Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je als..

+40
Bolleke
Ragazza
Floor
Pineco
MissBitchy
Taeda
Slakje
Tazz
Printje
Raindrop
Japie
Bliss
Carra
Liadan
Esperanza
mickey
Shisha
Gympie
Toet
Mizz_S
Caramba
Pseudoniem
Silke
loura
Jasmine
Lady Starstruck
Rush
Stuiterbal
Rovine
Niekske
Ooh La La!
Rebecca
Poubelle
Marin
Chocolate Cookie
TukTuk
Paper Crown
Minx
Arwyn
Bazinga
44 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat doe je als..  - Pagina 3 Empty Re: Wat doe je als..

Bericht  Raindrop ma 6 mei 2013 - 10:07

Bliss schreef:
Raindrop schreef:Gaaf hoor, Bliss! Heb je ook nog zijn handtekening gescoord? Wat doe je als..  - Pagina 3 1578173417

Nee joh Laughing Al heb ik wél overwogen om hem een aai over zn bol te geven, aangezien de afstand tussen ons 20 cm was ofzo. Maar ik bedacht me dat ie daar vast niet op zat te wachten Wink

lol! Dan had ik zijn reactie wel willen zien haha Wat doe je als..  - Pagina 3 1578173417
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pineco ma 6 mei 2013 - 14:02

.. Je een duif aanrijdt? Schrikken en doorrijden
.. Je een kat aanrijdt? Nog harder schrikken, uitstappen en de dierenambulance bellen als het overdag is, doorrijden en de dierenambulance bellen als het 's nachts is. Waarschijnlijk ook even mijn man of moeder bellen om mijn verhaal kwijt te kunnen.
.. Je een portemonnee met 80 euro vindt? Proberen de eigenaar te achterhalen, anders naar de politie brengen.
.. Je wasmachine 't niet meer doet? Kijken of hij gerepareerd kan worden...en balen natuurlijk!
.. Je nu zwanger blijkt te zijn? Blij zijn (en dat restje wijn weggooien dat ik voor morgenavond had bewaard)
.. Je Robert Pattinson tegenkomt? Ik heb de beste man inmiddels gegoogeld en het lijkt me zo sneu om door vrijwel iedereen straal voorbij te worden gelopen, dat ik best een kop koffie met hem wil gaan drinken Laughing Op de foto lijkt me dan weer geen goed idee, dan moet ik telkens aan iedereen uitleggen wie het is.
.. Je schoonmoeder plots voor de deur staat? Koffie zetten en de te strijken was snel in het zicht zetten, alsof ik er toevallig net aan wilde beginnen Wat doe je als..  - Pagina 3 3079029344
.. Je een reis naar de Bahama's krijgt aangeboden, maar je wel vanavond moet vertrekken of helemaal niet? Ik zou niet gaan, ik moet me echt kunnen voorbereiden als ik op vakantie ga.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 0:56

Bazinga schreef:.. Je een duif aanrijdt? Heel erg schrikken en uitstappen, kijken hoe het met hem is en de dierenambulance brengen
.. Je een kat aanrijdt? Heel erg schrikken en uitstappen, kijken hoe het met hem is en de dierenambulance brengen. En huilen.
.. Je een portemonnee met 80 euro vindt? Hmm. Als er een adres bij zit zou ik het terugbrengen. Zo niet, melden bij de politie maar het geld niet aan hen afgeven.
.. Je wasmachine 't niet meer doet? Vragen of de man van mijn moeder ernaar wil kijken en als het niet op te lossen is een nieuwe kopen.
.. Je nu zwanger blijkt te zijn? Huilen van blijdschap
.. Je Robert Pattinson tegenkomt? Niks
.. Je schoonmoeder plots voor de deur staat? Balen
.. Je een reis naar de Bahama's krijgt aangeboden, maar je wel vanavond moet vertrekken of helemaal niet? Als ik vrij kan krijgen ga ik!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 1:02

Huh? Toet? Je zou die 80 euro eruit halen, maar daarna wel de eigenaar opsporen?

Gast
Gast

Bericht  Floor di 7 mei 2013 - 1:28

. Je een duif aanrijdt? schrikken
.. Je een kat aanrijdt? schrikken, uitstappen en de dierenambulance bellen (dat hebben we al een keer gedaan, toen mijn man een kat aan reed in het donker in de polder)
.. Je een portemonnee met 80 euro vindt? proberen de eigenaar op te sporen, lukt dat niet zo snel dan naar de politie brengen
.. Je wasmachine 't niet meer doet? een nieuwe gaan kopen per direct, ik was elke dag wel dus kan niet zonder
.. Je nu zwanger blijkt te zijn? schrikken en geen idee wat te doen
.. Je Robert Pattinson tegenkomt? wie?? die zou ik dus voorbij lopen
.. Je schoonmoeder plots voor de deur staat? haar binnenlaten en vragen waarvoor ze komt
.. Je een reis naar de Bahama's krijgt aangeboden, maar je wel vanavond moet vertrekken of helemaal niet? helemaal niet dus.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ragazza di 7 mei 2013 - 1:40

.. Je een duif aanrijdt? Schrikken, maar wel doorrijden.
.. Je een kat aanrijdt? Stoppen en kijken hoe het met het beestje gaat. Ik heb het een keer meegemaakt in de straat waar ik woon, een kat doodgereden. Ben 's avonds bij het baasje op bezoek geweest. Gelukkig was ze niet boos op mij.
.. Je een portemonnee met 80 euro vindt? Ik twijfel.. Een deel van mij zegt naar de politie bellen, maar een ander deel zegt: houden dat geld.
.. Je wasmachine 't niet meer doet? Meteen een nieuwe kopen.
.. Je nu zwanger blijkt te zijn? Even slikken, het aan mijn vriend vertellen en er samen voor gaan.
.. Je Robert Pattinson tegenkomt? Wie? Sorry, ik ken hem niet.
.. Je schoonmoeder plots voor de deur staat? Even diep zuchten, maar haar wel binnenlaten.
.. Je een reis naar de Bahama's krijgt aangeboden, maar je wel vanavond moet vertrekken of helemaal niet? Wow.. Kijken of ik vrij kan krijgen op mijn werk. Zo niet, dan ga ik niet. En anders vliegensvlug mijn koffer inpakken en naar schiphol scheuren!
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Bolleke di 7 mei 2013 - 2:07

Bazinga schreef:.. Je een duif aanrijdt? Doorrijden
.. Je een kat aanrijdt? Stoppen en kijken wat ik kan doen.
.. Je een portemonnee met 80 euro vindt? Op pasjes kijken en zorgen dat ik op die manier contact kan krijgen met diegene, als dat niet lukt hou ik het geld.
.. Je wasmachine 't niet meer doet? Huilen, en kijken voor een goedkope nieuwe (tweedehandse).
.. Je nu zwanger blijkt te zijn? Huilen, en het kind niet houden.
.. Je Robert Pattinson tegenkomt? Vragen wie dat is.
.. Je schoonmoeder plots voor de deur staat? Die heb ik niet, dus das handig.
.. Je een reis naar de Bahama's krijgt aangeboden, maar je wel vanavond moet vertrekken of helemaal niet? Gaan!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Flower_L di 7 mei 2013 - 9:44

Bazinga schreef:.. Je een duif aanrijdt? Ik denk dat ik schrik, doorrijd, en de hele dag afvraag hoe het met de duif gaat.
.. Je een kat aanrijdt? Wanneer het dood is de dierenambulance bellen en locatie doorgeven. Wanneer het nog leeft, geen idee...zou niet weten wat ik ermee aan moet. Iig de dierenambulance bellen en wellicht aanbellen bij omwonenden
.. Je een portemonnee met 80 euro vindt? Kijken of er een naam / adres in zit. Anders naar het politiebureau brengen
.. Je wasmachine 't niet meer doet? Vloeken, vriend whatsappen dat hij 's avonds moet sleutelen. Maar waarschijnlijk ook alvast bedenken hoeveel geld dit gaat kosten.
.. Je nu zwanger blijkt te zijn? Blij zijn
.. Je Robert Pattinson tegenkomt? Wie?
.. Je schoonmoeder plots voor de deur staat? Balen
.. Je een reis naar de Bahama's krijgt aangeboden, maar je wel vanavond moet vertrekken of helemaal niet? Ja hoor, alleen als mijn kinderen mee mogen overigens. En vriend, anders heb ik geen vakantie met enkel twee kinderen Wat doe je als..  - Pagina 3 561177

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Capt'n Zero wo 8 mei 2013 - 4:41

.. Je een duif aanrijdt? Ik hou niet van duiven, maar ik hoef ze nu ook weer niet aan te rijden. Hm. Tja. Doorrijden denk ik. Ligt een beetje aan de situatie
.. Je een kat aanrijdt? Stoppen en die kat helpen natuurlijk.
.. Je een portemonnee met 80 euro vindt? Kijken van wie hij is en hopen dat de eigenaar me vindersloon geeft
.. Je wasmachine 't niet meer doet? Huilen
.. Je nu zwanger blijkt te zijn? Krant bellen
.. Je Robert Pattinson tegenkomt? Yo Rob Cool
.. Je schoonmoeder plots voor de deur staat? Vragen wie dan in vredesnaam mijn vriend is, wil hem graag leren kennen
.. Je een reis naar de Bahama's krijgt aangeboden, maar je wel vanavond moet vertrekken of helemaal niet? Nou ik zit in New York as we speak... maar wel bijna het einde van mijn reis. Ik zou wel gaan dan denk ik.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Exogenesis wo 8 mei 2013 - 4:46

.. Je een duif aanrijdt? Schrikken. Dat is heel naar.
.. Je een kat aanrijdt? Schrikken. Net zo naar als de duif. In beide gevallen: uitstappen als het dier op de weg ligt te spartelen.
.. Je een portemonnee met 80 euro vindt? Naar de politie brengen. Anders zou het aan m'n geweten beginnen te knagen.
.. Je wasmachine 't niet meer doet? Erg balen. Ik ben gehecht aan mijn Nordland.
.. Je nu zwanger blijkt te zijn? Blij zijn.
.. Je Robert Pattinson tegenkomt? Ik zou het wel even warm krijgen Cool
.. Je schoonmoeder plots voor de deur staat? Haar binnenlaten, praatje maken en dan duidelijk maken dat ik nog plannen heb.
.. Je een reis naar de Bahama's krijgt aangeboden, maar je wel vanavond moet vertrekken of helemaal niet? Dan zou ik gaan! Lekker hoor! sunny
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Hoochie wo 8 mei 2013 - 4:51

.. Je een duif aanrijdt? schrikken en ik denk doorrijden
.. Je een kat aanrijdt? heel erg schrikken, uitstappen en de dierenambulance bellen
.. Je een portemonnee met 80 euro vindt? kijken of er contactgegevens inzitten, anders naar de politie brengen
.. Je wasmachine 't niet meer doet? balen en een nieuwe kopen als die niet meer gemaakt kan worden
.. Je nu zwanger blijkt te zijn? schrikken, maar het ook wel leuk vinden
.. Je Robert Pattinson tegenkomt? waarschijnlijk loop ik daar gewoon zo voorbij
.. Je schoonmoeder plots voor de deur staat? binnen laten en gezellig kopje thee mee drinken. Maar ook wel benieuwd zijn wat ze komt doen aangezien ze nooit zomaar langs komt zonder het te laten weten
.. Je een reis naar de Bahama's krijgt aangeboden, maar je wel vanavond moet vertrekken of helemaal niet? ik ga heeeel hard mijn best doen om het met mijn werk te regelen en dan zit ik die avond in het vliegtuig
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

Permissies van dit forum: