Haar te kort geknipt
+17
Blond
Melis_je
Slakje
Arwyn
Pannetoet
Punk'd
LDJ
Willem
Joan
Ilovethe90s
Sayuri
Nathalie
Shopaholic
Shisha
Reva
Atelier Madame
ExpressoB
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Haar te kort geknipt
Ik denk dat het ook gewoon even wennen is. Ook ik vind het je heel mooi staan!
Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde als jij; mijn haar krult heel erg en tot nu toe is er slechts 1 kapper die er rekening mee heeft gehouden, naar haar ga ik dus wel terug!
Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde als jij; mijn haar krult heel erg en tot nu toe is er slechts 1 kapper die er rekening mee heeft gehouden, naar haar ga ik dus wel terug!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Reva schreef:Atelier Madame schreef:Je kijkt er vooral heel chago bij :p. Ik vond het niet onaardig staan. Alleen een staartje gaat je niet lukken hiermee. Heb je gelijk je klachten kenbaar gemaakt? En wat is het voor kapper (scheelt nog al of het een 14 euro kapper is of 35 bijv). Ik zou het iig wel kenbaar maken, wie weet kunnen ze nog wel tips geven qua styling of een volgende keer gratis knippen.
Ik verwacht van zowel een kapper van 14 als 35 euro dat ze ogen hebben hoor
Het is zelfs ooit eens op tv geweest dat kappers van 14 euro soms zelfs nog beter knippen dan de dure! Moet je alleen niet naar een Brainwash-salon gaan, want dat vind ik dan weer een aanfluiting.
Gast- Gast
Het staat je wel, maar ik zou toch teruggaan om aan te geven dat dit niet de bedoeling was. Dat geld zou ik niet eens hoeven, maar het is niet netjes dat ze wat anders heeft gedaan dan gevraagd.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Het staat je wel, maar ik zou toch teruggaan om aan te geven dat dit niet de bedoeling was. Dat geld zou ik niet eens hoeven, maar het is niet netjes dat ze wat anders heeft gedaan dan gevraagd.
Dit inderdaad. Het staat je wel erg mooi!
Gast- Gast
Ik vind het je ook leuk staan hoor! Maar begrijp je frustratie wel. Ik ben een keer omgekletst door een kapper met wilde plannen en een dag later, toen ik het zelf in model moest brengen kon ik wel janken. (En toen heb ik extensions gekocht).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Sorry maar begrijp die kapster niet.. Ben zelf kapster en snap nooit dat er zullen fouten gemaakt worden
Van te voren goed overleggen, kijken hoe het haar droog valt, overleggen wat ze zelf aan het haar doen en wat ze willen. En dan kan het toch niet zo fout gaan dat het te kort wordt geknipt?
Het plaatje wat je hebt is zeker 5cm langer dus echt haar fout!
Kan jij niks aan doen en geld terug vragen kan maar meestal doen ze dat niet. Je kan vaak wel een volgende keer gratis worden geholpen maar dat willen dan de meeste mensen niet, logisch zou ik ook niet doen ;-)
Het staat je niet slecht hoor en over 2weken zit het al heel anders is het "geknipte" eraf en zit het wat meer naar je zin!
Van te voren goed overleggen, kijken hoe het haar droog valt, overleggen wat ze zelf aan het haar doen en wat ze willen. En dan kan het toch niet zo fout gaan dat het te kort wordt geknipt?
Kan jij niks aan doen en geld terug vragen kan maar meestal doen ze dat niet. Je kan vaak wel een volgende keer gratis worden geholpen maar dat willen dan de meeste mensen niet, logisch zou ik ook niet doen ;-)
Het staat je niet slecht hoor en over 2weken zit het al heel anders is het "geknipte" eraf en zit het wat meer naar je zin!
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Lennox schreef:Reva schreef:Atelier Madame schreef:Je kijkt er vooral heel chago bij :p. Ik vond het niet onaardig staan. Alleen een staartje gaat je niet lukken hiermee. Heb je gelijk je klachten kenbaar gemaakt? En wat is het voor kapper (scheelt nog al of het een 14 euro kapper is of 35 bijv). Ik zou het iig wel kenbaar maken, wie weet kunnen ze nog wel tips geven qua styling of een volgende keer gratis knippen.
Het is zelfs ooit eens op tv geweest dat kappers van 14 euro soms zelfs nog beter knippen dan de dure! Moet je alleen niet naar een Brainwash-salon gaan, want dat vind ik dan weer een aanfluiting.
Nou brainwash heb ik juist goede ervaring mee. Dus niet overal is t slecht.
Kapsel staat je trouwens wel goed hoor Nathalie.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oh, ik ben vier keer naar de Brainwash geweest, de eerste keer was er een complete hap uit m'n haar, maar heb ik het laten gaan. Die hap was echt centimeters korter dan de rest, als m'n hele haar op die lengte bijgewerkt had moeten worden, dan was dat geen gezicht. Dit ook niet, maargoed...
De tweede keer (bij een andere brainwash hier in het dorp, we hebben er twee) had ik een bob laten knippen, maar die was scheef geknipt, happerig geknipt, hele plukken vergeten, en daar ben ik dus nog twee keer voor terug geweest, ben zelfs door de leidinggevende geknipt, en zelfs toen was het nog verschrikkelijk slecht gedaan. Na die vier keer, waarvan twee keer dus terugkomen, was ik er dus wel klaar mee, als zelfs de leidinggevende niet kan knippen...
De tweede keer (bij een andere brainwash hier in het dorp, we hebben er twee) had ik een bob laten knippen, maar die was scheef geknipt, happerig geknipt, hele plukken vergeten, en daar ben ik dus nog twee keer voor terug geweest, ben zelfs door de leidinggevende geknipt, en zelfs toen was het nog verschrikkelijk slecht gedaan. Na die vier keer, waarvan twee keer dus terugkomen, was ik er dus wel klaar mee, als zelfs de leidinggevende niet kan knippen...
Gast- Gast
Oh vervelend dat je er zo'n ervaringen hebt. Ben er hier naar 2 geweest maar beide prima.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lennox schreef:Oh, ik ben vier keer naar de Brainwash geweest, de eerste keer was er een complete hap uit m'n haar, maar heb ik het laten gaan. Die hap was echt centimeters korter dan de rest, als m'n hele haar op die lengte bijgewerkt had moeten worden, dan was dat geen gezicht. Dit ook niet, maargoed...
Hier dezelfde ervaring met brainwash... Een bob laten knippen, die was echt enorm scheef dat zelfs vriendinnen de volgende dag zeiden: 'Wat heb jij met je haar gedaan?'. Volgende dag ben ik terug geweest (ze zag het zelf niet eens ) en heeft ze toch lukraak wat bijgeknipt. Toen was ik er ook wel klaar mee!
Nu ben ik weer klaar voor een knipbeurt, dus maar eens een andere kapsalon uitzoeken hier
Edit: nu praat ik dus alleen maar over mezelf, terwijl ik heus wel een nuttige reactie op jouw topic heb Ik vind het je echt wel leuk staan joh! Ik zou wel terug gaan als ik jou was (en daarna nooit meer), maar probeer je niet te druk te maken over hoe je eruit ziet, het is mooi!
Laatst aangepast door Kowalski op ma 13 mei 2013 - 23:11; in totaal 1 keer bewerkt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hier ook zeer slechte ervaringen met Brainwash.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik vind het je goed staan. Al begrijp ik wel dat je baalt. Het is wel een stuk korter dan op het plaatje/de foto.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Lennox schreef:Reva schreef:Atelier Madame schreef:Je kijkt er vooral heel chago bij :p. Ik vond het niet onaardig staan. Alleen een staartje gaat je niet lukken hiermee. Heb je gelijk je klachten kenbaar gemaakt? En wat is het voor kapper (scheelt nog al of het een 14 euro kapper is of 35 bijv). Ik zou het iig wel kenbaar maken, wie weet kunnen ze nog wel tips geven qua styling of een volgende keer gratis knippen.
Nou brainwash heb ik juist goede ervaring mee. Dus niet overal is t slecht.
.
Neeeeee ik ga ook altijd naar Brainwash en ik vind ze écht goed! Bij mij zijn de kapsters ook superleuk, spontaan en ze denken echt met je mee..
OT: Ik zou ook niet teruggaan, durf ik niet haha dan heb ik altijd zoiets van 'ik zoek wel een andere kapper op'
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
kippiee schreef:Sorry maar begrijp die kapster niet.. Ben zelf kapster en snap nooit dat er zullen fouten gemaakt worden
Toevallig in de omgeving van Utrecht/Gouda? Dan kom ik voortaan bij jou!
Bedankt voor jullie advies en opbeurende woorden. Ik heb heel veel complimenten gehad vandaag dus het voelt al wat beter.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Nathalie schreef:Toevallig in de omgeving van Utrecht/Gouda? Dan kom ik voortaan bij jou!kippiee schreef:Sorry maar begrijp die kapster niet.. Ben zelf kapster en snap nooit dat er zullen fouten gemaakt worden
Bedankt voor jullie advies en opbeurende woorden. Ik heb heel veel complimenten gehad vandaag dus het voelt al wat beter.
Nee helaas Hahaha ;-) maar er zijn daar ook vast kappers die luisteren en doen wat je wil! :-)
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Lang haar of kort haar?
» Weer geknipt & gekleurd =)
» Na de vakantie.... (update, geknipt!)
» Kort kapsel doen?
» Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?
» Weer geknipt & gekleurd =)
» Na de vakantie.... (update, geknipt!)
» Kort kapsel doen?
» Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: