magneetsieraden
+2
Fortissimo
limbogirl82
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
magneetsieraden
Ik was vanmorgen op een markt waar ze magneet sieraden verkochten.
Als test moest ik mijn handen (vingers) in elkaar houden en een man duwde met zijn vuist hierin mij omlaag zeg maar, hierdoor moet je dan een stap zetten omdat je anders uit balans raakt. Vervolgens hetzelfde doen maar nu met een ring om, en.... ik kon gewoon blijven staan. Hier was ik wel verbaasd over.
Ze maken reclame dat het ook goed is voor rug-nekklachten, bloedsomloop, migraine etc.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Het izjn overigens ook mooie sieraden, ringen bv waren eigenlijk zoals de bekende melano ringen dus mocht het niet hlepen heb je iig een mooi sieraad
Omdat ik zelf erg last heb van nek/schouderklachten maar ze niks vinden en ik hier al jaren mee sukkel twijfel ik nu wel om zoiets te proberen.
Als test moest ik mijn handen (vingers) in elkaar houden en een man duwde met zijn vuist hierin mij omlaag zeg maar, hierdoor moet je dan een stap zetten omdat je anders uit balans raakt. Vervolgens hetzelfde doen maar nu met een ring om, en.... ik kon gewoon blijven staan. Hier was ik wel verbaasd over.
Ze maken reclame dat het ook goed is voor rug-nekklachten, bloedsomloop, migraine etc.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Het izjn overigens ook mooie sieraden, ringen bv waren eigenlijk zoals de bekende melano ringen dus mocht het niet hlepen heb je iig een mooi sieraad
Omdat ik zelf erg last heb van nek/schouderklachten maar ze niks vinden en ik hier al jaren mee sukkel twijfel ik nu wel om zoiets te proberen.
limbogirl82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10
Re: magneetsieraden
Ach, staan ze weer met een soort van BioStabil op de markt?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Dit is natuurlijk niet echt, maar puur psychologisch. Ik snap ook niet hoe er steeds weer mensen intrappen en veel te veel betalen voor dingen als dit. Als het mooie sieraden waren kun je het natuurlijk kopen, maar niet met de gedachte dat het je gaat helpen. Dus als het bij de juwelier goedkoper is zou ik het gewoon lekker daar halen.
Gast- Gast
Toen je die ring om had duwde hij vast minder hard.
Maar ik zou hem kopen. Komt altijd goed van pas als er alweer iemand je handen naar beneden wil duwen met zijn vuist.
Maar ik zou hem kopen. Komt altijd goed van pas als er alweer iemand je handen naar beneden wil duwen met zijn vuist.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:Toen je die ring om had duwde hij vast minder hard.
Ja, of wist je wat er komen ging, waardoor het verrassingseffect weg is en je dus niet valt.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Dat doen ze door op een andere manier te duwen, kan het zo niet uitleggen. Mensen moeten zelf weten of ze zoiets dragen. Als ze er in geloven en het helpt; waarom niet? Ik geloof er niet in. Mijn vader heeft het wel een tijdje gedragen ondanks dat hij wel wist hoe ze dat trucje deden zeg maar, maar hij voelde zich er prettig bij.
Gast- Gast
Toch geloof ik wel dat we magnetische straling niet moeten onderschatten. In die sieraden geloof ik niet zozeer, maar denk aan eb en vloed, en de maanstand enzo, dat heeft ook weer iets met magnetische straling te maken etc etc. Het is zo'n wonderlijk iets dat ik er eigenlijk wel van overtuigd ben dat je met magnetische straling vast meer kunt dan we denken.
Gast- Gast
Re: Magneetsieraden
Ik zie veel negatieve reacties hier. En ik begrijp het ook wel.
Toch is het niet te vergelijken met BioStabil en ook werkt het beslist niet psychologisch.
Zelf heb ik goede ervaringen met de magneetsierdaden van Energy and Life. Er is nog een bekend merk op de markt namelijk Energetix. Echter heb ik met de laatste wat minder goede ervaringen. Ze nemen het daar niet zo nauw met de polariteit. En juist die polariteit is zo belangrijk. Ik ben gewisseld naar Energy and Life en toen merkte ik gelijk positieve dingen als meer energie en voor mij zo belangrijk, het verminderde bij mij wat pijnklachten.
Ook heb ik mensen in mijn omgeving die ook een magneetsieraad van Energy and Life dragen. En ze merken allemaal verschillende dingen. De een merkt wat meer dan de ander maar wel allemaal positief.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes,
Blixie
Toch is het niet te vergelijken met BioStabil en ook werkt het beslist niet psychologisch.
Zelf heb ik goede ervaringen met de magneetsierdaden van Energy and Life. Er is nog een bekend merk op de markt namelijk Energetix. Echter heb ik met de laatste wat minder goede ervaringen. Ze nemen het daar niet zo nauw met de polariteit. En juist die polariteit is zo belangrijk. Ik ben gewisseld naar Energy and Life en toen merkte ik gelijk positieve dingen als meer energie en voor mij zo belangrijk, het verminderde bij mij wat pijnklachten.
Ook heb ik mensen in mijn omgeving die ook een magneetsieraad van Energy and Life dragen. En ze merken allemaal verschillende dingen. De een merkt wat meer dan de ander maar wel allemaal positief.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes,
Blixie
Gast- Gast
Reclame maken Blixie? Dat is niet helemaal de bedoeling hier.....
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
O, sorry, dat was niet helemaal de bedoeling natuurlijk om reclame te maken.
Maar er waren zoveel negatieve reacties. Dan is het toch fijn om ergens goed informatie terug te lezen natuurlijk.
Mijn excuses voor de reclame!
Maar er waren zoveel negatieve reacties. Dan is het toch fijn om ergens goed informatie terug te lezen natuurlijk.
Mijn excuses voor de reclame!
Gast- Gast
Belachelijk, ik word hier op de vingers getikt (en op een ander
onderwerp) voor reclame maken terwijl ik simpelweg aangeef waar ik iets
geshopt heb en waar er meer varianten te vinden zijn van het betreffende
product of waar meer informatie over een onderwerp te vinden is.
Zelfs
de forumbeheerder heeft me hier al over gemaild. Maar gek genoeg zie ik
in een van de onderwerpen bijvoorbeeld ook allemaal links naar Zalando
staan. En daar zie ik niemand iets over zeggen. Als dat geen reclame is
dan weet ik het niet meer hoor.
onderwerp) voor reclame maken terwijl ik simpelweg aangeef waar ik iets
geshopt heb en waar er meer varianten te vinden zijn van het betreffende
product of waar meer informatie over een onderwerp te vinden is.
Zelfs
de forumbeheerder heeft me hier al over gemaild. Maar gek genoeg zie ik
in een van de onderwerpen bijvoorbeeld ook allemaal links naar Zalando
staan. En daar zie ik niemand iets over zeggen. Als dat geen reclame is
dan weet ik het niet meer hoor.
Gast- Gast
Ik wil hier 1 kort bericht aan wijden, je had me een mail terug kunnen sturen als je er problemen mee hebt dat ik je post heb aangepast. Dan had ik je een verdere toelichting kunnen geven waarom we de post hebben aangepast.
Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je eigen site en/of diensten. Dit is geen algemene webshop/winkel. Je hebt er zelf belang bij om reclame te maken voor je eigen site. Dat is niet toegestaan. De enige plek waar je mensen wel mag attenderen op jouw website en de artikelen die je verkoopt is in de pijler vraag en aanbod.
Het is niet toegestaan om reclame te maken voor je eigen site en/of diensten. Dit is geen algemene webshop/winkel. Je hebt er zelf belang bij om reclame te maken voor je eigen site. Dat is niet toegestaan. De enige plek waar je mensen wel mag attenderen op jouw website en de artikelen die je verkoopt is in de pijler vraag en aanbod.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Huh, mijn eigen site? Die is niet van mij hoor! Maar net als dat ik graag bij de grote almachtige Zalando shop, shop ik ook graag daar waarvan ik de naam niet mag noemen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: