Goedemorgen!
+15
Arwyn
Middleme
Sarah1985
Oasis
Lady4
Marin
kajaka88
Paper Crown
Caroow
Snirp
GeKKiE
Zonnetje
silly-one
Elliot
Pineco
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen!
Goedemorgen allemaal! Na een heerlijk zonnig weekend is het alweer maandag. Voor mij niet zo'n probleem, want maandag en dinsdag is een beetje ons weekend, omdat mijn man dan vrij is in plaats van het weekend. Vanmorgen begin ik al leuk door met mijn oudste een ochtendje mee te gaan knutselen op school. Hopelijk stelt de juf niet al te hoge eisen, want mijn knutselcapaciteiten zijn nou niet echt om over naar huis te schrijven
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Re: Goedemorgen!
Haha Pineco! Succes vandaag!
Ik moet werken vandaag, dus geen plannen. Vanavond sporten en verder ook niks eigenlijk. Lekker saai dus!
Ik moet werken vandaag, dus geen plannen. Vanavond sporten en verder ook niks eigenlijk. Lekker saai dus!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Goedemorgen allemaal,
Vanmorgen om 7 uur wakker gebeld door mijn zus en neefjes van 3 en 5 die dan vol overtuiging lang zal ze leven zingen. Super lief, daarna maar mijn bed uit gekomen om te studeren. Straks werken en pakken voor hemelvaart weekend.
Verder weinig plannen vandaag.
Fijne dag allemaal
Vanmorgen om 7 uur wakker gebeld door mijn zus en neefjes van 3 en 5 die dan vol overtuiging lang zal ze leven zingen. Super lief, daarna maar mijn bed uit gekomen om te studeren. Straks werken en pakken voor hemelvaart weekend.
Verder weinig plannen vandaag.
Fijne dag allemaal
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen. Ik ben op mijn werk en werk tot ongeveer 17 uur. Vanavond ga ik sporten en hopelijk tussendoor nog wat van het lekkere weer genieten.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goedemorgen!
Vandaag ga ik mijn verslag afmaken. Morgen is de deadline en dan kan ik hem morgen nog doorlezen en versturen. Vanavond ga ik met m'n moeder naar de Gooische vrouwen bingo. Zij wilde graag daarheen, dus ik ga met haar mee.
Een fijne dag allemaal!
Vandaag ga ik mijn verslag afmaken. Morgen is de deadline en dan kan ik hem morgen nog doorlezen en versturen. Vanavond ga ik met m'n moeder naar de Gooische vrouwen bingo. Zij wilde graag daarheen, dus ik ga met haar mee.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Ik ga vandaag lekker naar de dierentuin met een vriendin en haar 2 jongens.
Ideale dag ervoor!
Ik ga vandaag lekker naar de dierentuin met een vriendin en haar 2 jongens.
Ideale dag ervoor!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Goedemorgen!
Ik heb vandaag een kort werkdagje, tot half 1.
Lang leve de schoolvakanties, haha.
Vanmiddag even boodschappen doen en alvast een beginnetje maken met tassen inpakken.
Woensdag ga ik met orkest voor 5 dagen naar Innsbruck, meedoen aan een internationaal concours, zin in!
Vanavond lekker asperges eten bij mijn ouders en daarna nog een uurtje sporten bij de fysio!
Geniet allemaal lekker van deze zonnige en warme dag!
Ik heb vandaag een kort werkdagje, tot half 1.
Lang leve de schoolvakanties, haha.
Vanmiddag even boodschappen doen en alvast een beginnetje maken met tassen inpakken.
Woensdag ga ik met orkest voor 5 dagen naar Innsbruck, meedoen aan een internationaal concours, zin in!
Vanavond lekker asperges eten bij mijn ouders en daarna nog een uurtje sporten bij de fysio!
Geniet allemaal lekker van deze zonnige en warme dag!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Goedemorgen!
Vandaag moet ik met R naar het consultatiebureau voor zijn eerste prikjes. Ik ben doodsbang voor prikken dus mijn moeder gaat mee om mij te ondersteunen
Dan hoop ik dat het vanmiddag lekker zonnig is, dan ga ik lekker in de zon liggen. Nog eventjes genieten van mijn verlof
Vandaag moet ik met R naar het consultatiebureau voor zijn eerste prikjes. Ik ben doodsbang voor prikken dus mijn moeder gaat mee om mij te ondersteunen
Dan hoop ik dat het vanmiddag lekker zonnig is, dan ga ik lekker in de zon liggen. Nog eventjes genieten van mijn verlof
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Goedemorgen!
Sneu he! Morgen krijgt Julian alweer de 3de.
Nou het lijkt erop dat ik alweer een ontslagperiode heb overleefd op mijn werk.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Goedemorgen!!
Ik ben nog een dagje vrij. Zit nu heerlijk te zonnen achterthuis. Straks boodschappen doen, wasjes draaien, beetje huishouden. En tussendoor gewoon weer zonnen . Ik hou echt van dit weer!!
Ik ben nog een dagje vrij. Zit nu heerlijk te zonnen achterthuis. Straks boodschappen doen, wasjes draaien, beetje huishouden. En tussendoor gewoon weer zonnen . Ik hou echt van dit weer!!
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Goedemorgen!
Ik heb een lekker dagje:
Sollicitatie voorbereiden, manicure en foto's van de love shoot bewerken.
Allemaal wel zin in dus. Is het nog lekker weer?
Ik heb een lekker dagje:
Sollicitatie voorbereiden, manicure en foto's van de love shoot bewerken.
Allemaal wel zin in dus. Is het nog lekker weer?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hier in het noorden wel!!
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Goedemorgen,
Stralend weer hier! Mijn vriend en ik gaan straks een stuk fietsen op de racefiets. Vanmiddag lekker in de zon in de tuin, ik moet een beetje voorkleuren voor onze vakantie naar Curaçao over anderhalve week. Vanavond heb ik met een paar vriendinnen afgesproken om een wijntje te gaan drinken.
Fijne dag all!
Stralend weer hier! Mijn vriend en ik gaan straks een stuk fietsen op de racefiets. Vanmiddag lekker in de zon in de tuin, ik moet een beetje voorkleuren voor onze vakantie naar Curaçao over anderhalve week. Vanavond heb ik met een paar vriendinnen afgesproken om een wijntje te gaan drinken.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen,
Heerlijk weer
Maar helaas kan ik er niet van genieten, want zit de hele dag binnen achter de pc, te werken aan school
Vanavond misschien naar de bioscoop met mijn vriend,en anders zitten we achter de tv.
Fijne dag allemaal!
Heerlijk weer
Maar helaas kan ik er niet van genieten, want zit de hele dag binnen achter de pc, te werken aan school
Vanavond misschien naar de bioscoop met mijn vriend,en anders zitten we achter de tv.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen
Ik ben alweer aan het werk hoef maar 2 dagen deze week. Ga vanavond weer sporten na 2 weken niet zal wel weer wennen zijn.
En ik moet vanavond even beginnen met mijn opdracht van therapie. Moet voor iedereen een kaartje schrijven moeilijk
Fijne zonnige dag vandaag
Ik ben alweer aan het werk hoef maar 2 dagen deze week. Ga vanavond weer sporten na 2 weken niet zal wel weer wennen zijn.
En ik moet vanavond even beginnen met mijn opdracht van therapie. Moet voor iedereen een kaartje schrijven moeilijk
Fijne zonnige dag vandaag
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Hier is het ook nog mooi weer dus vanmiddag met een vriendin een terrasje pakken aan het strand!
Verder niet zoveel doen, wat opruimen, kattenbak schoonmaken en vanavond eten koken.
Verder niet zoveel doen, wat opruimen, kattenbak schoonmaken en vanavond eten koken.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Hier helaas niet zo'n goede morgen..
Heb gister denk ik iets verkeerds gegeten, werd halverwege de dag ontzettend misselijk en kreeg het ook ijskoud. Uiteindelijk 's avonds alles eruit gegooid en vroeg naar bed gegaan in de hoop dat het vandaag beter zou zijn, maar ik heb de hele nacht wakker gelegen omdat ik om de 2uur er weer uit moest.. Bah! Was vergeten hoe rot je je kunt voelen na overgeven..
Vanochtend gelukkig nog wel een uurtje geslapen en zit nu op de bank met water, een glas cola en 2 beschuitjes. Ben benieuwd of dat binnen blijft..
Voor jullie natuurlijk wel allemaal een fijne dag, geniet van het weer!
Heb gister denk ik iets verkeerds gegeten, werd halverwege de dag ontzettend misselijk en kreeg het ook ijskoud. Uiteindelijk 's avonds alles eruit gegooid en vroeg naar bed gegaan in de hoop dat het vandaag beter zou zijn, maar ik heb de hele nacht wakker gelegen omdat ik om de 2uur er weer uit moest.. Bah! Was vergeten hoe rot je je kunt voelen na overgeven..
Vanochtend gelukkig nog wel een uurtje geslapen en zit nu op de bank met water, een glas cola en 2 beschuitjes. Ben benieuwd of dat binnen blijft..
Voor jullie natuurlijk wel allemaal een fijne dag, geniet van het weer!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Goedemorgen,
Vandaag ga ik de was weg werken en het huis schoonmaken. Vanmiddag ga ik lekker in de zon zitten met tijdschriften. Heb er nog zoveel in de verpakking zitten, dus daar heb ik lekker de tijd voor nu. Vanavond ga ik nog hardlopen.
Fijne dag allemaal!
Vandaag ga ik de was weg werken en het huis schoonmaken. Vanmiddag ga ik lekker in de zon zitten met tijdschriften. Heb er nog zoveel in de verpakking zitten, dus daar heb ik lekker de tijd voor nu. Vanavond ga ik nog hardlopen.
Fijne dag allemaal!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Goedemorgen!
Wat een heerlijk weer! We hebben net de 20-wekenecho gehad, alles was goed, dus was erg leuk Het was een eindje fietsen (precies aan de andere kant van de stad ), dus heb al lekker van het zonnetje kunnen genieten. Straks nog even naar de verloskundige en verder wat dingen in huis doen en van de zon genieten.
Fijne dag!
Wat een heerlijk weer! We hebben net de 20-wekenecho gehad, alles was goed, dus was erg leuk Het was een eindje fietsen (precies aan de andere kant van de stad ), dus heb al lekker van het zonnetje kunnen genieten. Straks nog even naar de verloskundige en verder wat dingen in huis doen en van de zon genieten.
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Halloo, goedemorgen
Ik heb semi-goed geslapen en ben beetje nerveus. Heb vanmiddag een gesprek met een arbeidsbemiddelaar, jaja, over een evt. functie als .. eh.. Administratief logistiek medewerker. Of zo. Bij een middelgroot bedrijf in de IJmond, dus allemaal vrij wazig. Ik ga haar ontmoeten in een restaurant, wat voor mij ook al nieuw is, aangezien ik meestal zulke afspraken gewoon op een kantoor heb Én ze wil me ontmoeten ondanks mijn ernstige gebrek aan diploma's, weird. Nooit gedacht zo'n uitnodiging te ontvangen op mijn schamele CV'tje en een één-zins-omschrijving van mezelf.
Nerveuuus....
Gelukkig schijnt 't zonnetje
Ik heb semi-goed geslapen en ben beetje nerveus. Heb vanmiddag een gesprek met een arbeidsbemiddelaar, jaja, over een evt. functie als .. eh.. Administratief logistiek medewerker. Of zo. Bij een middelgroot bedrijf in de IJmond, dus allemaal vrij wazig. Ik ga haar ontmoeten in een restaurant, wat voor mij ook al nieuw is, aangezien ik meestal zulke afspraken gewoon op een kantoor heb Én ze wil me ontmoeten ondanks mijn ernstige gebrek aan diploma's, weird. Nooit gedacht zo'n uitnodiging te ontvangen op mijn schamele CV'tje en een één-zins-omschrijving van mezelf.
Nerveuuus....
Gelukkig schijnt 't zonnetje
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
SPANNEND Bazzie! Ik ga duimen!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Thanks pop! 't Is maar een ontmoeting, natuurlijk Maar ik hoop wel dat er iets uitrolt. Kan me sowieso iets beter presenteren in real life, dan op papier, denk ik. Hoop ik
Bazinga- Ratel
Succes Bazinga! Misschien is het daardoor wel een lekker informeel sfeertje en gaat het helemaal goed komen!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Succes Bazinga! Misschien is het daardoor wel een lekker informeel sfeertje en gaat het helemaal goed komen!
't Was idd heel informeel en gezellig Ze was onder de indruk en vond me een leuke meid, met veel potentie en gaat hard voor me aan't werk om me op gesprek te krijgen bij 't bedrijf, omdat ze vindt dat ik geknipt ben voor die functie...
Wel cool om te horen
Bazinga- Ratel
Kijk aan!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2