vandaag" topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum