Op de babyfoons...
+15
Flower_L
Manderijn
_Jet
Caroow
Fiwen
Novalee
Pineco
Limburg85
Aimee
Jezzie
Puggle
Printje
Liadan
SarahKey
Twellie
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Op de babyfoons...
hoor ik nu:
Jongste: Papa, papaaaa, paaaaappaaaaaaa! (Anders dan dit doet vermoeden, betekent het dat ik degene ben die boven moet komen).
Oudste: Ik ga noo-hoo-hoo-hooit mee-heer slapen. (Zelfbedacht liedje).
Hebben jullie slapende of wakkere kinderen?
Jongste: Papa, papaaaa, paaaaappaaaaaaa! (Anders dan dit doet vermoeden, betekent het dat ik degene ben die boven moet komen).
Oudste: Ik ga noo-hoo-hoo-hooit mee-heer slapen. (Zelfbedacht liedje).
Hebben jullie slapende of wakkere kinderen?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Re: Op de babyfoons...
S ligt vanaf 18:30 al knock out van al het spelen buiten.
Maar vanaf een uurtje of 6:30 staat hij meestal heel vrolijk mama te roepen. En af en toe nadrukkelijk UIT! er tussendoor.
Maar vanaf een uurtje of 6:30 staat hij meestal heel vrolijk mama te roepen. En af en toe nadrukkelijk UIT! er tussendoor.
Hahaha, jouw oudste is zo grappig .
Hier is het gelukkig stil, ze sliepen voor de verandering allebei heel snel vandaag. Meestal horen wij ook nog een hele tijd zelfbedachte liedjes van de oudste. En kunnen we nog 10 keer terug voor de jongste.
Hier is het gelukkig stil, ze sliepen voor de verandering allebei heel snel vandaag. Meestal horen wij ook nog een hele tijd zelfbedachte liedjes van de oudste. En kunnen we nog 10 keer terug voor de jongste.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Momenteel slapende ( dit zijn altijd van die gevaarlijke vragen want op het moment dat ik zoiets zeg worden ze standaard wakker)
R heeft ook hele verhalen door dat ding heen, en wij hebben zo'n terugpraat functie dus ik hoef niet de hele tijd naar boven.
R heeft ook hele verhalen door dat ding heen, en wij hebben zo'n terugpraat functie dus ik hoef niet de hele tijd naar boven.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Haha twellie
Hier een wakker kind die nu een fles krijgt en ook gaat slapen zo. Vandaag gezwommen dus ze is lekker lui al heel de dag.
Hier een wakker kind die nu een fles krijgt en ook gaat slapen zo. Vandaag gezwommen dus ze is lekker lui al heel de dag.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hier ligt ze vanaf 20.00 te slapen. Heb haar niet gehoord dus denk dat ze snel sliep.
Is ook niet zo gek, ze is bijna de hele dag buiten geweest.
Is ook niet zo gek, ze is bijna de hele dag buiten geweest.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Haha Twellie, jouw oudste is volgens mij echt een wijsneus!
Luuk lag er om 19.15 in, maar heeft ook nog zitten spelen, kletsen en roepen tot 20.30.
Luuk lag er om 19.15 in, maar heeft ook nog zitten spelen, kletsen en roepen tot 20.30.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Gelukkig niet. De jongste had afgelopen 2 dagen dat die niet wou slapen voor 21.00 uur maar vandaag ging die gelukkig wel slapen om 19.15 al ga ik die zo heel even halen voor een klein flesje en dan weer lekker terug naar bed en mijn oudste lag om 18.30 uur knock-out in bed.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Mijn oudste viel vanavond als een blok in slaap, ze was hartstikke moe van de hele dag buiten spelen. Maar vanmorgen toen ze net wakker was hoorde ik haar door de babyfoon heel zachtjes zingen: "'t is vandaag een mooie daa-haag" en dat tot ik haar ging halen op haar kamer
Maar ze kan er normaal 's avonds ook wat van hoor, dan ligt ze hele verhalen te vertellen tegen haar knuffels
Maar ze kan er normaal 's avonds ook wat van hoor, dan ligt ze hele verhalen te vertellen tegen haar knuffels
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Hier wordt gehuild: Oot bed!
Oftewel ik wil met papa of mama in het grote bed slapen
Oftewel ik wil met papa of mama in het grote bed slapen
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
J lag er om 20.00 uur in en ik was om iets over half 9 beneden dus ze sliep redelijk vlot. Ze heeft de hele dag buiten gespeeld en was hartstikke moe na het eten. Had gehoopt haar rond 7 uur in bed te leggen maar toen kwamen onze neefjes om half 7 vragen of we nog even mee gingen voetballen en daarna nog even wat gedronken dus was het een uur later geworden dan gepland en was J ook helemaal hyperdepiep van oververmoeidheid.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
R ligt een beetje te lachen en scheetjes te laten
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Volgens mij was S binnen een paar minuten vertrokken, ook heel de dag heerlijk buiten gespeeld. Maar goed, ze slaapt sowieso altijd wel vlot.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Ik hoor ze allebei trouwens wel weer wat snurken.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb denk ik al anderhalf jaar geen babyfoon meer in huis, dus ik ga er van uit dat ze lekker pitten.
Wij beginnen de dag hier standaard met Jezus is de goede Herder.. En dan zo heerlijk uitgerekt; Denk dan eens aan al die schaa-haa-pjes!
Wij beginnen de dag hier standaard met Jezus is de goede Herder.. En dan zo heerlijk uitgerekt; Denk dan eens aan al die schaa-haa-pjes!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Wat is dat dan... Jezus is een goede herder? Een liedje ofzo
Printje- Lady Post-a-lot
Ik hoor al weken niets.....ding ligt al weken in de kast
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Printje schreef:Wat is dat dan... Jezus is een goede herder? Een liedje ofzo
Yep! Haha, dat leert ze nu op school. Maar kleuters kunnen zo lekker doordraven dan he, dus het is het enigste wat ik dan nog hoor.
https://www.youtube.com/watch?v=-3jhQM96HOA Dit dus!
Manderijn- Kletskop
Hahaha ok. Ik dacht al dat het zoiets moest zijn. Geniet ervan R heeft er ook altijd een handje van om sommige liedjes maar door en door en door te blijven zingen.
Printje- Lady Post-a-lot
Het is gelukkig meer tekst dan olifantje in het bos, laat je moeder toch niet los. Dat verveelt nog sneller!
Manderijn- Kletskop
Manderijn schreef:Het is gelukkig meer tekst dan olifantje in het bos, laat je moeder toch niet los. Dat verveelt nog sneller!
Hahaha ja das waar. R zingt nu de hele dag deze vuist op deze vuist... Is hij daarmee klaar dan gaan de vuisten ook nog weer naar beneden... En zo klim ik naar beneeejuh.
Printje- Lady Post-a-lot
Wij hebben geen babyfoon. Ik lig in bed en hoor Louise met haar fles tegen de spijlen van het bed slaan, maar ik ben nu eens echt te lui om op te staan. Ze lag om 18u30 al in bed, moe van het spelen in 't park.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Manderijn schreef:Printje schreef:Wat is dat dan... Jezus is een goede herder? Een liedje ofzo
Yep! Haha, dat leert ze nu op school. Maar kleuters kunnen zo lekker doordraven dan he, dus het is het enigste wat ik dan nog hoor.
https://www.youtube.com/watch?v=-3jhQM96HOA Dit dus!
Het is kan geleden dat ik dit liedje heb gehoord.
Het was een van mijn favoriete liedjes om thuis op de schommel te zingen, al zong ik: Jezus is een groene herder
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Manderijn schreef:Het is gelukkig meer tekst dan olifantje in het bos, laat je moeder toch niet los. Dat verveelt nog sneller!
Die zing ik vaak voor Julian, dat vindt hij zo leuk.
Ik vraag me serieus af waarom ik een babyfoon heb, aangezien hij zo hard kan huilen, die babyfoon heeft bij ons echt geen functie.
Ps. ik wil Twellie's dochter
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wij hebben ook geen babyfoon. Ik hoor R'. 's nachts wel huilen. Ik zit er toch over te denken om er 1 aan te schaffen voor als ik beneden/in de tuin ben.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: