Rihanna kapsel
+2
SDL
Sayuri
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rihanna kapsel
Hallo,
Ik ben op zoek naar filmpjes om mijn haar zoals Rihanna te doen. Maar dan zonder het te scheren Dus een kant helemaal naar de zijkant en de andere kant met losse krullen. Maar ik weet niet goed waar ik dan op moet zoeken, heeft iemand een tip?
Ik ben op zoek naar filmpjes om mijn haar zoals Rihanna te doen. Maar dan zonder het te scheren Dus een kant helemaal naar de zijkant en de andere kant met losse krullen. Maar ik weet niet goed waar ik dan op moet zoeken, heeft iemand een tip?
Gast- Gast
Re: Rihanna kapsel
https://www.youtube.com/watch?v=uscJX6-NxCI
Zo? Ben geen Rihanna fan, dus weet niet of je dit bedoelde.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Hai, je moet dan een scheiding trekken en dan 1 kant strak (laten) invlechten en de rest laten krullen.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Wat een mooi meisje! Niet helemaal wat ik zocht hoewel de looks die ze maakt ook erg mooi zijn.Sayuri schreef:https://www.youtube.com/watch?v=uscJX6-NxCI
Gast- Gast
Hai! Ik kan helaas niet invlechten en wil het zelf kunnen. Misschien gewoon naar de zijkant kammen en met speldjes vastzetten? Maar die tutorials vind ik altijd zo handig, zij hebben altijd van die handige tips!SDL schreef:Hai, je moet dan een scheiding trekken en dan 1 kant strak (laten) invlechten en de rest laten krullen.
Gast- Gast
Hmm, nee geen tutorial. Sorry. Ik zit overigens te denken om de zijkant wel af te laten scheren .Carrie schreef:Hai! Ik kan helaas niet invlechten en wil het zelf kunnen. Misschien gewoon naar de zijkant kammen en met speldjes vastzetten? Maar die tutorials vind ik altijd zo handig, zij hebben altijd van die handige tips!
Maar toch nog even in de meedenksfeer, Kan je niet even aan L (zo heet ze toch) of ze het even kan invlechten? Zelf invlechten is trouwens niet zo moeilijk hoor.
Ik zou dan een scheiding strak trekken met gel oid van een driehoekje op de boven/zijkant van je hoofd, dus dat dat Rihannazijkantje er optisch is en dit dan het overige haar vastzetten met 3 van die mini-elastiekjes, van die plasticjes zodat het er aan de achterkant nog wel uitziet.
Laatst aangepast door SDL op vr 3 mei 2013 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
SDL- Prater
Zoiets, maar dan de ene kant wat strakker?
Ben verder aan het zoeken hoor maar dit kwam tot nu toe het meest in de richting.
Zo, dat waren ze wel geloof ik .
Laatst aangepast door Ilovethe90s op vr 3 mei 2013 - 10:28; in totaal 3 keer bewerkt
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ja Linda! Ja kan ik zeker vragen maar ik wil het zelluf doehoen. Ik ga wel even oefenen dan. Superstoer dat jij misschien wel gaat voor echt scheren! Ik vind het bij Fajah zo mooi:
Gast- Gast
Ja zoiets Ilove90's maar dan veel platter op het hoofd. En dan ook nog een filmpje! Edit: die van Nena op je tweede plaatje komt het meest in de buurt denk ik. Was vergeten dat dat op Beautylab stond want had deze al eens voorbij zien komen.
Gast- Gast
Het staat haar zeker mooi. Ze is ook mooi.
Mutsje, dan moet je haar vragen of ze het je wil leren. Het is écht niet moeilijk en zo leuk met de zomer met jouw haar!
(Effe over het evt. scheren: maar mijn haar is al kort dus dan valt de schade mee.)
Mutsje, dan moet je haar vragen of ze het je wil leren. Het is écht niet moeilijk en zo leuk met de zomer met jouw haar!
(Effe over het evt. scheren: maar mijn haar is al kort dus dan valt de schade mee.)
SDL- Prater
Ja invlechten wil ik sowiesi nog eens leren. Maar bij dit kapsel vind ik dat weer niet mooi! Wil het gewoon strak gekamd hebben. Wat een eisen he.
Gast- Gast
En nog even wat nieuwe foto's toegevoegd . Nu de filmpjes nog haha.
Ilovethe90s- Prater
Haha Ilove90's gaat helemaal los! Dank je! Dat is inderdaad wat ik zo'n beetje zoek. En dan nog de tutorials erbij . Waar heb je op gezocht? Op welke term bedoel ik
Gast- Gast
Zoektermen: losse krullen aan 1 kant, 1 kant krullen andere kant vlecht/plat.
Ilovethe90s- Prater
Graag gedaan!
Ilovethe90s- Prater
Ok sjaak, ik zei toch dat ik daar een filmpje van had bekeken of was je dat vergeten. Nouja. Ik gebruikte deze en dat lukte goed:
http://m.youtube.com/watch?v=ufOgR1-qYtA
http://m.youtube.com/watch?v=ufOgR1-qYtA
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik zeg gewoon die tondeuse erin
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Oh UN alleen de 1e 4 minuten zijn handig want ik wil het niet opsteken, dat bedoelde ik niet. Maar het is dus niet zo moeilijk wat ik wil, gewoon je haar naar de zijkant doen en vastzetten met schuifspeldjes.
Gast- Gast
Ziet er eigenlijk best simpel uit om te doen. Eens kijken of het een keer lukt haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het heel vaak zo naar de zijkant. Helemaal met ons haar een peulenschil!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ja he! Ga het snel proberen.Urban Naked schreef:Ik heb het heel vaak zo naar de zijkant. Helemaal met ons haar een peulenschil!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: