Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Interieurtips

4 plaatsers

Ga naar beneden

Interieurtips Empty Interieurtips

Bericht  Muisz wo 1 mei 2013 - 8:10

Halloa,

Mijn eerste zelf geopende topic en aangezien ik vooral een stille meelezer ben, best lastig hoe ik er nu een mooi verhaaltje van maak Laughing

Na een jaar tijdelijk bij mijn moeder gezeten te hebben na het beëindigen van m'n relatie is het eindelijk weer tijd voor mijn eigen plekje! Toentertijd alles achtergelaten bij mijn ex behalve de eettafel dus ik mag nu lekker alles nieuw en in mijn eigen stijl kopen.
(Toch nog een voordeel aan alles achterlaten, hihi wou er niet meer aan herinnerd worden)

Nu vind ik het alleen lastig waar ik nou kan kijken naar tips, hoe andere mensen hun huis inrichten, blogs etc etc. Ik kom niet verder dan de site van VT wonen of kom op totaal andere stijlen uit. Ben zelf dol op de stijl van Riviera Maison, Riverdale, VT wonen.

Wie helpt mij met leuke sites, ideeën, stijlen, winkels. Alle ideeën en tips zijn welkom en het uiteindelijke resultaat beloof ik bij deze te posten! :cheering:

Muisz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Interieurtips Empty Re: Interieurtips

Bericht  Schaapke wo 1 mei 2013 - 10:18

Ga eens googelen op die interieur-style, dat levert veel mooie ideetjes op.
Ook is het leuk om door woon-bladen te snuffelen (kopen of lenen bij de bieb), denk hierbij aan Ariadne at Home.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Ooh La La! wo 1 mei 2013 - 19:40

Pinterest is je grootste vriend!

Zo heb ik voor ons nieuwe huis een heel moodboard kunnen maken van wat ik in m'n hoofd had en dat aan mijn vriend laten zien. Die snapt vaak niet wat ik bedoel, tot ik het laat zien :-s

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  *Lookie* wo 1 mei 2013 - 23:50

Pinterest is inderdaad een goede, of kijk eens op www.picasa.pimpstart.nl, daar kun je bij allerlei mensen binnenkijken, en bijna allemaal in landelijke stijl. Blogs vind ik ook heel inspirerend, bijvoorbeeld 'Heart Handmade UK', 'My home sweet homemade', 'Just Jeanette' etc.. Volgens mij hebben Ariadne at home en 101 Woonideeen ook wel een pagina op Pinterest trouwens.

Leuk trouwens, dat je lekker aan het inrichten mag en dan helemaal in jouw stijl!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Muisz do 2 mei 2013 - 8:42

Bedankt voor jullie tips, ik ga er van het weekend eens goed voor zitten! Very Happy

Muisz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven