*Foto Topic*
+25
Tazz
sheila123
Mamasapje
duckie
LeeuwLeeuw
Leah
maiadebij
Diese
snoezel
mauwmauw
Coccinelle
Makamba
ekjir@M
Annie24
Jelin
pantuf
Pien
Flemy
Monnie
Novalee
Catwoman79
Meeko
Fiwen
PapillonRose
Limburg85
29 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: *Foto Topic*
Wat een schattige en prachtige kindjes!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn knapperd !
*knip*
*knip*
Laatst aangepast door Razz_ op vr 25 feb 2011 - 4:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat heeft je zoontje mooie donkere ogen Razz_!
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
@annie,dat pakje vind ik zo leuk,V heeft hem gekregen van de overbuurvrouw als kraamcadeau helaas past hij hem niet meer.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Coccinelle schreef:Wat heeft je zoontje mooie donkere ogen Razz_!
Heeft hij van z'n mama
Gast- Gast
Ons zoontje (afgelopen zondag, gemaakt in mijn eigen studiootje) Niet quoten aub
*** foto weg ***
*** foto weg ***
Laatst aangepast door Zomersproetjes op di 8 maa 2011 - 10:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@zomersproetje: Mooooiii!!!!
Hihi, vandaag van een vriendinnetje deel 2 van mijn dochtertje haar inburgeringscursus "welkom in brabant" gehad (we zijn vorig jaar verhuisd vanuit zuid-holland naar brabant. Ze heeft al al mini-klompjes gehad van deze vriendin- voor in het boerenland... ): carnaval. Zoooooooo schattig!
*verwijderd*
Hihi, vandaag van een vriendinnetje deel 2 van mijn dochtertje haar inburgeringscursus "welkom in brabant" gehad (we zijn vorig jaar verhuisd vanuit zuid-holland naar brabant. Ze heeft al al mini-klompjes gehad van deze vriendin- voor in het boerenland... ): carnaval. Zoooooooo schattig!
*verwijderd*
Laatst aangepast door snoezel op za 24 sep 2011 - 6:49; in totaal 2 keer bewerkt
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Knappe kindjes allemaal!
Ons mupke:
*weg*
Ons mupke:
*weg*
Laatst aangepast door Diese op vr 25 feb 2011 - 13:09; in totaal 1 keer bewerkt
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Haha Snoezel wat leuk! L is wel een scheetje zo.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een mooie foto's! Zomersproetje, wat maak jij mooie foto's.
Hier broer en zus in gesprek
N is duidelijk iets van plan:
even aan J haar oortje trekken (J is verkouden vandaar haar snotterige hoofdje :-) )
Hier broer en zus in gesprek
N is duidelijk iets van plan:
even aan J haar oortje trekken (J is verkouden vandaar haar snotterige hoofdje :-) )
Laatst aangepast door maiadebij op do 24 feb 2011 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
mauwmauw schreef:@annie,dat pakje vind ik zo leuk,V heeft hem gekregen van de overbuurvrouw als kraamcadeau helaas past hij hem niet meer.
Ik vond hem ook leuk, maar mocht niets meer kopen van mijn vriend. Totdat we het jasje als kraamcadeau kregen van een collega van hem. Toen MOEST ik natuurlijk het bijpassende broekje en een shirtje kopen
'Gelukkig' was ons ventje maar 48cm bij de geboorte waardoor alles in maatje 50 te groot was. Alleen Noppies in maat 50 zit op dit moment netjes. (ik houd er niet van als kleding te groot is en 3x omgeslagen) Dus hebben we vorige week nog maar 4 setjes van Noppies gekocht Die vrouw in die winkel heeft denk ik wel 10x gezegd dat maatje 50 wel héél klein was. Tja muts, kijk dan ff in die wagen, dan kan je zien dat het maar een klein ventje is
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:mauwmauw schreef:@annie,dat pakje vind ik zo leuk,V heeft hem gekregen van de overbuurvrouw als kraamcadeau helaas past hij hem niet meer.
Ik vond hem ook leuk, maar mocht niets meer kopen van mijn vriend. Totdat we het jasje als kraamcadeau kregen van een collega van hem. Toen MOEST ik natuurlijk het bijpassende broekje en een shirtje kopen
'Gelukkig' was ons ventje maar 48cm bij de geboorte waardoor alles in maatje 50 te groot was. Alleen Noppies in maat 50 zit op dit moment netjes. (ik houd er niet van als kleding te groot is en 3x omgeslagen) Dus hebben we vorige week nog maar 4 setjes van Noppies gekocht Die vrouw in die winkel heeft denk ik wel 10x gezegd dat maatje 50 wel héél klein was. Tja muts, kijk dan ff in die wagen, dan kan je zien dat het maar een klein ventje is
N was bij geboorte ook klein (2820gr) en Noppies stond hem ook zo leuk!! En nog steeds omdat hij smal gebouwd is.
maiadebij- Kletskop
@Snoezel; oooooooooooooooooooooooooooooooooow geweldig!!!!!!!!!!!!!!!
@alle anderen; jullie kindjes natuurlijk ook!
@alle anderen; jullie kindjes natuurlijk ook!
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
ik heb het gehad van de overbuurvrouw.toen ik zag(per ongeluk)hoe duur die was,schrok ik wel.vind nu wel jammer dat hij het niet meer past,maar goed is natuurlijk ook wel weer leuk om nieuwe kleertjes te kopen.Annie24 schreef:mauwmauw schreef:@annie,dat pakje vind ik zo leuk,V heeft hem gekregen van de overbuurvrouw als kraamcadeau helaas past hij hem niet meer.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
@ maia: Ik ben zo verliefd op de krulletjes en ogen van N.!J. heeft ook van die knalblauwe ogen zeg. Mooi mooi mooi!!
Leah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10
Wat leuk om allemaal die schattige kindjes voorbij te zien komen.....Love it!
LeeuwLeeuw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10
Leuk om al die foto's weer eens te zien. Vandaag heb ik nieuwe foto's van M.ara gemaakt. S.enna wilde zoals gewoonlijk niet op de foto :-)
Hoezo Miss onschuld
Hoezo Miss onschuld
Gast- Gast
@ mama van 2, wat een mooie fotos, en wat een leuke haarband! mag ik vragen waar je die van daan hebt?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Razz_ schreef:Coccinelle schreef:Wat heeft je zoontje mooie donkere ogen Razz_!
Heeft hij van z'n mama
Wat een knap ventje zeg!
Gast- Gast
duckie schreef:@ mama van 2, wat een mooie fotos, en wat een leuke haarband! mag ik vragen waar je die van daan hebt?
Dank je ! De haarband is van de H&M, hij is eigenlijk van S.enna maar M.ara past hem dus ook Je hebt hem in verschillende kleuren en hij kost 2,99.
Gast- Gast
Maiadebij, wow mooie zoon heb je! Kijk maar uit als je dochter ook van die mooie lange haren krijgt
Mama_van2, wat een mooie foto's van m.ara! Die onderste is echt grappig.
Verder ook mooie kinderen zeg! Denk dat ik maar niet te lang kijk naar alle lieve baby's
Mama_van2, wat een mooie foto's van m.ara! Die onderste is echt grappig.
Verder ook mooie kinderen zeg! Denk dat ik maar niet te lang kijk naar alle lieve baby's
Gast- Gast
Leah schreef:
@ maia: Ik ben zo verliefd op de krulletjes en ogen van N.!J. heeft ook van die knalblauwe ogen zeg. Mooi mooi mooi!!
Thnx! En dan te bedenken dat papa bruine ogen, zwarte haren en een tintje heeft
maiadebij- Kletskop
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: