Eetlust
+21
Steep
Mida4you
Pompoen
Dolphinne
M-G
Paper Crown
SarahKey
Printje
kwak
chipa
Twellie
Thunder
Aimee
Sun88
Lejow
studiebol
_Lana_
Tamagotchi
Tsjip
*Lookie*
CCC
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Eetlust
Rejoy. schreef:kwak schreef:Ik was gek op lauwe Aldi cola uit de fles en op reuze mergpijpen uit de koelkast.
Bij de tweede zwangerschap vond ik chocola erg lekker en verder viel het wel mee qua eetlust.
ik meen me iets te herinneren over pringles? Maar ik kan 't mis hebben hoor
De lust ik ook graag als ik niet zwanger ben maar misschien was het toen een tikkeltje erger
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Printje schreef:Rejoy. schreef:kwak schreef:Ik was gek op lauwe Aldi cola uit de fles en op reuze mergpijpen uit de koelkast.
Bij de tweede zwangerschap vond ik chocola erg lekker en verder viel het wel mee qua eetlust.
ik meen me iets te herinneren over pringles? Maar ik kan 't mis hebben hoor
hahahha leuk he kwak om vriendinnen op het forum te hebben, ze helpen je wel herinneren
Ja, joepie...
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Vooral veel ongezonde dingen helaas. Zoals patat of een mc kroket.
Of in chips.
Ik heb me vanavond in kunnen houden en een bak druiven gepakt ipv een zak chips .
Of in chips.
Ik heb me vanavond in kunnen houden en een bak druiven gepakt ipv een zak chips .
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb me helemaal ongans gevroten aan Italiaanse bollen met Mozarella en tomaat! En ik had enorm trek in pittig eten, ik zat regelmatig met de tabasco of een pot sambal erbij. Fruit was verder niet aan te slepen en ik had ineens enorm veel zin in melk steeds.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Bij de 1e zwangeschap dronk ik echt liters appelsap!
Nu bij de 2e zwangerschap heb ik al een hele periode achter de rug dat ik elke dag vers geperste sinaasappelsap moest en zou drinken. Ik snak momenteel erg naar zoetigheid en manderijnen vindt ik ook erg lekker nu alleen zijn ze behoorlijk duur.
Nu bij de 2e zwangerschap heb ik al een hele periode achter de rug dat ik elke dag vers geperste sinaasappelsap moest en zou drinken. Ik snak momenteel erg naar zoetigheid en manderijnen vindt ik ook erg lekker nu alleen zijn ze behoorlijk duur.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mijn man maakt echt heerlijke spaghetti carbonara... Dat mag hij heel vaak gaan maken gok ik..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Crackers met kaas waren hier de hele zwangerschap niet aan te slepen, heerlijk! Nu eet ik ze amper meer haha.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Ik had overal sambal bij op brood ,bij de patat,aardappels.
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Ik had het ook zo erg met melk, en toen mocht ik het niet meer vanwege ijzertekort. Dat was zo erg. Tijdens de bevalling heb ik non stop glaasjes melk gedronken uit een rietje die mijn man voor me vasthield. Na elke slokje zei ik bedankt, iedereen werd er blijkbaar gek van.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
De eerste paar weken had ik steeds onwijze trek in bami.
En daarna enkele weken ontzettende trek in zoetigheid. Terwijl ik niet zo weg ben van snoepjes ben normaal gesproken. Maar normaal eten ging er bijna niet in, snoep des te meer. In combinatie met optimel en jus de orange.
En nu zit ik in een big mac periode. En nu ik hier heb opgeschreven dat ik bami at de eerste paar weken, ga ik vanavond weer bami halen bij de chinees omdat het water me alweer in de mond loopt bij allleen de gedachte..
En daarna enkele weken ontzettende trek in zoetigheid. Terwijl ik niet zo weg ben van snoepjes ben normaal gesproken. Maar normaal eten ging er bijna niet in, snoep des te meer. In combinatie met optimel en jus de orange.
En nu zit ik in een big mac periode. En nu ik hier heb opgeschreven dat ik bami at de eerste paar weken, ga ik vanavond weer bami halen bij de chinees omdat het water me alweer in de mond loopt bij allleen de gedachte..
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: