Neeeeee
+5
Linnie1985
Rush
Fortissimo
Roza
Twellie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Neeeeee
Ik ging vanmiddag naar de Kruidvat en de Action voor de aanbiedingen en om bij de Action even flink goedkope spullen in te slaan in het kader van de geldbesparing. Toen reed ik terug naar huis over een kruispunt, auto voor mij gaat ineens bizar langzaam rijden en toen reed ik door rood licht bij een flitspaal . Tot zover mijn dappere poging het wat zuiniger aan te doen.
Jullie ook nog pech gehad?
Jullie ook nog pech gehad?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Re: Neeeeee
O, wat ontzettend balen!
Ik baal omdat ik het zóó koud heb, al is het volgens mij een goede dag hier in Nederland. Gisteren zat ik met 35/36 graden in de zon en vannacht bij thuiskomst was het 6 graden
Ik baal omdat ik het zóó koud heb, al is het volgens mij een goede dag hier in Nederland. Gisteren zat ik met 35/36 graden in de zon en vannacht bij thuiskomst was het 6 graden
Gast- Gast
Ohh dat is inderdaad balen. Doe je zo je best om goedkoop te winkelen krijg je een bon. Grrr.
Lekker op vakantie geweest Pippa? Waar ben je geweest? Hoe was het? Foto's!!
Lekker op vakantie geweest Pippa? Waar ben je geweest? Hoe was het? Foto's!!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Nouja, ik heb gewoon een domme actie gehad, waar ik achteraf best van baal.
De weg waar ik langs moet als ik naar mijn ouders wil of naar muziek wil, lag er al meer dan een maand uit i.v.m. wegwerkzaamheden. Hierdoor moest ik elke keer omrijden. 26 april zou het ein-de-lijk weer open zijn. 27 april moest ik weer langs die weg. Het eerste gedeelte kon ik gewoon langs, maar even verderop stonden wel borden met verboden in te rijden. Maar 6 auto's voor mij gingen ook door.. dus won het duiveltje van het engeltje op mijn schouder en ben ik ook door gaan rijden. En ja hoor, 2 kilometer verder een motoragent die iedereen op de bon slingerde. Heb ik weer. Die boete was natuurlijk compleet terecht, maar die agent was zo'n zakkewasser van een vent joh. Ik ben gewoon heel netjes gebleven, grapje gemaakt want het was mijn allereerste bekeuring in 3,5 jaar dus toch wel leuk toch?
Het is een collega van mijn vader, en het schijnt dat het hele kantoor die desbetreffende agent een eikel vind. Zou leuk zijn als die agent dat bonnetje er tussen uit gevist heeft, maar ik verwacht binnen 4-6 week toch eentje in de brievenbus.
De weg waar ik langs moet als ik naar mijn ouders wil of naar muziek wil, lag er al meer dan een maand uit i.v.m. wegwerkzaamheden. Hierdoor moest ik elke keer omrijden. 26 april zou het ein-de-lijk weer open zijn. 27 april moest ik weer langs die weg. Het eerste gedeelte kon ik gewoon langs, maar even verderop stonden wel borden met verboden in te rijden. Maar 6 auto's voor mij gingen ook door.. dus won het duiveltje van het engeltje op mijn schouder en ben ik ook door gaan rijden. En ja hoor, 2 kilometer verder een motoragent die iedereen op de bon slingerde. Heb ik weer. Die boete was natuurlijk compleet terecht, maar die agent was zo'n zakkewasser van een vent joh. Ik ben gewoon heel netjes gebleven, grapje gemaakt want het was mijn allereerste bekeuring in 3,5 jaar dus toch wel leuk toch?
Het is een collega van mijn vader, en het schijnt dat het hele kantoor die desbetreffende agent een eikel vind. Zou leuk zijn als die agent dat bonnetje er tussen uit gevist heeft, maar ik verwacht binnen 4-6 week toch eentje in de brievenbus.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Hebben alle stoplichten flitspalen? Bij ons niet, maar dan rij je natuurlijk alsnog niet door rood, ik wilde het alleen even zeggen. Zo van, misschien krijg je niet 100% zeker een bon.
In het kader van besparing ga ik nu via een 80-weg naar m`n werk in plaats van 60-dorpje-60-dorpje-veelfietsers-schakelen-dorpje niet zuinig. Ik heb nu alleen binnen 1 jaar al 3 snelheidsboetes, daahaaaag benzine besparing.
In het kader van besparing ga ik nu via een 80-weg naar m`n werk in plaats van 60-dorpje-60-dorpje-veelfietsers-schakelen-dorpje niet zuinig. Ik heb nu alleen binnen 1 jaar al 3 snelheidsboetes, daahaaaag benzine besparing.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hier zat een flitspaal bij Rush. Trouwens (zul jij wel verstand van hebben denk ik ): de flitspaal stond in de berm met daar direct naast de baan naar rechts, ik stond op de baan ernaast naar links. Volgens mij vriend flitst de paal dan beide banen, is dat zo? (Hoop het niet).
Jij hebt dus hetzelfde boeteprobleem .
Jij hebt dus hetzelfde boeteprobleem .
Twellie- Ratel
Om eerlijk te zijn weet ik niet hoe het bij flitspalen bij stoplichten zit qua 'kant' maar op een 'gewone' weg flits een paal in principe altijd beide banen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ah vervelend is dat.
Ik had even een nee momentje toen ik maandag op de rotonde reed en de auto richting aangaf dat hij eraf ging en ik wilde er toen op gaan. Gaat die vent ineens een afslag verder, dus had nog bijna een ongeluk gehad ook, maar gelukkig zag ik het op tijd. Beetje jammer dat zijn bijrijder nogal achterlijk naar me deed... Ik weet wel dat er bij mijn haaientanden staan, maar geef verdorie gewoon richting aan op het moment dat je er bijna af moet en niet een afslag te vroeg...
Ik had even een nee momentje toen ik maandag op de rotonde reed en de auto richting aangaf dat hij eraf ging en ik wilde er toen op gaan. Gaat die vent ineens een afslag verder, dus had nog bijna een ongeluk gehad ook, maar gelukkig zag ik het op tijd. Beetje jammer dat zijn bijrijder nogal achterlijk naar me deed... Ik weet wel dat er bij mijn haaientanden staan, maar geef verdorie gewoon richting aan op het moment dat je er bijna af moet en niet een afslag te vroeg...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Balen...
Gister had vriend bijna boete doordat hij daar tegenover bruggetje bij de v.weide tegen eenrichtingsverkeer reed...bij die parkeerplaats waar nu vooral plekken voor vergunninghouders zijn.
Gister had vriend bijna boete doordat hij daar tegenover bruggetje bij de v.weide tegen eenrichtingsverkeer reed...bij die parkeerplaats waar nu vooral plekken voor vergunninghouders zijn.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Oeps Flower! Zag de agent het door de vingers omdat je zegt bijna?
Ik had dit vanmiddag bij het stoplicht net voorbij V., rechtsaf richting E. Jij zult er ook wel vaak langs komen. Jij enig idee of die voor beide rijbanen flitst?
Ik had dit vanmiddag bij het stoplicht net voorbij V., rechtsaf richting E. Jij zult er ook wel vaak langs komen. Jij enig idee of die voor beide rijbanen flitst?
Twellie- Ratel
Ik wacht op een vreselijk hoge boete gemaakt met mijn man's auto. Hij flipt echt als die bon op de mat valt. Bleg
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hoe hoog istie dan PC, en waarvoor?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pippa schreef:O, wat ontzettend balen!
herkenbaar. Wij kwamen vannacht ook thuis van vakantie en was 2 graden. Heb het ijskoud al de hele dag brr niks aan
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Fortissimo schreef:Hoe hoog istie dan PC, en waarvoor?
Ik had haast dus reed 100 waar je 80 mocht door een gewijzigde verkeerssituatie en ik reed zo langs een flitswagen..
Ik had ook haast doordat ik zelf veel te lang op dr bank gezeten heb.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oeps das ook balen. Mijn man had er een paar jaar geleden 1 van meer dan 100 euro vond het zooooo zondePaper Crown schreef:Fortissimo schreef:Hoe hoog istie dan PC, en waarvoor?
Ik had haast dus reed 100 waar je 80 mocht door een gewijzigde verkeerssituatie en ik reed zo langs een flitswagen..
Ik had ook haast doordat ik zelf veel te lang op dr bank gezeten heb.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Helaas zit je daar zomaar aan met 6€ per km. + €6 administratiekosten. Ik heb nu ook nog een boete van €48 liggen. 7km. te hard.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: