K*t-KPN!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
K*t-KPN!
Argh zit al 5 dagen zonder Internet omdat ze vroegtijdig mijn lijn hebben omgezet of zo?! Heb mn pakket uitgebreid en dat zou vandaag in gaan, maar dat is woensdag al gebeurd, waardoor ik sinds woensdagmiddag al geen internet meer heb...
Nu zou de verbinding gereed zijn, maar ik heb nog steeds niks :/ klantenservice beweert dat alles in orde is en ik moet afwachten..., al vijf dagen!
Fuckers, ondertussen loopt mn Ziggo abonnement ook af en gaat mn mobiele abonnement ook hard
Tot zover mijn klaagmomentje.... Who's next?
Nu zou de verbinding gereed zijn, maar ik heb nog steeds niks :/ klantenservice beweert dat alles in orde is en ik moet afwachten..., al vijf dagen!
Fuckers, ondertussen loopt mn Ziggo abonnement ook af en gaat mn mobiele abonnement ook hard
Tot zover mijn klaagmomentje.... Who's next?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Re: K*t-KPN!
Ik klaag over mijn nek/ schouder. Al maanden last van pijn. Fysio geen idee wat hij met me aan moet. Vandaag naar de huisarts geweest. Foto's moeten laten maken. Over paar dagen heb ik de uitslag maar vind het eng.
Bazinga: misschien stomme opmerking maar je modum al gereset?
Bazinga: misschien stomme opmerking maar je modum al gereset?
Peanut- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12
Re: K*t-KPN!
Gewoon KPN bellen, aardig blijven en ze lossen het op. Ik kreeg als tegemoetkoming een maand terug in kosten.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: